Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34."— Előadás másolata:

1 1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34

2 2. Témaválasztás indoklása  A témaválasztást megkönnyítette számomra, hogy elég otthonosan mozgok a mobiltelefonok világában. Ez sok embert érdekel a környezetemből.  Nekik készült a prezentáció, hogy kis betekintést nyerjenek ebbe a misztikus világba.

3 3. Leírás (Help) Akciógombok következő előző utolsó első Help (segítség) Home (tartalomjegyzék) utoljára megtekintett dia

4 4. Tartalom 1. Multimédia értékelés Multimédia értékelés 2. Multimédia tervezet, szinopszis Multimédia tervezet, szinopszis 3. Médiaanalízis Médiaanalízis 4. Multimédia struktúra. Multimédia struktúra. 5. A főmenü képernyőterve A főmenü képernyőterve 6. Képes-forgatókönyvKépes-forgatókönyv

5 1.Saját multimédia értékelés 1,Az üzenet pontossága, érthetősége: A felhasználók ­ jelen esetben a 25 év alatti fiatalok igényeinek megfelelően lett kialakítva. Csak betekintést nyújt a témába nem dolgoz fel komplett ismeretet. 2,A rendszerben való gondolkodás: Tartalmilag látszik a rendszerezettség. A közbenső oldalak nem lógnak ki sem a megelőző, sem a következő megjelenéstől. 3,A strukturáltságról: Az indítóképén a bemutatkozás látható. Az elágazásos jelleg a főoldalon tapasztalható először. A felhasználó válogathat a főmenü alpontjai között. Ezeket a készítők egységesen jelenítették meg. 4,A navigációról: A felhasználó “eltévedését” gátolja meg a navigációs gombok helyes alkalmazása.

6 1.Saját multimédia értékelés (2. oldal) 5, Kommunikáció, interakció: A beavatkozás lehetősége és élménye a produkció esetében sajnos nem adott. 6, Pedagógiai ­ didaktikai szempontok: A cél az, hogy a multimédia használata során a célközönség valami újat, érdekeset kapjon. Sajnos ebben a munkában, csak bemutató jelenik meg. Célja nem az oktatás hanem a ismeret átadása a téma iránt érdeklődök számára. 7, Pszichológiai­ergonómiai szempontok: Ez a multimédia­program csak prezentációnak azaz bemutatónak készült. Nem sokszori felhasználásra, csak egyszeri átnézésre.

7 1.Saját multimédia értékelés (3. oldal) 8, A mediális közlési elvárásoknak való megfelelés: A multimédiás programban ­ így ebben is sok kép jelenik meg. Ami érdekes, hogy itt mozgóképeket nem lehet találni. A megjelenített szöveg jól olvasható, tartalmas, rövid, tömör, lényegre törő. A multimédia színanyaga kellemes, nem ingerlő inkább figyelemfelkeltőnek nevezhető és együttműködést sugall a felhasználónak. A gombokra rá van írva amit jeleznek. A multimédia aktív felületei teszik lehetővé a felhasználó számára a vezérlés lehetőségét. Ilyenek például a kiindulási pontra (a főmenübe) lepések vagy a kilépés gomb, mely a menekülést jelzi. 9, A multimédia technikai kivitelezése: A produkció hang és képmegjelenítése zajmentes.

8 1.Saját multimédia értékelés (3. oldal) 10, Járulékos elemek: nincs 11, On­line frissítés: nincs 12, Szubjektív értékelés: A multimédiás program egyéni értékelése nagyon szerteágazó. Egyrészt ez egy nem túl magas szakmai színvonalon elkészített alkotás, viszont ahhoz képest hogy első próbálkozás, elég jól sikerült.

9 2. Multimédia tervezet (szinopszis) A GSM története Magyarországon 1. Az ötlet rövid leírása: A gsm rendszer és készülékek bemutatása 2. A produkció célja: A téma iránt érdeklődök tájékoztatása 3. A célközönség megnevezése: A fiatalok 25 év alatt 4. A kivitelezési, megjelenítési módja prezentáció és multimédia 5. A struktúra leírása: A produkció elsődleges célja a tájékoztatás a struktúra kialakítása ennek megfelelően történne 6. A kivitelezéshez szükséges eszközök, szoftverek: MS Word, Photoshop, NeoBook programok és Pc számítógép

10 2. Multimédia tervezet (szinopszis) (2. oldal) A GSM története Magyarországon 7. Forrásanyagok: Meglévő produkciók: Fejben tárolt tudás 9. Költségtervezet: Egyéb megjegyzések: -

11 3. Médiaanalízis Szint/ Médium BEJELENTK. KÉP I. Főmenü III. Menüpont I/1 Irodalmi szöveg  --A GSM történet összefoglalása Főcím A készítő neveGSM Története A GSM rendszer története Text  A szöveg a text közepén helyezkedik el, középre zárt. Betű: Ariel A szöveg a text jobb oldalon helyezkedik el. Betű: Ariel A szöveg a text közepén helyezkedik el, balra zárt. Betű: Ariel Hang  Zene Halk filmzene Állókép Telefon - Háttér Egyszínű kevert  Adatbázis ---

12 3. Médiaanalízis (2. oldal) Szint/ Médium BEJELENTK. KÉP I. Főmenü III. Menüpont I/1 Navigáció, Forrópont   Kezdőlap, főoldal, előző, következő, kilépés, help, hang ki- be Kezdőlap, főoldal, előző, következő, kilépés, help, hang ki-be, alpontok gombjai Előző, következő, vissza, hang ki-be Idő (sec) 

13 4. Multimédia struktúra

14 5. A főoldal képernyőterve

15 6. Képesforgatókönyv (StoryBoard)

16 6. Képesforgatókönyv (StoryBoard) (2.oldal) TARTALOMNAVIGÁCIÓADAT ÁLLOMÁNYOK IDŐ Aktuális menü Főoldal Háttéregyszínűszínkódos MenüpontGombokGombok.jpg Szövegmező Szöveg PanelA1.doc ÁllóképR01.jpg HangHang be ikon01.mp37 perc NavigációLap aljánGombok.jpg Egyéb

17 Készítette: Egri Zoltán


Letölteni ppt "1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34."

Hasonló előadás


Google Hirdetések