Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Új hirdetési megoldások a televíziós piacon Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Új hirdetési megoldások a televíziós piacon Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9."— Előadás másolata:

1 Új hirdetési megoldások a televíziós piacon Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató április 9.

2 Tartalom  A leghatékonyabb médium  Változó helyzet, változó igények  Újgenerációs megoldások

3 A leghatékonyabb médium

4 TV: a legtöbbet fogyasztott médium

5 Fogyasztás vs költés részesedés

6 TV: erősebb kötődés  Életünk része  Közösségi élmény  Beszédtémát ad  Az érzelmekre hat

7 Magasabb és hosszabb megtérülés Forrás: PricewaterhouseCoopers LLP / időszak: október

8 Változó helyzet, változó igények

9 Mindenki mást akar  Verseny a hirdetőkért  Verseny a nézőkért  Hatékony elérés  Egyedi megjelenés vs reklámzaj  Márkaérték építés / értékesítés támogatás  Magasabb megtérülés  Szórakozás  Információ  Szórakoztató reklám HIRDETŐNÉZŐ TELEVÍZIÓ

10 Újgenerációs megoldások

11 Új csomagolás  Újracsomagolás  könnyebb fogyaszthatóságért  Single szpot  ID szpot  Osztott képernyő  Cut in  Áttűnés

12 Content is king  Tartalom  a közös élményért  egypercesek  pokerstars.hu

13 A képernyőn túl is  Integrált értékesítés  kötődés kialakításáért  T-Home – Megasztár4

14 Összefoglalás  A TV a leghatékonyabb médium  A hirdető a nézőt, a néző a tartalmat, a TV mindkettőjüket akarja  A TV újracsomagol, tartalmat generál és integrál


Letölteni ppt "Új hirdetési megoldások a televíziós piacon Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9."

Hasonló előadás


Google Hirdetések