Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kompetenciamérés eredményei 6. 8. évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kompetenciamérés eredményei 6. 8. évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes."— Előadás másolata:

1 Kompetenciamérés eredményei 6. 8. évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

2 2200 1. szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek skálája 6. 8. évfolyamokon: 1000 2. szint3. szint4. szint 6. évfolyam 8. évfolyam

3 Matematika 6. évfolyam

4 6. évfolyamMatematika A 6. évfolyam tanulóinak előző év végi matematika jegye: 12345 Összesen: a osztály0 fő1 fő4 fő12 fő9 fő26 fő b osztály0 fő2 fő3 fő10 fő9 fő24 fő

5 6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6 6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

7 6. évfolyamMatematika A telephelyek tanulóinak a CSH-index alapján várható és tényleges teljesítménye A tényleges eredmény 1623 (1581;1654) Várható eredmény a megyeszékhelyi általános iskolai telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 1542 (A tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb!)

8 6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály

9 6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály

10 6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

11 Szövegértés 6. évfolyam

12 6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

13 6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

14 6. évfolyamSzövegértés A telephelyek tanulóinak a CSH-index alapján várhat. és tényleges teljesítménye: Telephelyük tényleges eredménye 1582 (1532;1631) Várható eredmény a megyeszékhelyi általános iskolai telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 1528 (A tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Az egyes években elért átlageredmények:

15 6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály

16 6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály

17 Matematika 8. évfolyam

18 8. évfolyamMatematika Az intézmény tanulóinak előző év végi matematika jegye: 12345 Összesen: a osztály0 fő12 fő7 fő2 fő1 fő22 fő (BTM-es 1 fő) b osztály0 fő8 fő7 fő5 fő6 fő26 fő (BTM-es 2 fő)

19 8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

20 8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

21 8. évfolyamMatematika Telephelyük tényleges eredménye 1607 (1550;1653) A telephely CSH-indexének számításához nem áll rendelkezésre elegendő adat. Legfeljebb a tanulók kétharmadának volt családiháttér-indexe a telephelyen. Az egyes években elért átlageredmények:

22 8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály

23 8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály

24 8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

25 8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon

26 8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként

27 8. évfolyamMatematika A tanulók tényleges eredménye és a komplex modell alapján becsült, várható eredménye közötti különbségek

28 Szövegértés 8. évfolyam

29 8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

30 8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

31 8. évfolyamSzövegértés Az egyes években elért átlageredmények :

32 8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály

33 8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály

34 8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon

35 8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként

36 8. évfolyamSzövegértés A tanulók tényleges eredménye és a komplex modell alapján becsült, várható eredménye közötti különbségek

37 Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi nagy ált. isk. Országos átlag Matematika 6. 162315421489 8. 160716591612 Szövegértés 6. 158415241472 8. 158216141567 A 2012-es eredmények összefoglalva:

38 Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika 6. 3. képességszint 10,039,029,8 8. 4. képességszint 33,441,634,6 Szövegértés 6. 3. képességszint 8,027,719,5 8. 4. képességszint 22,934,727,0 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

39 Mérési területÉvf.Átlageredmények 2012201120102009 Matematika6.1623 (1581;1654) 1459 (1408;1499 1546 (1498;1601) 1497 (1457;1540) 8.1607 (1550;1653) 1598 (1566;1633) 1634 (1593;1684) 1599 (1560;1645) Szövegértés6.1582 (1532;1631) 1516 (1466;1552) 1519 (1473;1569) 1518 (1476;1562) 8.1582 (1543;1623) 1578 (1536;1623) 1571 (1542;1613) 1600 (1525;1651) A 2012-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A 2012. évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől A 2012. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb

40 A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya 2010 június: 2011 június:

41 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Kompetenciamérés eredményei 6. 8. évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes."

Hasonló előadás


Google Hirdetések