Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008."— Előadás másolata:

1 Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F

2 PR, marketing munkacsoport Bekéné Horváth MelindaBókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola, Szakiskola és Gimnázium Diós PéterSemmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Kónyáné Dézsi MariannFodor József Szakképző Iskola és Gimnázium Mauer MiklósnéKanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium Platthy Zsuzsanna Nemes Nagy Ágnes Humán Szakközépiskola Szálteleki Szilvia Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium

3 Alakuló értekezlet  Csoportvezető megválasztása  Feladatok megbeszélése  Első feladat: logó és jelmondat pályázat kiírása  Ötletek gyűjtése a logó és jelmondat pályázati felhíváshoz

4 Logó és jelmondat pályázat  Pályázati felhívás megírása  Pályázati felhívások kihelyezése az iskolákban  Pályamunkák összegyűjtése  Logó és jelmondat megszavazása (közös értekezleten az informatikai csoporttal, a projekt koordinátorokkal és a projekt menedzsmenttel)  Nyertes logó és jelmonda ismertetése az iskolákban

5

6 A nyertes pályamunkák Kelemenné Wild Judit Mércénk az ember

7 Nyitókonferencia  Meghívó megírása  Meghívók kiküldése partnereknek  Két oldalas tájékoztató készítése a projektről a részletes projektterv alapján, amit kiosztottunk a konferencián a vendégeknek  Regisztráció (Bekéné Horváth Melinda)

8

9 Egyéb PR feladatok  Tájékoztató a projektről egy bölcsődei újságnak  Segédkezés a TISZK-ről szóló film előkészítésében a szakmai igazgatóhelyettesnek Megnézhető:

10  Első célcsoport: gyakorlóterületek  Gyakorlóhelyeknek szóló kérdőív kidolgozása  Kérdőív eljuttatása a gyakorlóhelyekre  Kérdőívek összegyűjtése – közel 100 db  Kérdőívek feldolgozása, elemzés - Kónyáné Dézsi Mariann Célcsoportok elégedettség mérése

11

12 Célcsoportok elégedettség mérése II. (folyamatban)  Célcsoportok :  tanulók (középiskolások, szakképzős tanulók)  szülők  pedagógus kollégák  Kérdőívek  A célcsoportok mennyire tájékozottak a Humán TISZK - kel kapcsolatban  A célcsoportok mennyire ismerik a részletes projekttervben megfogalmazott célokat  A célcsoportok, hogyan látják a célok megvalósulását  Mérés  Tervezett időpont: 2009 október – november  Online (környezetbarát és költségkímélő) és papír  Feldolgozás, elemzés

13 Folyamatos tevékenységek  Megbeszélések a koordinátorokkal, értekezletek  Kapcsolattartás a projekt menedzserrel, a projekt szakmai vezetőjével, a csoporttagokkal  TÁMOP faliújság gondozása, kollégák tájékoztatása a TÁMOP aktuális dolgairól (pályázati felhívások, TISZK honlap elérhetősége, PR film elérhetősége)

14 Jó pihenést!


Letölteni ppt "Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP-2.2.3-07/1-2F-2008-0008."

Hasonló előadás


Google Hirdetések