Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba."— Előadás másolata:

1 Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba Ottó tanár úr várakozott reggel a Királyhalmi- Ásotthalmi átjárónál. 

3 Nagyon finom ebéddel vártak minket a kiskunhalasi házigazdák! Gombalevest ettünk és főételnek pedig fasirtot babkörítéssel. Tele hassal ellátogadtunk a Sáfrik szélmalomhoz,ahol megtekinthettük azokat a szobrokat amiket Magyarország más országokól kapott ajándékba. Ezután ellátogadtunk az iskola tornatermében, ahol a lányok kipróbálhatták a gerendán mászkálást a fiúk pedig nyújtógyakorlatokat végezhettek! Mikor ennek vége volt bekukkantottunk a tűzzománc készítés rejtelmeibe!Érdekes volt az egész!

4 Estefelé elmentünk a kiskunhalasi 3D moziba.Sokan most voltak először ilyen fajta moziban demindenkinek nagyon tetszett! :D Visszajötünk a koleszba és virslistarhonyát vacsoráztunk!  Elmentünk fitneszedzést nézni és ellátogadtunk egy csillagvizsgálóba! Jó volt az egész!!! Utána visszajöttünk a koleszba letusoltunk és irány az ágy!

7 Pénteken hangos hip-hop zene ébresztett minket! :D Nagyon meglepődtünk mert nem számítottunk ilyesmi meglepetésre!! Ez ut án lementünke reggelizni! A buszmegállóban legalább 30 percet vártunk a buszra de megérte mert rengeteg szép élményt szereztünk ezen a napon!! Először is megnéztük a Sós tavat ami igazából nem sós csak a neve miatt gondolja mindenki annak! :D Ezután volt egy kis időnk a soppingolásra,és televásároltuk magunkat mindenféle finomsággal! Meglátogattuk a Csipkeházat és rengeteg csipkét láttunk…érdekes volt mert rengeteg csipkefajtával találkoztunk! Megnéztük a Thorma múzeumot ahol sok érdekességet láttunk! Azután meg vendégeltek minket fagy laltal a Kiskunhalasiak.

8 Visszajöttünk és már neki is láttunk az ebédnek! Azután lehetett választani a sport és az újságíró szakkör között! Ez eltartott egy ideig mert mindkét csoport érdekes dolgokat próbált ki!! Mikor visszaértünk a kollégiumba akkor megvacsoráztunk és kitöltöttük a tesztlapokat.Csalósak voltak a kérdések de úgy gondolom hogy mindenki megfelelően megoldotta azokat!  Mindenki felment a saját szobályba és kifújta magát. Akinek volt kedve Ottó tanár úrral kiruccanhattak a Lidl- be. Újra útnak kerekedtünk és 20 perc séta után megérkeztünk a fürdőbe,aminek sajnos elfeljtettem a nevét! Mindenki jól érezte magát és nagyokadt főrdött! Mikor mindenki megtörölközött és megszárította haját akkor már indultunk is vissza a szálláshely felé. Mikor visszaérkeztünk mindenki bezuhant az ágyba és már horkolt is! ;)

11 Szombaton reggeli után ellátogattunk a Halas tv-be! Kipróbálhattuk a hírolvasást és betekintettünk a kulisszák mögé.  Végignéztünk egy próbafelvételt élő egyenesben! A szálláshelyre vezető út közben ízletes fagyit ehettünk! Mikor visszaértünk a koleszba összepakoltuk a cuccainkat és elbúcsúztunk a helytől.Beszálltunk a buszba és indultunka a határ felé! Útközben megálltunk a Kis Itália étteremben és mindenki ízlése szerinti pizzát falatozhatott.Deszertnek nutellás és csokiöntetes palacsintát falhattunk be! :D Ezután pedig mindenki elmondhatta hogy hogyan teljesültek az elvárásai,vagy egyáltalán teljesültek-E!

12 Miután elmondtuk és elbúcsúztunk új halasi barátaninktól beszálltunk a buszba és irányba vettük az Ásotthalmi Határátkelőhelyet! De még nincs vége a mesének mert jövő héten nekünk lesznek vendégeink hogy mi is bemutathassuk nekik azt a falut ahol mi élünk!! Nekem nagyon tetszett minden és örülök hogy megismerhettem ennyi kedves,aranyos embert és hogy ennyi élménnyel gazdagodtam!! 

Letölteni ppt "Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba."