Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Új hirdetési megoldások a televíziós piacon

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Új hirdetési megoldások a televíziós piacon"— Előadás másolata:

1 Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9.

2 Tartalom A leghatékonyabb médium Változó helyzet, változó igények
Újgenerációs megoldások

3 A leghatékonyabb médium

4 TV: a legtöbbet fogyasztott médium

5 Fogyasztás vs költés részesedés

6 TV: erősebb kötődés Életünk része Közösségi élmény Beszédtémát ad
Az érzelmekre hat

7 Magasabb és hosszabb megtérülés
Forrás: PricewaterhouseCoopers LLP / időszak: október

8 Változó helyzet, változó igények

9 Mindenki mást akar HIRDETŐ NÉZŐ Hatékony elérés
Egyedi megjelenés vs reklámzaj Márkaérték építés / értékesítés támogatás Magasabb megtérülés Szórakozás Információ Szórakoztató reklám TELEVÍZIÓ Verseny a hirdetőkért Verseny a nézőkért

10 Újgenerációs megoldások

11 Új csomagolás Újracsomagolás  könnyebb fogyaszthatóságért
Single szpot ID szpot Osztott képernyő Cut in Áttűnés 107 89 115 98

12 Content is king Tartalom  a közös élményért egypercesek pokerstars.hu

13 A képernyőn túl is Integrált értékesítés  kötődés kialakításáért
T-Home – Megasztár4

14 Összefoglalás A TV a leghatékonyabb médium
A hirdető a nézőt, a néző a tartalmat, a TV mindkettőjüket akarja A TV újracsomagol, tartalmat generál és integrál


Letölteni ppt "Új hirdetési megoldások a televíziós piacon"

Hasonló előadás


Google Hirdetések