Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató. Tartalom •A BCS Hungary és a cégcsoport bemutatása •Műszaki megoldások bemutatása –Mintapéldákon keresztül.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató. Tartalom •A BCS Hungary és a cégcsoport bemutatása •Műszaki megoldások bemutatása –Mintapéldákon keresztül."— Előadás másolata:

1 BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató

2 Tartalom •A BCS Hungary és a cégcsoport bemutatása •Műszaki megoldások bemutatása –Mintapéldákon keresztül •Megvalósult beruházások –Vállalati felhasználók részére készült –Mobil számítógépes rendszerek –Beruházások mérete 1..10M közötti átlag –1 évnél rövidebb beruházás megtérülés

3 Együttműködő szervezetek •Az együttműködő szervezetek előnyeit mi is igyekszünk kihasználni –Közös piaci fellépés a szállítókkal szemben –IBCS Group #1 Zebra és Symbol vevő •Összehangolt piaci megjelenés –Nemzetközi ügyfélkörnél közös fellépés •„Best practices” eszmecsere –piaci viszonyok és trendek, szállítói taktikák

4 IBCS Csoport

5 Tevékenységünk Rendszerek

6 Alkalmazási területek Kereskedelem Ipar Szállítmányozás

7 Műszaki megoldások •A mobil vállalati megoldások hozadéka –Munkatársak termelékenysége nő •Kevesebb adminisztráció, kisebb leállási idő •Kevesebb tévesztés, rövidebb folyamat ciklusok –Működési hatékonyság növekedés •Nagyobb sebesség, kiválóbb minőség •Nagyobb árbevétel és ügyfél elégedettség –A munkavégzés helyén és pillanatában adatok rögzítése, információ elérésére bárhol, bármikor –Mintapéldákon keresztül mutatjuk be a beruházás megtérülése szempontjából

8 Clarion Hungary Megoldandó problémák: alkatrésztár, amely tekercsekben érkezik -10 jegyű azonosító alapján szemmel történt a kiválasztás és betárolás qz alkatrész adagolóba -hibás alkatrész került alkalmanként a „tölténytárba” -Selejtett gyártott a gép nagy sebességgel -Nem volt kontroll afelett, hogy ki és mikor hibázott -Költség kb. €25,000/év ami kimutatható volt Megoldás: -Mobil adatgyűjtőn kapják a gyártási utasítást -A feltett alkatrészek rögzítése vonalkóddal Terület: Gyártásellenőrzés

9 A megoldás hatására Elértük, hogy a hibás beültetések megszűntek -€25,000 Euro megtakarítás -€16,000 beruházás – 8 hónapos megtérülés Elektronikusan naplózott lett minden munka -Felelősség egyértelmű, dolgozók munkája látszik Plusz havi 3 nap költségmegtakarítás csak az adminisztráción -Legalább €5,000 / év további megtakarítás A dolgozók megbíznak a rendszerben -A vevői bizalom erősödött (nem számszerű adat) További kiterjesztés - raktári alapanyag kiadás

10 Megoldandó problémák: -Saját tulajdonban lévő raktárkészlet bizományosi elhelyezése egészségügyi intézményekben -300 féle gyógyászati termék -egyenként több gyártási szám (sarzs vagy LOT szám) -termékenként eltérő lejárati idő -Jogszabály írja elő ezeknek a termékeknek a lejárati idő szerinti követését, azaz leltározását és a lejárt termékek visszahívását -Papír alapon készítették a leltárt, ami faxon került át a központba, és ott újragépelték az adatokat -Utánrendelés cikkszám és lejárat szerint csak pontos készlet ismeretében lehetséges Terület: Bizományosi raktárkészlet

11 Megoldás: -Leltárfelvétel a helyszínen -Jegyzőkönyv nyomtatás a helyszínen -Visszahívás és utánrendelés dokumentum nyomtatása a helyszínen Megtakarítás és hatékonyságnövelés -Leghosszabb lejárati időre optimalizált készlet -Minimalizált lejárt idejű termék készlet -ERP-be automatikus leltár betöltés

12 -Mérhető és nem mérhető költségmegtakarítási és hatékonyságnövekedési mutatók -€10,000 Eurós beruházás -Megtakarítás -€20…40,000 az első évben -Megtérülési idő 3-6 hónap volt Megtérülés

13 Hödlmayr Hungária Megoldandó problémák: –Autók vagonokban érkeznek –Minőségi átvétel történik már a vagonokban –Papír alapú adatbevitel hibás és lassan került be a rendszerbe –A javító munkahely munkáit késve kezdték el tervezni –Esetleges alkatrész megrendelés késett emiatt –Kész autók kiadása és követése bizonytalan Alkalmazás: Szállítmányozás

14 Megoldás? Egyedi fejlesztésű + Mobil RF adatgyűjtő

15 Megtérülés A számszerűsíthető mutatók 1 éves megtérülést mutattak,ezen felül eredmény, hogy •a növekvő forgalom létszámbővítés nélkül elvégezhető •a minőségi kifogások kezelése vevői elégedettséget hozott

16 Drogerie Markt Alkalmazás: Kiszállítás ellenőrzés Megoldandó problémák: –Másnapi kiszállítások listája beérkezett elektronikusan, melyet papírra nyomtattak –Boltonként és teherautónként (túrajárat) megtörténik az összekészítés ez alapján –Kiszállítás során mégis eltérések voltak •Nem annyit vitt, amennyit kellett volna •Rendelték, de nem vitte, vagy nem rendelték, de kapta •Ismeretlen vagy rosszul címkézett termék –Jelentős költség a visszáruzás miatt

17 Megoldás Megoldás: •Mobil adatgyűjtővel tételes ellenőrzés a kikészített termékekre •Elektronikus feldolgozás után eltérés lista készítése –Darabszám vagy cikkszám problémák Megtérülés: -Megszűntek a hibás kiszállítások és reklamációk – vevőelégedettség nőtt -Gyorsult a munkafolyamat 200%-ra -Becslésünk alapján 3 hónapos ROI

18 Statisztikai adatgyűjtés •Európai Uniós és hazai jogszabályok •Statisztikai adatgyűjtés –Háztartások szokásai –Külföldiek magyarországi szokásai •Klasszikusan papírral és ceruzával –Utólagos adatrögzítés €10e/év költség –70-80 kérdezőre utófeldolgozó jut –€ e/év feldolgozási költség –Mobil beruházás ROI = 1 év

19 Összefoglalás •A BCS Hungary és az IBCS Group mobil vállalati megoldásokat ad •Beruházás megtérülése az elsődleges szempont –Költségcsökkentés, hatékonyságnövelés •Gyártás, szállítmányozás, kis és nagykereskedelem területén egyaránt •Kiaknázatlan lehetőségek a legtöbb vállalatnál

20 Melis Zoltán Ügyvezető igazgató


Letölteni ppt "BCS Hungary Melis Zoltán ügyvezető igazgató. Tartalom •A BCS Hungary és a cégcsoport bemutatása •Műszaki megoldások bemutatása –Mintapéldákon keresztül."

Hasonló előadás


Google Hirdetések