Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29."— Előadás másolata:

1 Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.

2 Coke Club  Siófokon, a CC Beach House helyére épült ingyenes, exkluzív szórakozóhely  Misszió: A klubkultúra meghonosítása Magyarországon  Nyitva: 2007. június 30 - augusztus 20.  Szolgáltatások nappal: strand, étterem, bár, lábtengó, strandröplabda, internet sarok, medence  Szolgáltatások este/éjjel: egyedi koncertek, kulturális progamok, kertmozi, nemzetközi DJ-k, Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.

3 Kommunikáció webkettes alapokon  Multimédia tartalom szolgáltatás •élő kamerakép, élő koncertfelvételek, hangulatvideók  Közösségi marketing •blog, közösségi hálózatépítő portál megjelenés  Felhasználók bevonása a tartalomkészítésbe •FeriTÍVÍ videók  Kampánykreatívok dinamikus frissítése •RSS technológia használata Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.

4 Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. Videóblog Siófokról Ferivel, aki azért jött Siófokra, hogy szakítását szórakozással feledtesse a Balatonparton. Feri videóposztjai alkalmával saját stílusában Siófokot általánosságban reklámozta, melynek célja a Coke Club kommunikációjának előkészítése volt.

5 Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. Index.hu nyitó Folyamatosan frissülő RSS bannerek 30 millió megjelenés, 42 ezer átkattintás

6 Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. IndaVideobomb ajánlódoboz

7 Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. IndaVideobomb FeriTÍVÍ aloldal Közel 1 millió videó megtekintés Több, mint 1200 komment

8 Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. Az első márkázott adatlap az iWiW-en

9 Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en

10 Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en Egyedi azonosító a Coke Club ismerősöknek, Coke Club ismerősök szűrési lehetőség

11 Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en Egyedi azonosító a Coke Club ismerősöknek, Coke Club ismerősök szűrési lehetőség Több, mint 200,000 ismerős Több, mint 1 millió adatlap megtekintés 150,000 egyedi látogató a márkasite-on

12 Webcast – Virtuális Coke Club Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29. 9 koncert közvetítése a Coke Club microsite-on: összesen 70,000 egyedi látogató, aki belenézett a közvetítésekbe. Legnépszerűbb koncert 9,000 néző. 2008. Októberben relive közvetítés az [origo] Zene rovatában.

13 2008 nyarán várunk Benneteket szeretettel!


Letölteni ppt "Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29."

Hasonló előadás


Google Hirdetések