Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Személyi feltételek: I. csoport: II. csoport: Tanárok: Kóty Antalné – tanító, pedagógia szakos tanár (H., K., Sz., Cs,.),Brindza Erika – német szakos.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Személyi feltételek: I. csoport: II. csoport: Tanárok: Kóty Antalné – tanító, pedagógia szakos tanár (H., K., Sz., Cs,.),Brindza Erika – német szakos."— Előadás másolata:

1

2 Személyi feltételek: I. csoport: II. csoport: Tanárok: Kóty Antalné – tanító, pedagógia szakos tanár (H., K., Sz., Cs,.),Brindza Erika – német szakos tanár (K.), Fábry Tímea – német szakos tanár (P.) Krammné H. Mária – német szakos tanár (P.), Szűcs Sándor – mérnöktanár (H., Sz., Cs.) Tanulók: induló létszám: 21 fő jelenlegi létszám: 21 fő induló létszám: 16 fő jelenlegi létszám: 23 fő Megoszlás: 5. a 4 főMegoszlás: 6. b 7 fő 5. b 12 fő 6. d 8 fő 5. c 5 fő6. e 2 fő 7. c 3 fő 8. c 2 fő 8. k 1 fő A munkaközösség személyi összetételében változás következett be, a második félévtől Szuna Attila a munkaközösségünk tagja, szerda és csütörtökön óra között vezeti a foglalkozásokat.

3 Fő feladatok a tanévben  A tanulók számára kiemelt cél a napi tanulási szokás, feladattudat kialakítása, a tanulásra való motiválás. Naponta tudatosítani kell a diákokban, hogy a szóbeli tanulnivaló is a házi feladat része.  Fontos feladat ezen kívül a felzárkóztatás, a tanulmányi eredmények folyamatos javítása is.  Fejleszteni kívánjuk tanulóink környezettudatos gondolkodását különböző tevékenységeken keresztül.  Célunk, hogy a gyerekek felügyelet mellett töltsék el a délutánt, ahol a tanuláson kívül játékos kikapcsolódásban is részesülhetnek.

4 Erősségeink:  Közel azonos követelményrendszer a munkaközösségen belül, és a szaktanárokkal.  Folyamatos kapcsolattartás az osztályfőnökökkel, szaktanárokkal.  Rendszeres és folyamatos tanulást irányító munka.  Gyermek centrikus, lelkiismeretes munkavégzés.  Napi gyakoriságú fejlesztés korrepetálás

5 Gyengeségeink:  A néhány erősen magatartászavaros tanuló megfékezése elég sok gondot okoz, a fegyelmezett tanulás nem mindig valósul meg.  A sok helyettesítés nehezítette a munkát.  A tanulók heterogén csoportösszetétele  A sok különóra miatt nem minden esetben készülnek el a házi feladatukkal.

6 Lehetőségeink:  Az oktatási törvény változása.  Gyakorló feladatokból – feladatbank kialakítása.  Tanulópár-rendszer kialakítása.  A tudatos tanulás fortélyainak kialakítása.  Tanulást segítő könyv, oktató program, oktató játékok beszerzése.

7 Veszélyek:  Bizonytalanságok a törvényi szabályozók változása miatt.  Sok egyéni elfoglaltsága a tanulóknak.  Magatartás zavaros diákok.  Gyakran változik a tanulók személyi összetétel az évközi ki- és beiratkozások miatt.

8 Programjaink:  Gyógynövény és fűszerkert fenntartás.  Az én településem rajzai.  Madárodú készítés, kihelyezés.  Madáretetés.  Hulladékgyűjtés az iskola körül.  Ünnepvárás  Az iskola környékének fotózása

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20


Letölteni ppt "Személyi feltételek: I. csoport: II. csoport: Tanárok: Kóty Antalné – tanító, pedagógia szakos tanár (H., K., Sz., Cs,.),Brindza Erika – német szakos."

Hasonló előadás


Google Hirdetések