Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták."— Előadás másolata:

1 Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV

2 Coop Optimaták

3

4 Testnevelés Ezredforduló előtt: „A test és lélek karbantartója” Mozgás imádata Komoly, tantervet követő órák Rengeteg verseny Fegyelem Mindenki mindent megcsinált Kölcsönös tisztelet a tanár és diákok között Ezredforduló után: „ Egy újabb lyukasóra!” Lustaság fél egészség A szükséges rossz Színvonaltalan órák a legtöbb intézményben Fegyelmezetlen diákok, akik nem ismerik a tisztelet szót Gyenge kondícióval rendelkező, semmittevő diáksereg

5 Az alacsony szintű testnevelés oktatás hatása az ifjúságra Mozgásszegény é letmód Testi leépülés Szellemi l eépülés

6 Szellemi/lelki leépülés A test nevelésének hiánya Növekvő belső feszültség Fegyelem hiánya Tisztelet hiánya Erkölcsösség hiánya Tolerancia hiánya agresszió/depresszió számítógép- függőség felhalmozódó energia

7 Testi leépülés mozgáshiány számítógép- függőség gyenge állóképesség gyenge immunrendszer felhalmozódó energia vázrendszeri- deformálódások túlsúly,elhízás szív- és érrendszeri megbetegedések

8 Információk Felmérések az iskolások körében

9 Mennyi időt töltesz testmozgással naponta? Általános iskolás Az általános iskolás diákok átlagosan naponta 1 óra 42 percet töltenek testmozgással. Középiskolás A középiskolás diákok átlagosan 1 óra 19 percet töltenek testmozgással naponta.

10 Szereted-e a testnevelést? Általános iskolás Középiskolás

11 Hasznosnak találod-e a testnevelést? Általános iskolás Középiskolás

12 Hány ponttal értékelnéd testnevelés óráidat? (1-5) Általános iskolás Középiskolás

13 Kevesebb vagy több testnevelést szeretnél? Általános iskolás Középiskolás

14 Támogatnád-e több csapatjáték beépítését a tantervbe? Általános iskolás Középiskolás

15 Támogatnád-e több sportrendezvény megszervezését településeden, és ezeken részt vennél-e? Általános iskolás Középiskolás

16 Megoldási javaslat

17 Iskolai sportszervezetek létrehozása diáksportkörök csak névlegesek szimbiózisban a már meglévővel viszonylag nagy mozgástér „számon kérő szerv” „Mozdulj rá!”

18 1. Osztályok közötti versenyek lebonyolítása 2. „Mozdulj rá!” szervezet hirdetése internet sajtó (SÉTA) szórólapok 3. Venatio projekt elfogadtatása Hárompillérű Munkaterv

19

20 Már meglévő sportkörök felélesztése, reformálása Sportolás népszerűsítése Testnevelésórák színvonalának ellenőrzése Javuló testnevelés Normalizálódó testi- és szellemi készségek Venatio projekt

21 V Ninten D’o kapitány a Venatio projekt ellen

22 V Venatio: „Veni, vidi, vici!”

23 A megvalósítás útján

24 A Venatio projekt iskolánkban Dr. Fehér Tibor Igazgató-főtanácsos Úr támogatja a projektet

25 Az első megvalósított lépés Sportrendezvények az Áfeosz-napon - Osztályok közötti sportverseny - Futball bajnokság iskolánkban és dekázási verseny

26 A projekt megismertetése Szórólapok segítségével - Youtube oldalra feltöltött ismertető - h- - Helyi újságban diákoldalra írt cikk

27 Az első siker más iskolákban A Kecskeméti HUMÁN Középiskola, Szakiskola és Kollégium támogatja programunkat Kedves Madari Zoltán! Támogatom a tervüket. Kérem értesítsen a további teendőkről! Jó felkészülést kívánok! Üdvözlettel, Zsámboki Anna

28 Kitartunk és küzdünk érte

29 Köszönjük a figyelmüket! Kiss Dániel Madari Zoltán Olajos Balázs Olajos István


Letölteni ppt "Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták."

Hasonló előadás


Google Hirdetések