Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "Felvidéken jártunk 2012.05.07-2012.05.09. Indulás • 2012. május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,"— Előadás másolata:

1 Felvidéken jártunk 2012.05.07-2012.05.09

2 Indulás • 2012. május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket, mindenki vidáman kereste a helyét a buszon.

3 Az első megálló • Komárom városát néztük meg. Láthattuk a Magyar házat és az Európa udvart. Sajnos az időjárás nem nekünk kedvezett. Hideg esős idő volt.

4 Ógyalla • Kis falu létére modern csillagászati központtal rendelkezik, amit lehetőségünk volt megtekinteni.

5 Jó kezdésnek bizonyult!

6 Indulás Körmöcbányába. • Megnéztük Körmöcbánya szívét, azon belül a régi épületeket valamint a gyönyörű főterét.

7 A leghíresebb látnivaló • Megcsodálhattuk a város egyik leghíresebb szobrát a Szentháromság-szobrot, amelyet az 1710-es pestisjárvány emlékére emeltetett a város.

8 Selmecbánya • A harmadik megállónk Selmecbánya volt. Megnézhettük a Petőfi Lyceumot, ahol Petőfi tanult.

9 Selmecbánya II. • Híres bányaváros volt, ezért utunk egy főnemesi bányaalagúthoz vezetett.

10 Selmecbánya III. Ez a kép a főtéren található.

11 Finom vacsorával fogadtak bennünket!

12 Fáradtan pihentünk a szobánkban.

13 A II. nap Meglátogattuk a testvériskolát,ahol érdekes,és izgalmas játékokkal fogadtak minket,valamint megkóstolhattuk a tipikus felsőszeli-i hamuban sült pogácsát is!

14 A vetélkedő több helyszínen játszódott.

15 Megajándékoztuk a vendéglátóinkat is.

16 Egy kvíz játékot töltöttünk…

17 A lovas tanya Megérkeztünk a Nyerges lovas tanyára, ahol lovasbemutatóval kedveskedtek nekünk. Azután mi is kipróbálhattuk a lovaglást, egy pár kör erejéig.

18 Mi is kipróbálhattuk a lovaglást.

19 A malom Azután pedig Jókára vezetett az utunk, hogy megcsodálhassuk a több mint 100 éve működő vízimalmot.

20 Érdeklődve figyeltük a malom működésének szakaszait

21 A Deáki templom A malom után rögtön mentünk a híres Deáki templomba,hogy felfedezzük a régi épület múltjának titkait.

22 Sok érdekességet tudtunk meg a templomról

23 Ismét fáradtan érkeztünk a megszokott szállásunkra

24 III. nap A harmadik, és egyben utolsó napot egy hajókázással indítottuk a Dunán. Kellemes volt az idő,mindenki jól szórakozott.

25 A Dévényi vár Lassan gyalogoltunk a vár felé… …majd végül elértük a célt,a Dévényi vár tetejét.

26 A Pozsonyi vár Pozsony várába vezetett az utunk,ahol az idegenvezetőnk nagyon sok mindent mesélt a várról,a történelmi múltjáról,és a mai állapotáról. A vár körbesétálása után megpihenhettünk a várkapuban.

27 Pozsony belvárosa A napsütéses időben beléptünk Pozsony belvárosába.

28 Sok palotát és híres épületet néztünk meg

29 Bős – Nagymaros vízlépcső, vadvízi evező pálya.

30 Haza érkeztünk Fáradtan,de sok élménytől gazdagodva este 19.00-kor megérkeztünk. Köszönjük, nagyon jól éreztük magunkat.

Letölteni ppt "Felvidéken jártunk 2012.05.07-2012.05.09. Indulás • 2012. május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,"