Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I 2012. február 29. I Bigscreen Konferencia.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I 2012. február 29. I Bigscreen Konferencia."— Előadás másolata:

1 Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I 2012. február 29. I Bigscreen Konferencia

2 Mashable.com 5 reasons connected TV could flop in 2011 33 Ways to watch free TV online Americans Now Spend As Much Time Using Internet as TV (STATS) Dec 13, 2010... Americans are now spending as many hours online as they do in front of their TV screens, according to a survey of more than 30000 customers... Internet surpasses Television as main news source for young adults

3 Online videót ma már tömegek néznek. A felnőtt online felhasználók 57%-a néz és tölt le videót az internetről.

4 Az rtlklub.hu (rtlmost.hu) és a tv2.hu jelentősen növelni tudta online nézettségét miután nagyobb hangsúlyt helyezett a videókra (rtlklub.hu elérte a 150 ezer, a tv2.hu az 50 ezer napi látogatót a Google Trends szerint)

5 4 fiatal közül 3 felhasználó néz és tölt le videót az internetről A 12-17 közötti fiatalok az internetezési idejük harmadát online videóra szánják. Híradások dominálnak, ebben kivétel a fiatalok online video felhasználása A közösségi oldalak nagy része megosztja a felhasználók által talált videót A Facebook nemsokára a 2. legnagyobb videomegosztó lesz: 2011 júliusában 51 millióan néztek videót a Facebookon, ami 3,5 millióval több mint előző hónapban (YouTube ebben az időszakban: 158 millió)

6 Legtöbb online felhasználó többed magával (is) nézi az online videókat Elsősorban a professzionális videó tartalom kerül előtérbe a letöltések között Továbbra sem jellemző hogy fizetnének az online tartalmak eléréséért Bár volt akinek sikerült: a Hulu 2009 óta 1,5 millió napi látogató körül stagnál, és 2011-ben elérte a 420mUSD bevételt fizetős szolgáltatásaiból

7 Pay TVWebElőny InteraktivitásKontrolláltNyitottWeb Üzleti modellElőfizetésIngyenes/vásárlásWeb KözösségZártNyitottWeb TartalomProfesszionális szerkesztettAmatőr (UGC) tartalom és professzionális szerkesztett Pay TV Jeltovábbítás költségeMagasAlacsonytól magasigWeb DisplayNagyképernyőPC, Ipad Pay TV FelhasználásTömegesKépzett használók Pay TV MűsorismertetőElévült, statikusDinamikus frissítésWeb MinőségDedikált sávszélesség – HDtvElérhető sávszélesség, közepes Pay TV On demandLineáris, Videótár, DVROn demandWeb MA

8 A televízió előnye: profi, szerkesztett tartalom, magas minőség, amelyet egyszerűen a megszokott lineáris rendszerben kínál.

9 HOLNAPPay TVWebElőny InteraktivitásKontrolláltNyitottWeb Üzleti modellElőfizetésIngyenes/vásárlásWeb KözösségZártNyitottWeb TartalomProfesszionális szerkesztettUGC és professzionális szerkesztett Web Jeltovábbítás költségeMagasközepesWeb DisplayNagyképernyőPC, Ipad + nagyképernyőWeb FelhasználásTömeges Web MűsorismertetőElévült, statikusDinamikus frissítésWeb MinőségDedikált sávszélesség – HDtvMagas sávszélesség, SD minőség Pay TV On demandLineáris, Videótár, DVROn demandWeb

10 A webes tartalomnak minden lehetősége megvan, hogy tévévé váljon. A néző kontrolálhatja amit néz, ahogy nézi, amikor nézi. SmartTV A mai televízió jövőbeni egyetlen előnye a minőség marad. Ez vajon meddig elég?

11 Semeddig, de az internet és a tévé házassága egyedülálló lehetőség a műsorszóró vállalatok számára Tartalom bővítés - VOD IP alapon HD és 3D támogatás Wifi Applikációk Over The Top tartalom támogatása (Hulu, Netflix, minden lehetséges média eszközön elérhető, játékkonzol stb) Integrált és kereshető műsorújság … igény arra, hogy a tartalmat ki lehessen vinni a nappaliból

12 Köszönöm a figyelmet! Grósz Judit grosz.judit@upc.hu


Letölteni ppt "Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I 2012. február 29. I Bigscreen Konferencia."

Hasonló előadás


Google Hirdetések