Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Referenciaintézmény kialakítása a II

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Referenciaintézmény kialakítása a II"— Előadás másolata:

1 „Referenciaintézmény kialakítása a II
„Referenciaintézmény kialakítása a II. Rákóczi Ferenc összetett közoktatási intézményben ” c. projekt TÁMOP / ”Együtt – Egymásért„ a II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola „jó gyakorlata”

2 "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag
TÁMOP / A tevékenység módszertanának ismertetése, célja, a fejleszteni kívánt készségek, kompetenciák: A tanév során tanultak megerősítése „más” formában és eszközökkel, más feladatokkal. Különös tekintettel a szociális és életvitel kompetenciák megerősítésére, a szabadidő hasznos eltöltésére, a társadalomba való beilleszkedésre. Iskolán kívüli integráció elősegítése, a szociálisan is rászoruló hátrányos sajátos nevelési igényű gyermekeknek.

3 "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag
TÁMOP / A tevékenység módszertanának ismertetése, célja, a fejleszteni kívánt készségek, kompetenciák: Lehetőség a szociális készségek képességek fejlődésének irányított és spontán elsajátítására. Kilépés az iskolai oktatáson, az intézményes kereteken kívüli élethelyzetekbe: találkozás, együttélés „más”emberekkel, alkalmazkodni egymáshoz

4 A tervezett diáklétszám 40 fő,
"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP / Célcsoport: A tábor résztvevői két féléves kézműves és folklór típusú mozgásos-néptánc foglalkozáson vesznek részt. Önkéntes részvételi szándékkal jelentkezhetnek. A tervezett diáklétszám 40 fő, Megvalósítók, közreműködők: Az oktatási intézmény pedagógusai, a civil szervezet mesterei.

5 "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag
TÁMOP / A programok: Kézműves foglalkozások Gyöngyfűzés: karkötő Gyékényezés: csónak Textil: babakészítés Fonaljátékok Üvegfestés Agyagozás Papírhajtogatás Csuhébaba Bőrkarkötő készítése Népi gasztronómia: bográcsolás

6 "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag
TÁMOP / Megismerkednek a népi kismesterségekkel: néptánc, fazekasság, bőrözés, csuhéfonás Alkalmasak az önértékelés, a kézügyesség fejlesztésére, a gátlások feloldására, az öröm az önkifejezés fejlesztésére. Elkerülhetővé teszik a gyermeknél deviáns magatartás kialakulásának lehetőségét, segítik a társadalom értékeinek elfogadását. Különböző technikákkal ismerkednek meg, fejlesztik a tanulói aktivitást, a munkabírást, a kreatív gondolkodást.

7 Kommunikációs készségfejlesztő gyakorlatok
"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP / Kommunikációs készségfejlesztő gyakorlatok Mimikai kommunikáció, az érintés kommunikációja Kompetenciafejlesztő foglalkozások Életvezetési ismeretek és készségek Játékos környezettudatos nevelés Kultúraérzékenységet fejlesztő foglalkozások Társadalmi integrációt elősegítő helyzetgyakorlatok

8 Sportfoglalkozás - strandolás Vetélkedő, verseny
"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP / Sportfoglalkozás - strandolás Vetélkedő, verseny Honismereti vetélkedő, népi eszközös játékok Drámapedagógiai foglalkozások Énekes körjátékok, mese dramatizálása, énekes körjátékok tánccal kísérve, Énekes mozgásos népi játékok Természetjárás Múzeumlátogatás

9 Kapcsolat: 3170 Szécsény, Rákóczi út 90. Tel/Fax: 06-32-372-490
Web: Jó gyakorlat gondozója: Török János Kapcsolattartó: Szenográdi Tamás Tel: 06-30/


Letölteni ppt "„Referenciaintézmény kialakítása a II"

Hasonló előadás


Google Hirdetések