Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErvin Somogyi Megváltozta több, mint 10 éve
1
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó 2009. március 25.
2
Miről lesz szó? Internet fejlődéséről általában Internet szerepe a turizmusban (szállásfoglalásokban) Külföldi adatok Hazai adatok Új lehetőség! – Dynamic packaging Új lehetőség! – Dynamic packaging Mit tehetünk a sikerért?
3
YToN Internet Travel Kft. Galileo NetBook Online fapados és hagyományos booking engine Amadeus ALTO (Y-Travel) – magyar tour-operátorok csomagtúrái GTA – a világ egyik legnagyobb szállásfoglalási rendszerének disztribútora B2B – irodai értékesítés, magyar utazási irodák számára B2C –
4
Az Internet gyors növekedése
5
Az online utazási foglalások növekedése a világon Észak-Amerika, Európa, Ázsia onlineoffline 200525%75% 200840%60% US onlineoffline 200751%49% 200856%44% 200960%40%
6
On-line utazások bevétele 2006
7
Internetes utazási foglalások eloszlása
8
Az összes hotelfoglalásból – Internetről érkező foglalások %-ban USA
9
Magyarországi vendégforgalom megoszlása a szállásfoglalás módja szerint (KSH) Szállástípusegyéni magyar utazási iroda külföldi utazási iroda összesen ebből: elektronikus úton érkezett ötcsillagos 54182810025 négycsillagos 62172110029 háromcsillagos 67181510030 kétcsillagos 76121210029 egycsillagos 7517710032 Gyógyszálloda 62142410031 Wellness-szálloda 73161210035 Apartmanszálloda 56222210024 Panzió 915410024 Turistaszálló 927110023 Ifjúsági szálló 897410039 Üdülőház 897310022 Kemping 935310020 Összesen 71141510028
10
Dynamic packaging A több komponensből előre összeállított csomagtúrák értékesítése alacsony az Interneten Az egyszerű elemekből – az utas által összeállítható – csomagok értékesítése egyre magasabb = Dynamic packaging
11
Dynamic packaging Dynamic packaging ® technológia: Az utas önállóan, saját igényeinek megfelelően választja ki: Repülőjegy Szállás Transzfer Gépkocsi bérlés Fakultatív program Stb. Egy időben, egy felületen, egy fizetéssel
12
Dynamic packaging – a jövő lehetősége! USA-ban a „csomagtúrák” 45%- át online foglalják!!!
13
Külföldi példák
15
Hazai oldalak
16
Lehetőségek Magyarországon B2C – direkt értékesítés Hotel saját internetes oldala Online foglalás, kontingens-kezelés? Utazási portálok (nem Tour Operator, nem Travel Agent) Több szállodával közös marketing B2B Online utazási irodák GDS-ek Csak szállásfoglalás Dynamic packaging oldalak
17
B2B GDS lehetőségek Domestic foglalások Inbound foglalások Több tucat hazai online utazási iroda honlapján való azonnali megjelenés Világszerte több ezer online travel agency honlapján való azonnali megjelenés
18
Foglalások egyszerűen A hotel sok esetben nem is tudja honnan jön a foglalás A hotelnek nincs szüksége marketingre, hirdetésre Nettó ár, az árrést a GDS csapata határozza meg (rálátás a piacra, közös érdekek) Egyszerűen állítható a kapacitás Egyszerűen jelölhetők a kiemelt és az alacsony szezonok Akciók megjelentetés (saját és GDS kezdeményezésre)
19
Foglalások egyszerűen A szálloda front-office – back-office rendszeréhez kapcsolható, vagy Állandó kontingens (GTA min. 2 szoba) Egyedi igények (late check in, non smoking szoba stb.) automatikusan generálódnak a foglaláshoz – szálloda visszaigazolja
20
GTA Gullivers Travel Associate 1975 óta folyamatosan növekedő, bővülő GDS 21.000 szerződött szálloda 35.000 szerződött szolgáltató 120 ország 35 nyelven 2300 munkatárs 31 országban kiépített irodahálózat Évente több mint 13 millió eladott szoba / éj Évente több mint 16 millió szállodafoglalás
21
GTA - előnyök Az év 365 napján, napi 24 órában Versenyképes árak Felhasználóbarát keresési és feltöltési felületek Online booking, online confirmation Független és őszinte hotel bemutatások, vélemények Szálloda képek Interaktív térkép
22
GTA Magyarországon : YToN Internet Travel Kft. www.gta-travel.hu Tel.: 439-1729
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.