Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Sztárok” az irodalomban Szabados Tímea 2RF. „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt fókusza Tanulási és műveltségi területek Életkor Célok Kulcsszavak.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Sztárok” az irodalomban Szabados Tímea 2RF. „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt fókusza Tanulási és műveltségi területek Életkor Célok Kulcsszavak."— Előadás másolata:

1 „Sztárok” az irodalomban Szabados Tímea 2RF

2 „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt fókusza Tanulási és műveltségi területek Életkor Célok Kulcsszavak Magyar nyelv és irodalom, Mozgóképkultúra és médiaismeret, Ember és társadalom, Művészetek 14+ sztár, sztárkultusz, „sztárcsinálás”, marketing, információtorzulás, valós és álértékek Irodalmi, művészeti és társadalomtudományi ismeretek bővítése Kommunikációs és együttműködési készségek fejlesztése Kritikai gondolkodás, problémaérzékenység fejlesztése IKT-készségek fejlesztése

3 „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt lépései 1. lépésSZÁJRÓL SZÁJRA – Torzít-e a média? - 15 perc Az információk torzulásának megtapasztalása, a pletyka természetének demonstrálása egy játék keretében 2. lépés A ZENEI VILÁG SZTÁRJAI – Miről híres? - 15 perc Zeneművészek elhelyezése a művelődéstörténetben képek, zenék és szövegrészletek alapján

4 „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt lépései 3. lépés VALÓS VAGY ÁLÉRTÉKEK KUTATÁSA – Miért sztár? - 15 perc A diákok azt kutatják, hogy milyen tulajdonságok, képességek, feltételek kellenek ahhoz, hogy valaki sztárrá váljék. 4. lépés„SZTÁRCSINÁLÓ” JÁTÉK – Hogyan futtassuk be? - 25 perc A diákok csoportmunkában egy-egy sztárt „alkotnak meg”. Le kell írniuk életmódját, körülményeit, tárgyait, emberi kapcsolatait, munkamódszerét, szokásait, bármit, amit fontosnak tartanak vele kapcsolatban. (PPT) 5. lépésBEMUTATÓ – Kit sztárolunk? - 15 perc 6. lépésAZ IRODALMI GÉPEZET: SZTÁR A MŰVÉSZETBEN - 5 perc A lépés fókuszában Petőfi alakja, személyisége áll. Az, hogy miként alkotta meg magáról azt a képet, amelyet az olvasóközönséggel láttatni akart: hogyan alkalmazta tudatosan a folyóiratokat, divatlapokat költészetének reklámozására.

5 „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt lépései 7. lépés KVÍZ – Milyen volt az igazi Petőfi? - 15 perc A Petőfi-legendák egy részének felidézése és leleplezése, a köztudatban élő, egyoldalú Petőfi kép árnyalása. 8. lépés SZEREP ÉS VALÓSÁG – 20 perc Ismeretközlő szöveg feldolgozása, bemutatása. 9. lépés BEVEZETÉS AZ „IRODALMI” MARKETINGBE – 15 perc Két, látszólag elkülönülő világ elemeinek tudatosítása és összekapcsolása, egyben a sokszor használt, de nem mindig pontosan értett szavak jelentésének tudatosítása önálló kutatás során. (marketing, PR, imázs)

6 „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt lépései 10. lépés „IRODALMI SZTÁRCSINÁLDA” – 20 perc Ismeretközlő szövegek alapján annak vizsgálata, hogyan működött Petőfi idejében az irodalmi marketing. 11. lépés FILMKÉSZÍTÉS – 2x45 perc Csoportmunkában olyan „sztárhíradó” készítése, amely egy-egy irodalmi alak köré épül. Minden filmet úgy kell elkészíteni, hogy az adott művelődéstörténeti korszak szellemét, világképét tükrözze, de a marketing eszközei is felismerhetővé váljanak benne. 12. lépés PREZENTÁCIÓ – 45 perc


Letölteni ppt "„Sztárok” az irodalomban Szabados Tímea 2RF. „Sztárok” az irodalomban 2RF A projekt fókusza Tanulási és műveltségi területek Életkor Célok Kulcsszavak."

Hasonló előadás


Google Hirdetések