Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin."— Előadás másolata:

1 Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin

2

3 Az iskolánk átlagos standardizált képessége matematikából a felmérésben részt vett többi iskola eredményeihez viszonyítva  Átlag feletti a teljesítményünk;  Matematikából az átlagunk nem tér el jelentősen az országos, a városi, vagy a budapesti iskolák átlagától;

4  Az összes felmért iskola közül mindössze 85 iskola ért el szignifikánsan jobb eredményt a mi iskolánknál;  A városi iskolák közül pedig mindössze 20 iskola teljesített jelentősen jobban a saját iskolánknál;

5 A diákok képességeloszlásának néhány jellemzője matematikából a mi iskolánkban és azokban a részpopulációkban, amelyekbe mi is beletartozunk  Tanulóink több mint 50%-nak átlagon felüli a teljesítménye;  Tanulóink tudása matematikából nem egységes;  A kiemelkedő képességű tanulóink aránya jóval nagyobb mint a gyenge képességüeké;  Jól működik a differenciálás;

6  A gyengén teljesítő tanulóink átlaga jobb mint az országos vagy a hasonló iskolatípusban tanuló diákoké;  Iskolánkban sokkal jobban működik a felzárkóztatás,  Tanulóink 75%-a az országos, a hasonló iskolatípusban tanulók, valamunt a Szentendrei kistérségben tanulók átlaga felett teljesített;  A kiemelkedő képességű tanulóink átlaga is jelentősen jobb az egyes részpopulációk diákjaihoz képest;  Jól működik iskolánkban a tehetséggondozás,

7 Tanulói képességek matematikából a városi iskolákban és a mi iskolánkban  A második szint a minimális szint, melynek elérése szükséges a további szintek megszerzéséhez, illetve a mindennapi életben való boldoguláshoz;

8  Kisebb az 1. illetve a 2. képességi szinten megrekedt taulóink aránya a hasonló iskolatípusban tanuló diákokéhoz képest, míg a 4. képességi szintet elért tanulóink aránya jóval nagyobb;

9

10 A mi iskolánk átlagos standardizált képessége szövegértésből a felmérésben részt vett többi iskola eredményeihez viszonyítva  Átlag feletti a teljesítményünk  Átlagunk jelentősen magasabb az országos átlagnál és a hasonló iskolatípusban tanuló diákok átlagánál

11  Az összes felmért iskola közül mindössze 92 iskola teljesített szignifikánsan jobban;  A városi iskolák tekintetében mindössze 27 iskola ért el nálunk jelentősebben jobb eredményt;

12 A diákok képességeloszlásának néhány jellemzője szövegértésből, a mi iskolánkban és azokban a részpopulációkban, amelyekbe mi is beletartozunk  Tanulóink több mint 50%-a átlagon felül teljesített;  Tanulóink tudása egységes szövegértésből;

13  A leggyengébb tanulóink átlaga jobb mint bármilyen más iskolatípusba tanuló diákok átlaga;  Tanulóink 25%-ának jobb a teljesítménye mint az országos átlagnak vagy a hasonló iskolatípusban tanuló diákok átlaga sőt a szentendrei kistérségben tanuló diákok 50%-ánál is jobban teljesítettek;  A kiemelkedő tanulóinknak is jobb a teljesítménye mint az egyes részpopulációk tanulóinak átlaga;  Jól működik iskolánkban a tehetséggondozás és a felzárkóztatás is;

14 Tanulói képességek szövegértésből a városi iskolákban és a mi iskolánkban  A második szint a minimális szint, amelynek elérése szükséges a további szintek megszerzéséhez és a mindennapi életben való boldoguláshoz

15  Egyáltalán nincsenek leszakadó diákjaink;  Nagyon kevés az 1. illetve 2. képességi szinten megragadt tanulók aránya, tanulóink tulnyomó része elérte a 3. képességi szintet;


Letölteni ppt "Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin."

Hasonló előadás


Google Hirdetések