Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla."— Előadás másolata:

1 DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla

2 Briefing Sprite Light termék bevezetése 70%-os spontán márkaismertség
1. cukormentes 2. csökkentett szénsavtartalom USP 3. természetes, citromos íz 70%-os spontán márkaismertség 18-35 éves férfiak és nők Egészséges életmód Fontos, hogy fittek, modernek, trendik legyenek Innovatív, modern termékek vásárlása

3 Versenyhelyzet Márkahű fogyasztók PepsiCo 7 UP legnagyobb konkurens
Olcsó üdítőitalok árérzékeny fogyasztók Fontos a fogyasztók egyéni ízlésvilágát megismerni!

4 Kutatás Szekunder adatok Primer adatok
Piac szerkezete, fogyasztói preferenciák Light szektor átlagosnál dinamikusabb növekedése Primer adatok Kvalitatív kutatások: fókuszcsoport Fogyasztók termék- és márkaválasztási indítékai

5 Kreatív tervezés Egységes, a termékjellemzőkhöz igazodó kivitelezés
DM levelek kézbesítése Mo. nagy városaiban befűzése tematikus lapokba a termékhez képest, szokatlan helyszíneken való terjesztése: fitnesstermek, fodrászatok

6 DM levél

7 Idő – és költségterv DM kampány Levelek eljuttatása Dizájn költségek
2008 május 1. – 31. Levelek eljuttatása Dizájn költségek Ügynökség munkaköltsége Nyomtatás Kézbesítők munkaköltsége DM levelek reklámfelületének megvétele

8 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla."

Hasonló előadás


Google Hirdetések