Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE."— Előadás másolata:

1 SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE

2 Benchmarking MI A PORTÁL TÉMAKÖRE? (THEMING) DOMAIN ELEMZÉS webtarhely.xstudio.hu •Webtárhely (Webhosting) •Domain regisztráció •Adattárolás VS. SUBDOMAIN DOMAIN ÉS SUBFOLDER (alkönyvtár) (alkönyvtár) -erősíti a domaint az adott témakörben -nagyobb esélyünk van a domain mint márkanév népszerűsítéséhez - általában akkor javasolt amikor eltér a fő domain témakörétől, vagy más nyelven szeretnénk megjeleníteni a tartalmi oldalakat

3 Benchmarking HASZNOS INFORMÁCIÓK ElnevezésAktuális értékekMegjegyzések PageRank (PR) PR0 (0 - 10) (subdomain) Nem feltétlenül szabály, hogy egy oldal PageRank értéke nagy legyen ahhoz, hogy a találati listákon előkelő helyezéseket érjen el. - fő domain 301 átirányítás a subdomainre (OK) GOOGLE INDEX 17 (webtarhely.xstudio.hu) 15 (webhosting.xstudio.hu) 1 (xstudio.hu 301) 1 (xstudio.hu/contact.php 404) 36 (összesen) -Elég kevés tartalmi oldal kerül cachelésre -Az oldalak többsége túl általánosak (hírek, megrendelés, elérhetőségek stb.) nem fokuszálnak egy adott témakörre (pl. domain lefoglalás, webhoszting stb.) DUPLIKÁLT TARTALMI OLDALAK!!! WEBHOSTING ÉS WEBTARHELY KÜLSŐ HIVATKOZÁSOK 3 ( webtarhely.xstudio.hu ) Minél több MINŐSÉGI külső hivatkozással rendelkezik egy oldal, annál nagyobb esélye van, hogy előkelő helyezést érjen el a Google kereső találati listáin! A 3 külső hivatkozás sajnos egyetlen egy domain 3 különböző oldalairól vannak Az oldalnak mondhatni nincsenek külső minőségi hivatkozásai DOMAIN KORA (domain age) Nov. 24 ( regisztráció ) 2 éves domain nagyon fiatal domain  ARCHIVE2007. Jun. 7 Fontos, hogy egy domain alatt tartalmilag ne változzon a site témaköre Részletesebb elemzéshez nélkülözhetetlen a látogatottság elemzés (pl. GoogleAnalytics), Webmaster Tools adatok elemzése is.

4 Milyen kulcsszavakra érdemes optimalizálni WEBTÁRHELY WEBHOS(Z)TING Szóval akkor most melyiket is válasszam?

5 Milyen kulcsszavakra érdemes optimalizálni DOMAIN REGISZTRÁCIÓ NÉHÁNY JAVASOLT FŐ KULCSSZÓ-KOMBINÁCIÓ: -webtárhely -webtárhely szolgáltatás -webhoszting -domain regisztráció Egyedi oldal + „long-tail” témaszpecifikus kulcsszó-kombinációk

6 Helyezések Google találati listáin KulcsszóHelyezés google.hu URL webtárhely szolgáltatás138http://webtarhely.xstudio.hu/ olcsó webtárhely19http://webtarhely.xstudio.hu/ajandekdomain.html webtárhely szolgáltató53http://webtarhely.xstudio.hu/ webtárhely domain151http://webhosting.xstudio.hu/hirek.html korlátlan webtárhely109http://xstudio.hu/

7 Általános tartalmi és technikai szempontok TOP NAVIGÁCIÓ: •Hírek - Általános •Csomagok – Specifikus termékoldal •Megrendelés - Általános •Rendelés folyamata - Általános •GY.I.K – Lehetne optimalizálni •Elérhetőségek - Általános ÉSZREVÉTEL: Sajnos egyetlen egy specifikus tartalmi oldal van a portálnak! MILYEN JELLEGŰ OLDALAKRA TALÁLUNK A PORTÁLON JAVASLATOK: •Javasolt több specifikus tartalmi (egyénileg elkülöníthető szolgáltatások) oldalak létrehozása •Egy alapos kulcsszó kutatás elvégzése

8 Általános tartalmi és technikai szempontok META ÉS TITLE TAGEK Mi az ami fontos és miért? META KEYWORD •NEM FONTOS, •NEM FONTOS, (nem járul hozzá a Google találati oldalain való előkelőbb helyezéshez) •Ha mégis használjuk, max 10 kulcsszóval töltsük ki ami releváns az oldal témakörével és semmiképpen ne ismételjük a kulcsszavakat (SPAM - keyword stuffing) META DESCRIPTION •HASZNOS, •HASZNOS, de nem járul hozzá a Google találati oldalain való előkelőbb helyezéshez •Ha nem írjuk meg mi, akkor a kereső generál az oldal tartalmi részéből, ami számunkra nem feltétlenül kedvező •Tartalmaznia kell az elsődleges, esetleg másodlagos kulcsszó-kombinációkat •Hozzájárulhat a Google találati oldaláról való átkattintási arány (CTR) nőveléséhez! TITLE TAG •FONTOS, HOGY MINDEN EGYES OLDALNAK EGYEDI TITLE TAGJE LEGYEN! •Tartalmaznia kell az elsődleges kulcsszó kombinációt (+ brand elöl vagy a végén)

9 Általános tartalmi és technikai elemzés KULCSSZÓ-SÜRŰSÉG Egyedi szavak: Jelmagyar á zat T – Title tag H – Headings (H1, H2) A – Alt tag L – Link sz ö veg B – F é lk ö v é r D – Meta Description K – Meta Keywords I – Dölt betű (Italic) Piros – t ú l magas kulcssz ó sűrűs é g Z ö ld – megfelelő kulcssz ó sűrűs é g Fekete – t ú l alacsony kulcssz ó sűrűs é g K é k – k ö zel de m é g mindig alacsony kulcssz ó sűrűs é g B í bor – k ö zel de kiss é t ú l magas kulcssz ó sűrűs é g * – megtal á lhat ó az URL-ben (de nem ker ü l sz á m í t á sra)

10 Fülöp Imre Levente (sherlock) Mobil:


Letölteni ppt "SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések