Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió."— Előadás másolata:

1 Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió

2 Ki akar rádióban reklámozni? •TV kiegészítés •Közepes, vagy kisebb budget (2-10 m ft) •Célzott közönség elérése •On-air promóció, mint műsorelem •Mert a rádióreklám nem zavar

3 Mire JÓ a rádióreklám? •Mitől jó a rádióreklám? –Vizuális? Vizuális! –Rugalmasabb, gyorsabb –Napszakfüggő –Személyes •Alternatív megoldások –Edukációs spot – „talking head” –Reklám ÉLŐBEN a műsorvezetővel –Integrált megoldások – on-air+off- air+web

4 Válságkor NŐ a rádióreklám szerepe! •Kevesebb költés – akkor rádió! •Kevesebb image – több „call to action” •Személyre szabott promóciók •Értékesebb a gyorsabb reakcióidő –Versenytársak akcióira a leggyorsabb válasz –Leggyorsabb „gyártási” procedúra –Gyorsabb megjelenés - telítettség függvényében

5 Köszönöm a figyelmet! Bolla Zsolt / Sláger Rádió


Letölteni ppt "Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió."

Hasonló előadás


Google Hirdetések