Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ZSENIKET NEVELÜNK ZSENIKET NEVELÜNK! Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ZSENIKET NEVELÜNK ZSENIKET NEVELÜNK! Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában."— Előadás másolata:

1 ZSENIKET NEVELÜNK ZSENIKET NEVELÜNK! Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában

2 zenei-, térbeli-tájékozódási-, a testi-kinesztetikus-, az önmagunkkal másokkal való kapcsolattartási, érzelmi intelligenciát, Howard Gardnernek, a Harvard egyetem professzorának felismerése szerint amennyiben a hagyományosan használt matematikai- és nyelvi-logikai intelligencia mellett bevonjuk a nevelési-oktatási folyamatba a zenei-, térbeli-tájékozódási-, a testi-kinesztetikus-, az önmagunkkal és másokkal való kapcsolattartási, valamint az érzelmi intelligenciát, azzal szárnyakat adhatunk a bennünk élő zseninek.

3 Célok, vágyak vonzásában •Tudta Ön, hogy a 80/20-as szabály értelmében eredményeink 80%-át mindenkori tevékenységünk 20%-ával érjük el, • és hogy ennek értelmében kudarcaink 80%-át is mindenkori tevékenységünk 20%-a eredményezi? •Rádöbbenve a fenti szabályszerűségre milyen felismerésre jut?

4 KINCSKERESÉS •Tudta Ön, ha sikerült felismernie, miként ért el örömteli eredményeket különböző élethelyzetekben, akkor ezt mint modellt alkalmazhatja, ill. átviheti életének ama területeire is, amiben fejlődni, változni szeretne? •Ezek az erőforrások eddig is ott szunnyadtak Önben, gyermekeiben, diákjaiban most csupán azok feltárása és kiaknázása vár Önökre, amennyiben tudják a módját!

5 IRÁNYTŰ •Tudta Ön, hogy Lozanov szerint hatalmas mennyiségű információt vagyunk képesek megismerni, erőfeszítés nélkül befogadni és szükség esetén használni? •Ehhez csupán azt kell tudnunk, miként küszöböljük ki a tanulási folyamat során fellépő érzékelési védekezést, elfojtási mechnanizmusokat, ill. hogyan férhetünk hozzá tudatalattink hatalmas kincsestárához.

6 ZSENINEK SZÜLETTÜNK! Legfőbb feladatunk segíteni egymásnak abban, hogy megtanuljuk megélni, kifejezni és feldolgozni érzelmeinket (a kudarcainkból és sikereinkből fakadókat egyaránt). Az így elért megtisztulás lehetővé teszi számunkra, hogy a képzelet bevonásával ismét csodára legyünk képesek: az örömteli teremtés csodájára. •.•.

7 Amennyiben eltöprengett a korábban olvasottakon, •és a gyakorlatban is szeretné hasznosítani a többszörös intelligencia alkalmazásában rejlő lehetőségeket; •és szeretné megkönnyíteni a hozzáférést a korábban kiaknázatlanul hagyott erőforrásokhoz; •és új alapokra kívánja helyezni a gyermekeivel, diákjaival való együttműködést, •akkor kezdje tanfolyamunkon való részvétellel!

8 A tanfolyamot vezeti: PÉTERCSÁK MAXIM Az aktuális helyszín és időpont kiválasztásához keresse fel a honlapon a Tanfolyam-NAPTÁRT,www.alfahullam.hu majd a jelentkezéshez hívja: a 20/ es számot, illetve küldjön t a Szeretettel várjuk jelentkezését!


Letölteni ppt "ZSENIKET NEVELÜNK ZSENIKET NEVELÜNK! Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában."

Hasonló előadás


Google Hirdetések