Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív."— Előadás másolata:

1 1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív pihenés, kikapcsolódás (16,7%) Balaton (12,3%) Tenger(part), homok (12,2%) Szabadság, nyaralás, utazás (10,8%) Fürdés, strandolás, úszás (8,7%) Nap(sütés), meleg, napozás (8,5%) Hal(ászat), horgászat (4,7%)Külföldi desztinációk (4,4%) Gasztronómia (1,7%) Természet, növény- és állatvilág (1,5%) Egészségturizmus (1,4%) Víz, levegő, szél (1,5%) Egyéb magyarországi úti célok (2,9%) Csónakázás, hajó(zás), vitorlás (2,6%) Aktív pihenés, sportok (2,3%)Család, barátok (2,4%) A vízpart maga (1,4%)Élmény, érzések (1,2%) Utazással kapcsolatos szállás, közlekedés, költségek (1,1%) Passzív pihenés, kikapcsolódás (72,9%) Nap(sütés), meleg, napozás (52,3%) Tenger(part), homok (36,6%) Fürdés, strandolás, úszás (47,1%) Balaton (26,4%)Szabadság, nyaralás, utazás (26,4%) Csónakázás, hajó(zás), vitorlás (22,3%)Gasztronómia (22,5%) Egészségturizmus (4,1%) Negatív asszociációk (5,2%) Egyéb magyarországi úti célok (15,8%) Hal(ászat), horgászat (16,0%) Külföldi desztinációk (14,7%) Család, barátok (18,2%) A vízpart maga (4,9%) Élmény, érzések (3,6%) Utazással kapcsolatos szállás, közlekedés, költségek (7,8%) Aktív pihenés, sportok (21,9%)Kultúra, programok (20,4%) Természet, növény- és állatvilág (12,9%) Víz, levegő, szél (12,0%) Hegyvidék (1,2%)

2 2. ábra: Magyarországi vízpartok – jellemzők vs fontosság Forrás: saját szerkesztés Pihenésre alkalmas környezet Kedvező ár- érték arány Jó közbiztonság Természeti értékek gazdagsága Vonzó tájképi környezet Színvonalas szálláshelyek Nyugalom Sokféle látnivaló Kedvező időjárási feltételek Színvonalas vendéglők Jó megközelíthetőségVásárlási lehetőségek Szórakozási lehetőségek Vendégszeretet Kulturális programok tárháza Sportolási lehetőségek Egyedi környezet Jó ismerkedési lehetőségek Széleskörű információ Megfelelő parkolási feltételek Érintetlen természet Divatosak Tömeg- turizmus Fontosság 4+3+ 2,5+ Jellemzők

3 3. ábra: A Balaton és a Tisza-tó jellemzése ellentétpárok segítségével Forrás: saját szerkesztés

4 4. ábra: A magyarországi vízpartok látogatottsága Forrás: saját szerkesztés Nem 8,7% Igen 91,3% Vízpart (n=663 fő) Igen 91,8% Nem 8,2% Tópart (n=647) Balaton 59,1% Tisza-tó 4,6% Mindkettő 26,8% Egyik sem 9,5% Balaton, Tisza-tó (n=630 fő)


Letölteni ppt "1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív."

Hasonló előadás


Google Hirdetések