Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Infiniti Galéria megnyitó. Minden téren egy lázadó és újító – Nem egy megszokott autó kereskedés – egy galéria a szép és a különleges számára (Adeyaka)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Infiniti Galéria megnyitó. Minden téren egy lázadó és újító – Nem egy megszokott autó kereskedés – egy galéria a szép és a különleges számára (Adeyaka)"— Előadás másolata:

1 Infiniti Galéria megnyitó

2 Minden téren egy lázadó és újító – Nem egy megszokott autó kereskedés – egy galéria a szép és a különleges számára (Adeyaka) – Infiniti luxus: – Bőséges térkínálat – A márka kiemelkedő minőségéhez illeszkedő megfelelő alapanyagok – Természetes részletek (fény, fa, stb.) – Világos és átlátható terek és design – IREDI (Infiniti Retail Environment Design Initiative) koncepció: – Az IREDI 2005-ben született – Célja: – Egy barátságos és hívogató környezet kialakítása, mind az új mind a szervizes ügyfelek számára, amely növeli mind a TOE-et mind az ügyfél lojalitást – A szalon, tervezői kialakítása egyben energetikus és modern, hangsúlyozva a természetes anyagokat és a fényt – Egy teljesen új vásárlási élményt nyújt az Infiniti vásárlók részére – Kulcsfontosságú a design rugalmassága, amely nem hagyja figyelmen kívül a szalon földrajzi elhelyezkedését

3 Háttér történet – IREDI – Az IREDI koncepciót a Lippincott & Mercer, New York-i ügynökség dolgozta ki, amelyet a Four Seasons szállodalánc ihletett (vendéglátás / szolgáltatás tekintetében) és designer márkáktól mind a Tod’s, Luis Vuitton, Gucci és Dior (építészet / értékesítés tekintetében) – Hol a Japán DNS? – A szolgáltatásban teljesül ki – Az építészeti inspirációkban, melyek nem a párizsi LV vagy Gucci üzletekből származnak, hanem a híres Omotesando sugárútról Tokyoból, ahol a luxus üzletek koncentráltsága a legnagyobb a világon.

4 Különleges Egy élmény, amely a vevőre és a termékre irányul. Az elrendezés ezen túlmenően a márka életérzését is közvetíti, modern egyedileg definiált luxuson és kényelmi tényezőkön keresztül, mely a gépkocsik leleplezésében teljesül ki „lobbi, lounge és galéria„

5 Márkafilozófia – “Az Infiniti nem a mindennapos luxusról szól, amit mindenki más ebben a kategóriában tesz, és nem is tradicionális luxusról. Mi nem akarunk minden lenni mindenki számára, mi mindent szeretnénk jelenteni kevesek számára” Kalkulált kockázatvállalás a megkülönböztetés érdekében

6 A TOE – Total Ownership Experience = – Teljes körű tulajdonolási élmény – Az egyéniség jutalma – Egyfajta márkafilozóia, amelyből a márka táplálkozik – Akár a kormány mögött vagy máshol az Infiniti által kínált élmény mindig egyedi és megjutalmazó – Infiniti gépkocsi vezetési élmény + Infiniti vásárlói & szolgáltatói élmény – Célunk, hogy az Infiniti minidig egy jutalmazó élményt képezzen életében (az egyéniség jutalma)

7 Az Infiniti márka fő pillérei – „Méltóságteljes erő” három fő pillérre épül: – A lélek nyugalma: – Bizalom az autóban és a vállalatban (VIP assistance, Touring assistance) – Szolgáltatás: – Az Infiniti szolgáltatása ösztönös és megelőző – nem csak a vezető speciális szükségeit elégíti ki, hanem a vágyait is – Vezetési élmény: – Üdítő, energizáló, korlátlan előkelő érzelem

8 Kommunikációnk vezérfonala

9 DRAFT Ritka Egy Infiniti nem látható minden sarkon, ellenben biztatóan (megnyugtatóan) ritka. Egyben tökéletesen demonstrálja ezáltal az Ön egyéniségét.

10 DRAFT Az EX37 a világ első crossover coupeja, egy inspiráció designban és eleganciában.

11 DRAFT Klub Lépjen be egy megnyugtató és ösztönző világba. Tapasztalja meg mit jelent a a személyre szabott luxus

12 Design filozófia „Mi olyan emberek vagyunk akik nem egyszerűen mechanikus tárgyakat tervezünk, hanem élvezzük a valós életre való tervezést „ – Mérnöki munkánk a következőt sugallja: - Méltóságteljes erőt - Tiszteletet a Japán hagyományok iránt - Időtlenséget – Infiniti design lényegében merész és dramatikus, kombinálja a modern, progresszív luxust az erőteljes kortalan Japán örökséggel

13 Jelenlét

14 Globális Infiniti értékesítési adatok

15 A magyar piac sajátosságai – Minimálisan eltérő célcsoport: – Arányosan tekintve minden modellre elmondható, hogy a célközönség körülbelül 3-5 évvel fiatalabb a Ny- európai megszokottól – Az Infiniti márka két célcsoportja: – A fiatal extravagáns, akinek a megkülönböztető faktor fontos – Középkorú visszafogott, aki nem szeretné, hogy egy márka pozícionálja őt, hanem ő maga az egyéniség, egy jelenség képviselője

16 A célcsoport Prémium ügyfél Elvárásokat támasztó Minőség Imázs Státusz Prémium termék Lenyűgözés Quiet Rebel (Csendes lázadó) - elvárások felett - csavarjunk egyet a megszokotton - egy történettel - elismerés hasonlóan gondolkodók között - prémium tapasztalat - önkifejezés (az egyéniségre való törekvés) Vs.

17 Árpozicionálás – Nettó árképzés szempontjából Magyarország a legkedvezőbb piac – Az Infiniti külön kezeli a magyar piacot árképzés szempontjából

18 Modellek G37 GT Sedan: Nettó vételár: HUF Bruttó vételár: HUF

19 Modellek G37 GT Coupe: Nettó vételár: HUF Bruttó vételár: HUF

20 Modellek EX37 GT: Nettó vételár: HUF Bruttó vételár: HUF

21 Modellek FX 37 GT: Nettó vételár: HUF Bruttó vételár: HUF FX 50 S: Nettó vételár: HUF Bruttó vételár: HUF

22 Szürke import – Az Infiniti egyedi árszabása jótékony hatással van a szürke import visszaszorítására – A folyamatos kommunikáció felébreszti a felelősség- tudatot a potenciális ügyfelekben (amerikai autókra nincsen garancia, magas európai normák) – A minőségi jelenlét olyan háttérszolgáltatást biztosít, amely indokolja a szürke import és a magyar piacról származó autók árkülönbségét (garancia, VIP assistant, Touring assitant)

23 Szállítási folyamat – Autók négyféleképpen rendelhetők: – Saját raktár (szállítási idő 2 hét) – Amszterdami raktár (szállítási idő 3 hét) – Partner raktár (szállítási idő 3 hét) – Gyártás (szállítási idő 3-4 hónap) – Alkatrész szállítás terén Magyarország kiemelt helyzetben van, minden alkatrészt az amszterdami raktárból 48 órán belül megkapunk – Az Infiniti vevőigényre gyárt!

24 Különleges szolgáltatások – VIP assistance – Infiniti Touring assistance

25 VIP assistance A szolgáltatás tartalma: – Az autó az ügyfél által meghatározott helyen kerül felvételre, majd elszállítjuk az Infiniti központba szervizre / javításra ezt követően visszaszállítjuk a megállapodott címre – 1 szerviz per év; 3 szerviz maximum 3 év alatt – Felhasználható kizárólag karbantartás vagy javítás céljából – A gépkocsi a kiindulási pontra lesz visszaszállítva Miért nyújtjuk ezt a szolgáltatást? –Egyedi célcsoporthoz tartozó, egyedi igények kielégítése –Növeljük a márka iránti lojalitást személyre szabott szolgáltatásokkal –Ne csak a minimum elvárásoknak feleljünk meg (prémium autó + szolgáltatás) –Prémium márkaérték ügyfélorientált megoldásokon keresztül

26 VIP assistance – Milyen földrajzi lefedettségre vonatkozik ez a szolgáltatás? A szolgáltatás 250 km-es utazási lefedettségre érvényes az Infiniti központtól számítva – Minden ügyfél, aki ezen a távolságon belül van ezt a szolgáltatást ingyenesen igénybe veheti – Azon ügyfelek, akik 250 km túl tartózkodnak egy külön kilométer díjat fizetnek

27 Infiniti touring assistance Mi az?  Egy személyes mobilitási lefedettség egyedi szolgáltatás, amely az autóra és az ügyfélre is vonatkozik (függetlenül a márkától, amit abban a pillanatban vezet)  Ügyfél szükségleteihez igazított megoldások  Részletek:  Prémium Patrol/Assistance gépkocsik  RSA személyzet  A hangsúly a helyszínen való javításon van és nem vontatáson  Vontatás  Vontatás a legközelebbi Infiniti központhoz (távolsági korlátozás nélkül)  Korlátozva 250 km-re, amennyiben az ügyfél gondatlanságából következett be a meghibásodás, illetve baleset

28 Infiniti touring assistance További részletek:  Mobilitási és elszállásolási megoldások  Prémium csere-autó  Prémium autó sofőrrel  Repülőjegy (Business class)  5/4 csillagos szálloda  Engedmény a szálloda szórakoztató szolgáltatásaiból (naponta 50 EUR Nettó összegig)  A szolgáltatást az Infiniti a Mondial közreműködésével közösen biztosítja

29 I-View

30 Köszönjük figyelmüket!


Letölteni ppt "Infiniti Galéria megnyitó. Minden téren egy lázadó és újító – Nem egy megszokott autó kereskedés – egy galéria a szép és a különleges számára (Adeyaka)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések