Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig."— Előadás másolata:

1 Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig

2 Bemutatkozás Mohácsi Computer SysTeam Kft. - szervizes, eladó C-C Computer Kft. – üzletvezető DTK Computer Hungary Kft. – szerver üzletág, marketing C.Enter Információ- technológiai Kft. – értékesítési vezető Takforsys Üzleti Informatika Kft – ügyvezető, tulajdonos Lenovo Magyarország – SMB partner manager A vevők nem megismételhetetlen pillanatokra vágynak, hanem egyenletesen jó minőségű kiszolgálásra, minden egyes alkalommal.

3 A rendelés és a számla között Rendelés felvétel és visszaigazolásKészletről foglalásSzállítói rendelésBeszállításBevételezésGyártás, összeszerelésEgyedi azonosítók kezeléseKiértesítésÖsszeszedés, ÖsszekészítésEllenőrzés, csomagolásFutár kísérő okmányok kitöltéseSzámlázásKiszállítás vagy átadás

4 Raktárról értékesítés Több ezer négyzetméteres raktár Tízezernél is több termék készleten Évente 150.000 megrendelés 1.5Mrd+ Ft árbevétel Karácsonyi szezonban sokszoros forgalom ÁruátvételBevételezésPolctöltésSzedésEllenőrzésCsomagolás

5 Just in time modell Nincs raktárkészlet, csak amit megrendeltek 11:20 rendelések lezárása, ebéd 12:00 indulás a beszerző körútra 14:30 áru beérkezés, bevételezés, SN 15:00 összekészítés, kiértesítés 16:00-ig motoros futár Budapesten belül Másnap délelőtt az országban bárhol

6 Integrált ügyvitel ERP (számlázás, raktárkezelés) CRM Hírlevél, SMS Futár Webshop Piactér Beszállítók Könyvelés Bank NAV

7 Köszönöm a figyelmet! Hertay Ákos E-mail: hertay.akos@kkv-ugyvitel.huhertay.akos@kkv-ugyvitel.hu Telefon: +36 70/425-9422 BLOG: http://kkv-ugyvitel.blog.huhttp://kkv-ugyvitel.blog.hu Facebook: http://facebook.com/kkvugyvitelhttp://facebook.com/kkvugyvitel


Letölteni ppt "Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig."

Hasonló előadás


Google Hirdetések