Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – 2012.06.22. KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – 2012.06.22. KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS."— Előadás másolata:

1 PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS

2 Tartalom jegyzék  Magyarországi helyzetértékelés  Ahogy a magyar társadalom lát minket  Külföldi helyzetértékelés  Melyik ismert eddig Magyarországon? I.II.  Miért nincs jelen egyikben sem a környezetvédelem?  Mi a megoldás?  Kezdeményezés alappillérei  Tagi hozzáadott érték  Kérdések, válaszok

3 Magyarországi helyzet értékelés

4 Ahogy a társadalom lát minket

5 Külföldi helyzetértékelés  CSR – Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás  Célkitűzései: Társadalom, munkavállalók és környezet védelme  Corporate Philantrophy – Vállalati Filantrópia  Társadalom és környezet támogatása  Environmental Social Entreprenneurship – Környezetvédelmi Társadalmi Vállalatok  Környezet támogatása társadalom megsegítésére

6 Melyik ismert eddig Magyarországon? I.  CSR

7 Melyik ismert eddig Magyarországon? II.  Társadalmi Vállalkozások - NeSst

8 Miért nincs jelen egyikben sem a környezetvédelem? Jó, vagy rossz, hogy Magyarországon nem ismerjük (el) a környezetvédelmi ipar társadalmi felelősség vállalását? A kérdés csak az, hogy MI szeretnénk-e azok lenni, akik ezen változtatnak?

9 Mi a megoldás? Szemetesekből - Társadalomért Felelős Környezetvédelmi Vállalkozások Paradigma váltás Akcióterv 2012 Kürti Deák Dóra

10 Kezdeményezés alappillérei Egységes kommunikáció kialakítása Közösség erősítése Önálló kommunikáció hitelesség érdekében, KSZGYSZ-re, mint szakmai anyára-háttére alapozva Önálló honlap és logó létrehozása (pl: Ökoindustria, Kexport klaszter) Önálló évi egy szakmai kiadvány (e-book) készítése Éves díj kategóriák meghatározása Díjak átadási eseményének megszervezése

11 Tagi hozzáadott érték  Minden KSZGYSZ tag jogosult részt venni benne, de senki nincs erre kötelezve  Pénzbeli hozzájárulással nem jár, de hozzáadott érték képzéssel igen  Biofilter Zrt vállalta a kezdeményezés honlapjának és a kiadvány szerkesztésének finanszírozását  Akik részt vesznek, vállalják, hogy  Kitöltenek egy nyilatkozatot a csatlakozási szándékukról  A kezdeményezés logóját honlapjukon szerepeltetik és linkelik a kezdeményezés honlapjára  Évi egy max. 2 oldalas kérdőívet kitöltenek vállalatukról, iparágukról, elért eredményeikről  A megadott információi évi egy internetes szakmai kiadványban megjelenhetnek  Saját PR-ba építik a kezdeményezés mondanivalóját  Lehetőség szerint a kezdeményezés díjaira pályáznak és évi díjkiosztóján részt vesznek

12 Kérdések, válaszok Elhangzott anyaggal kapcsolatban kérdéseikre szívesen válaszolok Amennyiben sikerült felkeltenem érdeklődését, kérem csatlakozzon a Társadalomért Felelős Környezetvédelmi Vállalatok munkacsoportunkhoz


Letölteni ppt "PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – 2012.06.22. KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések