Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút."— Előadás másolata:

1 Kiutazásunk Debrecenbe

2 Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút vett egy hetecskére iskolánktól.

3 Marosvásárhely Reggel 8 órakor indultunk, első megállónk Marosvásárhely volt ahol is mindenki alig várta hogy lába újra a talajt érhesse.

4 Utazás A buszon töltött percek, órák sem teltek unalmasan, mindenki elfoglalta magát valamilyen tevékenységgel. Viszont a legnépszerűbb elfoglaltságnak most is a kártyajátékok bizonyultak.

5 Királyhágó Következő megállónk a Királyhágón volt, itt is egy órát pihenhettünk. Ebben az órácskában elfogyaszthattuk ebédünket és megcsodálhattuk a táj szépségét.

6 Királyhágó

7 A határ Az ezt követő úton a társaság már kissé türelmetlennek bizonyult - mindenki alig várta, hogy találkozhasson debreceni barátaival - mind addig amíg a határhoz nem értünk. Mind tudtuk hogy innen már csak egy óra választ el minket Debrecentől. Viszont ez nem így történt, a határ átkelése több időt vett fel mint gondoltuk, de annál jobb érzés volt amikor rádöbbentünk hogy már Debrecenben is vagyunk.

8 West Hostel Érkezés után a West Hostel szíves fogadtatásában részesedtünk ahol elfoglaltuk szobáinkat, majd a vacsorát követően egy rövid körútban volt részünk Debrecen utcáin.

9 Köszönjük a figyelmet! Készítette: Ágoston Mónika Ágoston Péter Deac András Egyed-Kese Krisztina Varga Szilárd

Letölteni ppt "Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút."