Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az elektronikus kérelem-kitöltési próbaüzem szaktanácsadói támogatásának 2006. évi tapasztalatai Dr. Novák László vezető szaktanácsadó EURO-ÖKO FARM CSOPORT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az elektronikus kérelem-kitöltési próbaüzem szaktanácsadói támogatásának 2006. évi tapasztalatai Dr. Novák László vezető szaktanácsadó EURO-ÖKO FARM CSOPORT."— Előadás másolata:

1 Az elektronikus kérelem-kitöltési próbaüzem szaktanácsadói támogatásának évi tapasztalatai Dr. Novák László vezető szaktanácsadó EURO-ÖKO FARM CSOPORT UNIVER-PENTA Társaság Mosonmagyaróvár

2 Bemutatkozik az UNIVER-PENTA Társaság  Komplex mezőgazdasági szaktanácsadás  14 éves szakmai múlt  Regisztrált, minősített szaktanácsadók  Országos működési terület = Több száz szerződött partner  40 munkatárs  Évente több ezer megoldott szaktanácsadási probléma

3 Ügyfélkörünk  Elsősorban mezőgazdasági termelők, gazdálkodók –Őstermelők –Egyéni vállalkozók –Gazdasági társaságok –Szövetkezetek –Egyéb szervezetek (erdőgazdaság, vadásztársaság)

4 Többlépcsős szaktanácsadói rendszer  Regisztrált minősített szaktanácsadók  Regisztrált szaktanácsadók  Junior szaktanácsadók  Szaktanácsadó asszisztensek

5 Együttműködés e-saps tesztüzemi rendszer működtetésére  Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal  Gödöllői Agrárközpont KHT  Univer-Penta Társaság –Szakmai együttműködés, véleményezés –Ügyfélkör biztosítása –Gyakorlati megoldás

6 A programban rejlő lehetőségek  Előző évi adatok felhasználása  Kitöltés elektronikus úton  Belső ellenőrzési funkciók  Hibás blokkazonosítók kiszűrése  Benyújtás papír alapon is!

7 Termelői minta összeállítása  Innovatív, újra fogékony partnerek  Különböző termelői forma  Eltérő gazdasági méret  Számítástechnikai háttér nem volt feltétel!

8 Igényfelkeltés  Írásos formában  Helyi kapcsolattartón keresztül  On-line tanácsadó rendszer előnyeinek kiaknázásával (www.eurofarm.hu)  Személyes kapcsolatok

9 Számítástechnikai kapcsolat  Az ügyfél saját kapcsolattal rendelkezett kb. 70%  Az ügyfél saját kapcsolattal nem rendelkezett –Lap-top –Mobil internet szolgáltatás

10 Tapasztalatok  Megfelelő szakember állománnyal rendelkező partnerek is kértek szaktanácsadói támogatást  A munka hatékonyságát alapvetően meghatározta a személyes kapcsolattartás  Jellemző volt a termelői bizalom hiánya a szolgáltatás irányában  A szolgáltatás hivatali elfogadottságát is meg kellett teremteni!

11 Eredmény  Legkisebb bevitt terület: 10 ha  Legnagyobb bevitt terület: ha  Programba bevitt összes szántóterület: – ha  Programba bevitt gazdálkodók aránya a teljes részvételi létszám %-ában: –71%  Átlagos területnagyság: 963 ha

12 Termelői visszhangok  A kezdeti szkepticizmus után értékelték a rendszer újszerűségét  A számítástechnikai háttér stabilizálására lesz szükség  Nagy lenne az igény a térképek csatolására  Pozitív végső kicsengés  Ahol berögzítettünk, várják az új benyújtási lehetőséget

13 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az elektronikus kérelem-kitöltési próbaüzem szaktanácsadói támogatásának 2006. évi tapasztalatai Dr. Novák László vezető szaktanácsadó EURO-ÖKO FARM CSOPORT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések