Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció"— Előadás másolata:

1 Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció

2 Miért kell és kinek kommunikálni? meggyőzés tájékoztatás (kérdések, információk, eredmények, magatartás) partnerek megnyerése PR-érték „Követendő példák”

3 A Faluház kommunikációs eszközei - weblap weboldal vagy blog szerkezete, menüpontok tartalmak design

4 Weblap

5 Weblap - admin

6 A Faluház kommunikációs eszközei - hírlevél előzmények: a közös képviselő hirdetményei megjelenés (design) tartalom (cikkek) rendszeresség terjesztés (faliújság kontra postaláda)

7 Hírlevél

8 A Faluház kommunikációs eszközei - sajtómegjelenések sajtóhírek, eredmények kommunikálása sajtóanyag filmek tipikus főcímek fotók fontossága

9 Sajtóanyag

10 Főcímek Példaértékű az óbudai épületgigász felújítása (Metropol) Megfeleződik a fűtésdíj a legnagyobb lakóépületben (Magyar Nemzet Online) Felújították Magyarország legnagyobb lakóházát (Index) Fele fűtési költség felújítás után – Megújult az ország legnagyobb panelháza (Ingatlanmenedzser) Napkollektor a ‘faluházon’ (Népszabadság) A legújabb kor jelképe (Heti Válasz Online) Egymilliárdból újul meg Magyarország legnagyobb lakóháza (Egymillió) Mindig a nyúlketrec jut róla az eszembe – az ország legnagyobb lakóháza (Origo)

11 Fotók

12 Filmek

13 Utóélet kisfilm jelölés

14 Kisfilm

15 A jelölés

16 Energiahatékonyságot segítő más kommunikációs eszközök Lakcímke Display (Faluház)

17 Más kommunikációs eszközök

18 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció"

Hasonló előadás


Google Hirdetések