Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél? Molnár Veronika Sölch Tamás Toronyai Bálint.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél? Molnár Veronika Sölch Tamás Toronyai Bálint."— Előadás másolata:

1 Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél? Molnár Veronika Sölch Tamás Toronyai Bálint

2 A Koboldok csapatot 3 Corvinusos diák alkotja: Vera, Bálint, Tamás Koboldok2

3 Az ügyfelek a bankoknál csupán a törvényhozást tartják kevésbé kompetensnek Forrás: NKE Stratégiai Védelmi Kutatóközpont Koboldok3

4 Az ügyfelek elégedettségének növeléséhez a bizalomépítésén keresztül vezet az út Koboldok4 Problémaközpontú megoldások Edukáció Partnerség Bizalomépítés JószándékHitelesség Kompetencia

5 Jószándék Koboldok5

6 A jelenlegi termékstruktúra egy a bank logikája, nem pedig az ügyfelek igényei szerint felépített rendszer Koboldok6

7 A bank logikáját tükröző termékstruktúrát probléma- központú rendszerré kell átalakítani Koboldok7

8 Az ügyfél valós problémáira való gyors és egyszerű megoldásnyújtás a bankfiókokban is megvalósítható Koboldok8

9 Bizalom Koboldok9

10 Az ügyfelek bizalmatlansága a bankkal szemben nagyrészt pénzügyi edukálatlanságukból következik Koboldok10 „Miért nem tájékoztatott a bankom, hogy egy deviza alapú hitelünk törlesztő részlete ilyen mértékben növekedhet az árfolyamváltozás hatására?” Anna, 24 „Miután szüleim jelentős összeget veszítettek egy befektetési jegyek vásárlásával, én biztos nem fogok kockáztatni, maradok a betétlekötésnél.” Zoltán, 26

11 A választott banki termék lehetséges hasznainak és kockázatainak bemutatása az ügyfél által könnyen érhető módon javítja a bank iránt érzett bizalmi szintet Koboldok11

12 Kompetencia Koboldok12

13 Egy kompetens szolgáltatónak nem csupán az ügyfelek tudatos, hanem a tudatlan igényeit is ki kell szolgálnia Koboldok13

14 Egy banknak segíteni kell az ügyfeleit pénzének használatában, nem csupán annak elköltésében Koboldok14 Igény egy nyaralásra Hawaii-on Megtakarítási terv Kedvezőbb árú repülőjegy ajánlat

15 Az ügyfelek elégedettségének növeléséhez a bizalomépítésén keresztül vezet az út Koboldok15 Problémaközpontú megoldások Edukáció Partnerség Bizalomépítés JószándékHitelesség Kompetencia

16 Köszönjük megtisztelő figyelmüket! Koboldok16

17 Backup: Nemzetközi pénzügyi kultúra kutatás (OECD) Koboldok17 Készít-e a család költségvetést? Mi alapján döntött a legutóbbi pénzügyi termék kiválasztásánál?


Letölteni ppt "Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél? Molnár Veronika Sölch Tamás Toronyai Bálint."

Hasonló előadás


Google Hirdetések