Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-5.4.9-11/1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin 2013.10.30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-5.4.9-11/1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin 2013.10.30."— Előadás másolata:

1 TÁMOP-5.4.9-11/1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin 2013.10.30.

2 Pályázati felhívás ► Modellkísérleti program az alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására

3 Projekt célja ► alapszolgáltatások újszerű koordinációjával ► A szolgáltatást igénybevevők saját lakókörnyezetben történő önálló életvitelének támogatása

4 Projekt célja ► SZESZK ► szociális és gyermekjóléti ellátási területén működő ► alapszolgáltatást végzők  együttműködésének javítása  az alapszolgáltatások koordinációjának kialakítása  az alapszolgáltatások hatékonyságának növelése

5 Modellkísérleti program alapvető célja ► Szolgáltatások működési hatékonyságának fejlesztése ► olyan szolgáltatási koordináció kialakításával, ► mely a lakosság szociális szükségleteinek megfelelő, ► célszerű és komplex, megoldását kínál, a lehető legrövidebb időn belül

6 Projekt célterülete ► 2013 július 1-től  Marcali  Csákány  Kelevíz  Nagyszakácsi  Sávoly  Somogysámson  Somogyzsitfa  Szőkedencs  Nemesvid  Somogysimonyi

7 Modellkísérleti programban együttműködő szakmai szolgáltatók ► SZESZK Marcali ► Alapszolgáltatási Központ Balatonkeresztúr ► Szociális Szolgáltató Központ Kéthely ► Az ellátási területen működő valamennyi  Védőnő  Háziorvos

8 Célcsoportok képviseletének együttműködő szervezetei ► Mozgáskorlátozottak Somogy Megyei Egyesületének Marcali csoportja ► Szivárvány Nyugdíjas egyesület ► Vakok és Gyengénlátók Somogy Megyei Egyesületének Marcali csoportja ► Cigány Kisebbségi Önkormányzat

9 Projekt indokoltsága ► Hiányos ismeretek  a lakossági szükségletekről  szolgáltatókról  igénybe vehető szolgáltatásokról  igénybevétel módjáról  igénybe vett szolgáltatásokról  szolgáltatók közötti kommunikáció módjáról, tartalmáról

10

11 Együttműködés javítása Együttműködés javítása ► Szolgáltatók felkészítése  az együttműködésre  szükségletek diagnosztizálására  szükséglet felmérésre  jelzőrendszeri tevékenységre  szoftverhasználatra ► Módszerei  szervezetfejlesztés  felnőtt képzés  szupervízió

12 Alapszolgáltatások koordinációja ► Standardizáció  kommunikáció  ellátási útvonalak  szolgáltatás nyújtás  jelzés-, visszajelzés ► Módszerei  team ülések  tesztelés, kipróbálás

13 Lakosság tájékozottságának javítása ► Lakosság tájékoztatása  információ szerzés módjairól  szükségletek jelzéséről  helyben igénybe vehető szolgáltatásokról ► Módszerei  előadások szervezése szülők,és családtagok részére  Interaktív kommunikáció/ Info-kommunikációs fejlesztés  Információs füzetek elkészítése

14 Alapszolgáltatások hatékonyságának növelése ► Hosszú távú cél ► Nő a lakosság, és a célcsoport tájékozottsága az alapszolgáltatások igénybevételének lehetőségeiről ► Szakosított ellátások iránti „kereslet” csökken

15 ► Mindjárt születésünk pillanatában szüleink jóságára, gondoskodására szorulunk. Később, amikor betegségek gyötörnek minket és megöregszünk, megint mások gondoskodására és jóságára leszünk utalva. Mivel életünk kezdetén és végén mások törődnek velünk, hogyan tudnánk mi életünk derekán nem törődni másokkal? ► (Tendzin Gjaco)

16

17

18

19

20

21

22 A honlap A honlapon elérhető lesz ► Információk ► Lakossági felhívások stb. ► Esetleg a regisztrált fórumozók értesítése új hírről, témáról ► Adatlapok


Letölteni ppt "TÁMOP-5.4.9-11/1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin 2013.10.30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések