Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, 2007. január 30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, 2007. január 30."— Előadás másolata:

1 A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, 2007. január 30.

2 Néhány szó alapítványunkról

3 Alapítványunk  Hitvallása „Azért vagyunk, hogy nevetéssel segítsük a kórházakban fekvő gyerekek mielőbbi gyógyulását”  Célkitűzése A kórházakban vizitelő bohócdoktorok minél több beteg gyermekhez vigyenek humort, vidámságot, nevetést és ezáltal enyhítsék fájdalmaikat, szorongásaikat. Tevékenységünket fokozatosan szeretnénk kiterjeszteni az ország minél több (valamennyi) kórházára  Közhasznú szervezet 1998 óta, költségeinket adományok fedezik.

4 Kik a bohócdoktorok ? –Speciálisan képzett, professzionális előadóművészek Hol vizitelnek a Bohócdoktorok ? 7 budapesti, 3 vidéki kórházban (Győr, Miskolc, Pécs)

5 Hogyan vizitelnek a bohócdoktorok ? –Heti 1 ill. 2 alkalommal –Személyes kapcsolat a gyerekekkel, szülőkkel, kórházi személyzettel –Bohóctréfáik során zenélnek, énekelnek, báboznak, varázsolnak – így oldják a gyermekek szorongását

6 Az „1%” kampány bemutatása lépésről lépésre

7 1. lépés: Helyzetelemzés 1.1. Mit tudunk a versenykörnyezetről –harc az 1%-ért, –óriási reklámzaj 1.2. Milyenek az adózók szokásai a SZJA-juk 1%-ának felajánlását illetően –tíz adózóból öt nem rendelkezik az 1%-ról –kiemelt jelentőségű az alapítvány image-e

8 2. lépés: Az elmúlt évek tapasztalatai 2.1. Milyen volt a 2004. évi kampány? Nem túl sikeres. Miért? 2.2. Milyen volt a 2005. évi kampány? Sikeres, de nagyon költséges. 2.3. Milyen legyen a 2006. évi kampány? Sikeres és költség-hatékony. Hogyan?

9 3. lépés: Az „1%-os” kommunikációs hadjárat gondos megtervezése 3.1. Célok kijelölése 3.2. Célcsoportok meghatározása 3.3. Üzenet megfogalmazása 3.4. Eszközök kijelölése 3.5. Időzítés 3.6. Költségterv

10 4. lépés: A kampány megvalósítása 4.1. Kreatív tervezés 4.2. Kreatív anyagok kivitelezése 4.3. Az akció végrehajtása

11 5. lépés: Utógondozás és adminisztratív feladatok 5.1. A kommunikáció értékelése - eredmények követése - tanulságok, tapasztalatok 5.2. Adminisztratív feladatok - mit kell tenni, ha kaptunk 1%-ot - milyen nyilatkozatokat kell beadni - hogyan válik pénzzé a rendelkező nyilatkozat

12 Köszönöm figyelmüket. www.pirosorr.hu Adószám: 18090628-1-41


Letölteni ppt "A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, 2007. január 30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések