Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla."— Előadás másolata:

1 DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla

2 Briefing  Sprite Light termék bevezetése  1. cukormentes  2. csökkentett szénsavtartalom USP  3. természetes, citromos íz  70%-os spontán márkaismertség  éves férfiak és nők  Egészséges életmód  Fontos, hogy fittek, modernek, trendik legyenek  Innovatív, modern termékek vásárlása

3 Versenyhelyzet  Márkahű fogyasztók  PepsiCo 7 UP legnagyobb konkurens  Olcsó üdítőitalok árérzékeny fogyasztók  Fontos a fogyasztók egyéni ízlésvilágát megismerni!

4 Kutatás  Szekunder adatok  Piac szerkezete, fogyasztói preferenciák  Light szektor átlagosnál dinamikusabb növekedése  Primer adatok  Kvalitatív kutatások: fókuszcsoport  Fogyasztók termék- és márkaválasztási indítékai

5 Kreatív tervezés  Egységes, a termékjellemzőkhöz igazodó kivitelezés  DM levelek  kézbesítése Mo. nagy városaiban  befűzése tematikus lapokba  a termékhez képest, szokatlan helyszíneken való terjesztése: fitnesstermek, fodrászatok

6 DM levél

7 Idő – és költségterv  DM kampány  2008 május 1. – 31.  Levelek eljuttatása  Dizájn költségek  Ügynökség munkaköltsége  Nyomtatás  Kézbesítők munkaköltsége  DM levelek reklámfelületének megvétele

8 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla."

Hasonló előadás


Google Hirdetések