Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó 2012.04.17-23.

Az előadások a következő témára: "COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó 2012.04.17-23."— Előadás másolata:

1 COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó 2012.04.17-23.

2 1. nap Indulásra kész a Comenius csapat a kolozsvári szálloda éttermében. Szinte egész nap utaztunk. A szállodában még arra azért szakítottunk időt, hogy elpróbáljuk ajándék-műsorunkat!

3 2. nap A napunkat Kolozsvári sétával töltöttük. E két nevezetességen kívül megnéztük még a Szent Mihály templomot és a Házsongárdi temetőt. Este találkoztunk az olaszországi csoporttal a Maros- vásárhelyi repülőtéren és velük együtt érkeztünk meg az esti órákban Székelykeresztúrra. Mátyás Királyunk szülőháza előtt Kolozsváron Mátyás király lovas szobra bronzból

4 3. nap A Kőrispataki Szalmakalap Múzeum Az alkotóműhelyben a szalmafonás rejtelmeibe vezettek be. Ez egy rekorder szalmakalap Láttunk egy pár szalmakalapot

5 Este egy színdarabot adtak nekünk elő vendéglátóink, a Benedek Elek meséjéből, Az otthonteremtő asszony címmel.

6 4. nap Egész napos kiránduláson vettünk részt, melyen meglátogattuk a törcsvári Drakula kastélyt és utána Brassó városát.

7 Próbáltuk beleélni magunkat a drakulaságba, de túl jó kedvünk volt… Na de ebben a szellemkastélyban már tényleg megijedtünk! Brassó belvárosában sétálunk Arra várunk, hogy bejussunk a híres Fekete Templomba.

8 5. nap Erdélyi barátaink megmutatták nekünk iskolájukat Korondra is eljutottunk, egy igazi fazekas műhelyt is láttunk!

9 Az esti gála műsoron mi is szerepeltünk magyar és olasz tánccal, az olasz diákok Dante híres művéből az Isteni Színjátékból idéztek. Persze a vendéglátók műsora volt a legszínesebb. Az est fénypontja volt, amikor mindannyiunkat megajándékoztak egy- egy szalmakalappal. Szép este volt.

10 6. nap Ezen a találkozón ez volt az utolsó együtt töltött délelőtt, amikor Segesváron voltunk Segesvár látképe. Bizony nem volt könnyű a búcsú! Később Marosvásárhelyen sétáltunk

11 7. nap

Letölteni ppt "COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó 2012.04.17-23."