Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndrás Pataki Megváltozta több, mint 10 éve
1
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat 2010. 04.16. Zajdó Csaba
2
Vásárlási folyamat Vásárlási folyamat: Az a folyamat, amin keresztül egy új látogatóból áruházunk vásárlója válik.
3
Bizalomépítés a)Bizalomépítés a cég felé b)Bizalomépítés a szolgáltatás felé c)Bizalomépítés a termékek felé
4
Bizalomépítés a cég felé a)Brand t-mobile.hu olcsogsm.hu
5
Bizalomépítés a cég felé b) Design havenworks.com whiskynet.hu
6
Bizalomépítés a cég felé c)Bizonyítékok a sikeres működésre cipoexpress.hu ebolt.hu crutchfield.com Wine.com
7
Bizalomépítés a cég felé d)Személyesség crutchfield.com
8
Bizalomépítés a cég felé Pangeaveg.com
9
Bizalomépítés a cég felé notebook.hu lewisbamboo.com
10
Bizalomépítés a cég felé e)Aktualitás bluenile.com
11
Bizalomépítés a cég felé f)Kapcsolati adatok nyílt kommunikációja Crutchfield.com
12
Bizalomépítés a szolgáltatás felé a)Megoldási pontok edigital.hu vagyaim.huredenvelope.com
13
Megoldási pontok neimanmarcus.com ae.com
14
Megoldási pontok fujitsushop.hu
15
Bizalomépítés a szolgáltatás felé b) Tanusítványok omahasteaks.com ebolt.hu
16
Garancia pixmania.hu c)Garancia drfostersmith.com tulli.hu
17
Bizalomépítés a szolgáltatás felé d) Kérdéses pontok kiemelt kommunikálása vagyaim.hu omahasteaks.com
18
Bizalomépítés a termékek felé a) Termékinformációk whiskeynet.hu
19
Termékinformációk
20
Videók ae.com enterieur.hu
21
Bizalomépítés a termékek felé b) Hitelesség indikátorok napszemuvegplaza.hu wine.com
22
Termékkel kapcsolatos bizonytalanság neimanmarcus.com c) Megoldási pontok
23
Termékkel kapcsolatos bizonytalanság bluenile.com
24
Termékkel kapcsolatos bizonytalanság notebook.hu tapétawebaruhazk.hu
25
Vásárlói vélemények bestbuy.com llbean.com amazon.com d) Vásárlói vélemények
26
Milyen részekből áll a vásárlási folyamat egy webshopban? Választás segítés Meggyőzés Rendelés feladás Bizalomépítés
27
Vásárlási folyamat tervezés célja az eladó szemszögéből Vásárlási folyamat tervezés célja az eladó szemszögéből: Maximalizálni a konverziós rátát, illetve az átlagos tranzakciós értéket.
28
Folyamat tervezés Folyamat tervezés: Milyen oldalakra van szükség?
29
Oldal tervezés Oldal tervezés: Mi a célja az egyes oldalaknak, és hogyan elégíti ki ezeket a legjobban?
30
Új képzés Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor … ahol egy nap alatt segítünk megtervezni az Önnek legoptimálisabb webáruházat 2010. május 28. péntek
31
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor Hogyan segítsük a leghatékonyabban vásárlókat a választásban, és érhetjük el, hogy megtalálják a számukra optimális termékeket? Mivel keltsünk fel bennük a legerősebb vágyat a termékeink iránt? Milyen módszerek léteznek, melyekkel rá lehet venni a vásárlókat az azonnali vásárlásra? Hogyan csökkenthetjük minimálisra a főoldalról „lepattanó” látogatók számát? Hogyan csökkenthetjük le a kosár elhagyást, és azon látogatókat, akik nem fejeznek be végül egy vásárlást? Mit tanulhatunk ezen a képzésen?
32
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: 97 000 Ft + ÁFA Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor 2010. május 28. péntek
33
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: 97 000 Ft + ÁFA Bevezető áron (-30%): 67 900 Ft + ÁFA Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor 2010. május 28. péntek
34
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: 97 000 Ft + ÁFA Bevezető áron (-30%): 67 900 Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-50%): 48 500 Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek) Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor 2010. május 28. péntek
35
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.