Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárta Pásztorné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.
2
Coke Club Siófokon, a CC Beach House helyére épült ingyenes, exkluzív szórakozóhely Misszió: A klubkultúra meghonosítása Magyarországon Nyitva: 2007. június 30 - augusztus 20. Szolgáltatások nappal: strand, étterem, bár, lábtengó, strandröplabda, internet sarok, medence Szolgáltatások este/éjjel: egyedi koncertek, kulturális progamok, kertmozi, nemzetközi DJ-k, Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.
3
Kommunikáció webkettes alapokon Multimédia tartalom szolgáltatás •élő kamerakép, élő koncertfelvételek, hangulatvideók Közösségi marketing •blog, közösségi hálózatépítő portál megjelenés Felhasználók bevonása a tartalomkészítésbe •FeriTÍVÍ videók Kampánykreatívok dinamikus frissítése •RSS technológia használata Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.
4
Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. Videóblog Siófokról Ferivel, aki azért jött Siófokra, hogy szakítását szórakozással feledtesse a Balatonparton. Feri videóposztjai alkalmával saját stílusában Siófokot általánosságban reklámozta, melynek célja a Coke Club kommunikációjának előkészítése volt.
5
Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. Index.hu nyitó Folyamatosan frissülő RSS bannerek 30 millió megjelenés, 42 ezer átkattintás
6
Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. IndaVideobomb ajánlódoboz
7
Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. IndaVideobomb FeriTÍVÍ aloldal Közel 1 millió videó megtekintés Több, mint 1200 komment
8
Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. Az első márkázott adatlap az iWiW-en
9
Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en
10
Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en Egyedi azonosító a Coke Club ismerősöknek, Coke Club ismerősök szűrési lehetőség
11
Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en Egyedi azonosító a Coke Club ismerősöknek, Coke Club ismerősök szűrési lehetőség Több, mint 200,000 ismerős Több, mint 1 millió adatlap megtekintés 150,000 egyedi látogató a márkasite-on
12
Webcast – Virtuális Coke Club Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. 9 koncert közvetítése a Coke Club microsite-on: összesen 70,000 egyedi látogató, aki belenézett a közvetítésekbe. Legnépszerűbb koncert 9,000 néző. 2008. Októberben relive közvetítés az [origo] Zene rovatában.
13
2008 nyarán várunk Benneteket szeretettel!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.