Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,"— Előadás másolata:

1 ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú, differenciált módszertan passzív tanulói magatartástevékeny tanulói magatartás Mi a kompetencia? tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás A kompetenciafejlesztés feltételei

2 olvasás, írás, számolás idegen nyelv információs és kommunikációs technikák általános (tartalom-független) kompetenciák szociális kompetenciák problémamegoldó képesség kreativitás és motiváció tanulás képessége stb. olvasás, szövegértés idegen nyelvi információs és kommunikációs technológiák matematika – logika szociális, életviteli és környezeti életpálya-építési A HEFOP 3.1 intézkedésben fejlesztendő kompetenciaterületek Kulcskompetenciák (Európai Bizottság, 2002)

3  ismeretátadás és képességfejlesztés  reális tananyagmennyiség A kompetenciafejlesztés alapelvei  tanulóközpontú, differenciált módszertan  változatos tanulásszervezési megoldások  tevékeny tanulói magatartás

4 A kompetenciafejlesztés alapelvei  gondolkodási műveletek képességfejlesztése  problémamegoldási stratégiák kialakítása  együttműködés  esélyteremtés

5 A HEFOP pályázat keretében fejlesztésre kerülő kompetenciák a Katedra Szakközépiskolában: Szövegértés-szövegalkotás Matematikai logika Életpálya-építés Idegen nyelvi IKT


Letölteni ppt "Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések