Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP-2.2.3-07/1-2008-0005 2010. január „Jó szakma- biztos jövő”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP-2.2.3-07/1-2008-0005 2010. január „Jó szakma- biztos jövő”"— Előadás másolata:

1 Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP / január „Jó szakma- biztos jövő”

2 Megvalósított továbbképzések • Differenciált tanulásirányítás akkreditált módszertani továbbképzés 10 fő • Postgraduális mediátor képzés 1 fő • Komplex szakmai pedagógiai fejlesztés, akkreditált pedagógus tréning a kooperatív oktatási technikákról 24 fő • Gyakorlati képzők munkatársainak módszertani felkészítése a korszerű oktatás technikákra 200 fő • Új tanítási-tanulási kultúra kialakítása érdekében módszertani továbbképzés a szaktanárok számára 25 fő • Pályázatíró tanfolyam 5 fő TÁMOP /

3 Hátralévő továbbképzések • Új oktatási módszertan kialakítása, ezzel kapcsolatos felkészítések a próbaüzem érdekében 25 fő • Környezetvédelmi továbbképzés a munkacsoport tagjainak 5 fő • Környezetvédelmi tanártovábbképzés a tantestület részére 50 fő • Konfliktuskezelő bentlakásos tréning tanárok számára 50 fő • A szaktanárok felkészítése az IKT eszközökkel támogatott szakképzésre 20 fő TÁMOP /

4 Megvalósított programkidolgozások • Munkaerő piacra felkészítő tábor programjának és a tanulói segédanyagok összeállítása • Tanácsadói hálózat szakmai programjának kidolgozása • Ösztöndíj pályázat kiírása és végrehajtása • Konfliktuskezelő tréning programjának kidolgozása • Pályaválasztási és családtámogatási tanácsadás programjának kidolgozása • HHH, SNI státuszú gyerekek bemeneti mérésének kidolgozása • Pályázat a zöld büfé kialakítására TÁMOP /

5 Megvalósított programkidolgozások II. • Környezetvédelmi verseny programjának kidolgozása • Nyitott délutánok szakmai programjának kidolgozása • A TISZK működését szabályozó dokumentumok kidolgozása • Nyílt értékesítésű étterem és cukrászda létrehozásának előkészítése • Felnőttképzési programok indítása • A tanulószerződésekkel kapcsolatos tapasztalatok összegyűjtése az illetékes kamarával együttműködve, a rendszer egységesítése • Tanulói önismereti és személyiségfejlesztő tréningek programjának kidolgozása TÁMOP /

6 Hátralévő programkidolgozások • Pályakövetés és tanácsadói karrierközpont programjának kidolgozása • Felzárkóztatást biztosító programok (tanulási kudarccal küzdők, újratanulók kompetenciafejlesztése) • Felnőttképzési akkreditációs anyagok elkészítése, az akkreditáció végrehajtása • Etikai kódex készítése • Hátránykompenzáló ismeretterjesztő program kidolgozása • Tanulmány a tankönyvek újra felhasználására • Minőségirányítási rendszer egységesítése TÁMOP /

7 Megvalósított táborok • Munkaerő-piacra felkészítő, kompetencia fejlesztő táborok 330 fő • Környezetvédelmi tábor 50 fő TÁMOP /

8 Hátralévő táborok • Környezetvédelmi tábor 50 fő • Munkaerő-piacra felkészítő, kompetencia fejlesztő táborok 330 fő TÁMOP /

9 Megvalósított fejlesztések • Intézményi honlapon oktatási bázis kifejlesztése, melyet a kommunikációban, ismeretszerzési lehetőségekben korlátozott tanulók és alkalmazottak egyaránt használhatnak • Intézményi honlap akadálymentesítése vakok, gyengén látók részére • Fogadópult az iskolába való belépéskor • Mozgatható, hordozható hirdetési felületek, kiállítási anyagok • Iskolai / TISZK-archiv létrehozása, tárolása, gondozása • A fogadó és a küldő iskolák felmérése humánerőforrás, szervezet, képzési erőforrás és programok, technikai és műszaki adottságok és erőforrások, felszereltség tekintetében • Rendezvényszervező részleg felállításának előkészítése TÁMOP /

10 Hátralévő fejlesztések • ECDL jogosítvány és akkreditáció megszerzése • Szakmai nyelvvizsgaközpont jogosítvány és akkreditáció megszerzése • Karrierközpont felállítása • A pályakövetési rendszer üzemeltetése • Pályaválasztási és családtámogatási tanácsadási rendszer üzemeltetése • Tanulási program fejlesztése, a természettudományi, a pályaorientáció és szakmai alapozó területekhez. • Környezetvédelmi oktatás megindítása az iskolarendszerű oktatás keretei között • Használt tankönyvek árusítása • Szelektív hulladékgyűjtés minden iskolában TÁMOP /

11 Megvalósított óraterv kidolgozások • Szociális kompetenciák fejlesztési óratervek kidolgozása • Vendéglátás, idegenforgalom új OKJ képzési modulok tanítási, tanulási segédeszközei TÁMOP /

12 Hátralévő óraterv kidolgozások • Vendéglátás, idegenforgalom új OKJ képzési modulok tanítási, tanulási segédeszközei • Munkaerő piaci és felnőttképzési programok tananyagfejlesztése • Esélyegyenlőséget biztosító modulok • Egységes környezetvédelmi tananyag létrehozása, megírása TÁMOP /

13 Megvalósított nyilvánosságot biztosító tevékenységek • Arculattervezés • Tájékoztató kiadvány a TISZK-ről • Önálló internetes honlap • Tájékoztatási táblák Nyomtatott sajtó (cikkek, interjúk) • Televízió • Rádió • Sajtótájékoztató • Sajtóközlemény • Közvélemény-kutatás • Reklámtárgyak TÁMOP /

14 Hátralévő nyilvánosságot biztosító tevékenységek • DM-levélkampány • Telemarketing • Pr film • Elégedettségmérés a szakmai partnerek és a tanulók/szülők körében TÁMOP /

15 Megvalósított konferenciák • Nyitórendezvény 100 fő • Szemléletváltás elindítása a tagiskolák dolgozói körében:a tagiskolák közös környezettudatos gondolkodásának érdekében 50 fő TÁMOP /

16 Hátralévő konferenciák • Szakmai konferencia a fejlesztések bemutatására 120 fő • A projekt eredményeinek megismertetése a gyakorlati képzőkkel és a szakmai partnerekkel 50 fő • Konferencia a tanulási kudarccal küzdő, hátrányos helyzetű tanulók esélyegyenlőségét biztosító programok – tréningtervek, módszertani ajánlások fejlesztési eredményeinek bemutatására 80 fő • Záró rendezvény 100 fő TÁMOP /

17 Megvalósított programok • A Föld napján összevont program • Pályaválasztási börze • Nyílt napok • Kapcsolatteremtés és – építés a szakmai partnerekkel, gazdálkodókkal, egyéb partnerekkel TÁMOP /

18 Megvalósított programok II. • A szakmai szervezetekkel a kapcsolat felvétele, indító megbeszélések • A szülők képviselőivel a program ismertetése és az együttműködés területeinek feltérképezése és megkezdése • Az iskola működési területén fellelhető nagyobb gazdálkodó szervezetekkel a személyes kapcsolat felvétele, igényfelmérés készítése a tanulószerződéses rendszer erősítése TÁMOP /

19 Hátralévő programok • Szakmai műveltségi versenyek szervezése a tanulók között • Nyitott délutánok • Tehetségfelmérés, vendégszereplés a társiskolákban • Használt tankönyvek árusítása • Zöld büfé beindítása • Környezetvédelmi verseny TÁMOP /

20 Köszönöm figyelmüket! TÁMOP /


Letölteni ppt "Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP-2.2.3-07/1-2008-0005 2010. január „Jó szakma- biztos jövő”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések