Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTamás Gulyás Megváltozta több, mint 10 éve
1
IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4
IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4.0 Kiss Tibor, HTTP Alapítvány
2
Célközönség Az IT alapismeretek: PC hardver és szoftver v4.0 tananyagot felsőoktatási hallgatók, szakközépiskolai és felsőfokú szakképzésben résztvevő diákok számára fejlesztették ki, akik informatikai pályára készülnek.
3
Téma Minden, amit a számítógépek működéséről, összeállításáról, hardveres és szoftveres hibák felismeréséről és javításáról tudni kell.
5
Előképzettség A kurzus nem igényel előképzettséget.
6
Vizsgák Az IT alapismeretek: PC hardver és szoftver v4.0 tananyag segítségével a hallgatók különböző CompTIA A+ vizsgákra ( készülhetnek fel. OKJ-s szakmák: Számítógép szerelő és -karbantartó (OKJ ) Informatikai műszerész és a Számítógéprendszer-karbantartó (OKJ és 5405)
7
A tananyagról A kurzus a számítógépes hardver és szoftver alapismereteket és néhány haladó szintű ismeretkört tartalmaz: Számítógépek belső felépítése Számítógép-konfiguráció összeállítása Operációs rendszer telepítése Alapvető hibaelhárítási feladatok A rendszer diagnosztikus eszközeinek használata Az internet és a hálózatok alapjai Laptopok és más hordozható eszközök Vezeték nélküli hálózatok kapcsolódási, biztonsági és környezeti kérdései Kommunikációs képességek fejlesztése
9
Új virtuális taneszközök!
A közvetlen tapasztalatszerzést biztosító laborgyakorlatok fontos részét képezik a kurzusnak. A tananyagban különálló modulokként hozzáférhető virtuális taneszközök: Virtuális laptop Virtuális munkaállomás Virtuális nyomtató és lapolvasó Olyan osztálytermi képzések tanulási lehetőségeit bővítik, ahol ezek az eszközök nem állnak megfelelő számban rendelkezésre.
10
Virtuális feladatmegoldás
11
A tananyag célkitűzései
A kurzus alapvető célkitűzése, hogy különböző munkahelyek belépő szintű informatikai munkaköreinek megfelelő felkészültségű hallgatókat képezzen. Irodai vagy mobil munkahelyen napi szintű ügyféllel való kapcsolattartást igénylő munkakörök. Távfelügyeleti, támogatási munkakörök, ahol az ügyfelekkel való kommunikáció, az ügyfelek képzése, az ügyfelekkel való kapcsolattartás kerül a középpontba. Ügyfelekkel való kapcsolattartást kevésbé igénylő munkakörök, ahol a hardveres tevékenység áll a középpontban.
19
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.