Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Global Distribution System
G D S Global Distribution System
2
Global Distribution System
3
Nemzetközi foglalási rendszerek
GDS Travel Agent Systems Sabre GDS (US, CA, EU) Amadeus GDS (AU, EU, SA, US) Apollo GDS (US, CA) Galileo GDS (AU, EU, NZ) WorldSpan GDS (EU, US) Pegasus (Online Distribution) Internet Travel Systems Travelocity (Sabre GDS) Expedia (WorldSpan GDS) TravelNow (Sabre GDS) Orbitz (Pegasus) AOL Travel (Sabre GDS) Yahoo Travel (Sabre GDS) Lodging.com (Galileo GDS) Travel.com (TravelNow) TravelWeb (Pegasus) Cheap Ticket (Pegasus) Hotels.com (Sabre GDS) 1,000's More (Pegasus)
4
A turizmus és a GDS " A turizmus magába foglalja a személyek lakó- és munkahelyén kívüli minden szabad helyváltoztatását, valamint az ezekből eredő szükségletek kielégítésére létrehozott szolgáltatásokat.„ az utazási és turisztikai szakma szereplőinek sikereit elősegítő vezető Informatikai megoldásszállító
5
Az utazási irodák és az GDS
Partneri viszony kialakítása & közös növekedés technológiai előnyök közös kihasználásának segítségével
6
Utazási szolgáltatások értékesítése
Mi szükséges hozzá? - a késztetés (üzleti/magán) - idő - utazási eszköz - pénz … és valakik aki mindezt lehetővé teszik
7
Disztribúció és tartalom Értékesítés és e-kereskedelem
„A GDS missziója, hogy az utazási és turisztikai szakma szereplőinek sikereit elősegítő vezető Informatikai megoldásszállító legyen” Disztribúció és tartalom Értékesítés és e-kereskedelem Consulting Szolgáltatás & Management Business
8
Üzleti folyamatok az utazási irodákban
Milyen tevékenységekkel töltik az utazási irodák a időt? Csomagok összeállítása Igények felmérése Keresés, Összeállítás, Ajánlattétel, tárgyalás Foglalás és eladás Számlázás, Követelések behajtása Végrehajtés, Ellenőrzés Riportolás, tervezés Marketing Foglalási folyamat Adminisztráció, támogatás
9
Tevékenység-alapú költségelemzés
Egy repülőjegyre jutó átlagos költség: UK: € 45.4 (11,350 HUF) Latin America: € 28.4 (7,500 HUF) Összesen 58%-73%-a a teljes költségeknek a személyzettel kapcsolatos Marketing Foglalási folyamat Adminisztráció, támogatás
10
GDS informatikai megoldások…
Csomagok összeállítása Többcsatornás (multi-channel) értékesítés elősegítése “High touch”, “low touch”, “no touch” Az utasoknak Opcionális lehetőség on-line foglalásokra, megfelelő tartalommal, és a lehetőséggel, hogy az igényeik szerint testreszabhassák a megoldásokat A szolgáltatóknak Lehető legszélesebb körű lefedettség A vállalatoknak Választási lehetőség – on-line / offline Könnyű utazás - management
11
GDS informatikai megoldások…
Igények felmérése A GDS az utazási ügynök „memóriája” lesz GDS Customer Profiles – ügyfélprofil, információ tárolás – lojalitás növelése GDS Travel policies: teljes összhang a HR és a beszerzési szabályokkal
12
GDS informatikai megoldások…
Keresés, Összeállítás, Ajánlattétel, tárgyalás Értékesítési Platform (Vista) Intuitív és nyitott Intelligens technológia (Fares and Pricing) Egy forrás az összes tartalomhoz Az összes légitársaság (menetrendszerinti és fapados) Nem hagyományosan GDS-ben foglalt tartalom (túra, biztosítás..) Integrált hozzáférés nem GDS tartalomhoz (fényképek, térképek) Grafikus tartalom az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében
13
GDS informatikai megoldások…
Foglalás és eladás Értékesítési Platform (Vista) Interaktív értékesítés Grafika és multimédia Növekvő produktívitás Minőség-ellenőrzés Nyereségesség biztosítása Jegykiállítási és service fee autómatizálása Cross-selling (kapcsolódó szolgáltatások értékesítésének lehetősége) Integráltabb tartalom Több helyi tartalom
14
GDS informatikai megoldások…
számlázás Követelések behajtása Nagyon időigényes terület Integráció az összes rendszer között Komplex rendszerek egyszerűsítése …hogy az értékesítésre tudjanak koncentrálni költségcsökkentés
15
GDS informatikai megoldások…
Riportolás, Tervezés, monitorizálás Végrehajtés, Ellenőrzés jegykiállítás e-Ticketing, remote ticketing, paper ticketing Checkmytrip és SMS rendszer
16
A GDS szerepe tehát… Az utazási iroda …
“az utazási és turisztikai szakma szereplőinek sikereit elősegítő vezető Informatikai megoldásszállító legyen” Az utazási iroda … Munkájának elősegítése minden foglalási csatornán Számára értékesíthető tartalom biztosítása Munka-hatékonyságának növelése Számára költségek megtakarítása Ügyfelei számára biztosítani, hogy partnerként részt vehessenek a folyamatban döntéshozás támogatása
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.