Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Stratégiai célok  2006: IPTV bevezetése több mint 200 ezer ügyfél  2008: T-Home bevezetése  integrált piacvezető 3play szolgáltató  kábeltévé több.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Stratégiai célok  2006: IPTV bevezetése több mint 200 ezer ügyfél  2008: T-Home bevezetése  integrált piacvezető 3play szolgáltató  kábeltévé több."— Előadás másolata:

1 Stratégiai célok  2006: IPTV bevezetése több mint 200 ezer ügyfél  2008: T-Home bevezetése  integrált piacvezető 3play szolgáltató  kábeltévé több mint 220 ezer ügyfél  2008: Műholdas tévé (SAT TV) bevezetése több mint 270 ezer ügyfél 1 MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás Interaktív tévészolgáltatás: kb. 1 millió háztartásban december 1-től: 2,5 millió háztartásban interaktív tévészolgáltatás

2 Videotéka Műhold SD/HD élő TV műsor Elektronikus műsorújság (EPG) TV Interaktív alkalmazások IP Archív TV Interaktív Sat TV működés Hibrid platform Interaktiv Sat TV set top box A műholdas és az IP alapú jelátvitel összekapcsolása 2

3 Interaktív Sat TV csomagok ALAP CSALÁDIEXTRA Akciós ajánlat • 1. hó 0 Ft • 7 db Videotéka ajándékfilm • 0 Ft egyszeri díj • Prémium opció 1. hó ingyen Interaktív szolgáltatások Csomagok* Hamarosan! Elérhető ! VoD, EPG, felvétel, megállítás, [origo], YouTube, Archív TV VoD előfizetés (havi 5 db film – 1690 Ft), VOD bérlet (5 db – 1990Ft és 10 db – 3990Ft) Facebook, Netpincér * 2 éves csomagok, 3P ára. 1 éves: +200 Ft


Letölteni ppt "Stratégiai célok  2006: IPTV bevezetése több mint 200 ezer ügyfél  2008: T-Home bevezetése  integrált piacvezető 3play szolgáltató  kábeltévé több."

Hasonló előadás


Google Hirdetések