Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

I. Csoport. Marketingstratégia • Régiónk portáljának lényege: - Rekreáció és tematikus utak - Hasznos szabadidő eltöltés Tartalmazzon: - programcsomagokat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "I. Csoport. Marketingstratégia • Régiónk portáljának lényege: - Rekreáció és tematikus utak - Hasznos szabadidő eltöltés Tartalmazzon: - programcsomagokat."— Előadás másolata:

1 I. Csoport

2 Marketingstratégia • Régiónk portáljának lényege: - Rekreáció és tematikus utak - Hasznos szabadidő eltöltés Tartalmazzon: - programcsomagokat (pl. hétvégére 2-3 éjszakával) - élménydús kikapcsolódás, pihenés - örökségturizmusra támaszkodjon (várromok, műemlékek, kulturális látnivalók széles választékát kínálja) - Világörökségek, pl. Hollókő, Aggteleki- karszt, Tokaj-hegyaljai borvidék - sokféle kulturális programot, rendezvényt, fesztivált ajánljon az oldal. - a honlap tükrözze a szervezők kreativitását, élményorientáltságát és a régió imázsát is növelje „Márkanév” Ötletek: Nerpel Nikoletta, Horváth Lídia

3 További ötletek marketingtervünkhöz  Szabó Mónika szerint: - Küldetésünk – kínálatunk minden korosztály érdeklődési körének feleljen meg - Fesztiválok, rendezvények, programok különböző témákban - Többféle ajánlat, kedvezőbb feltételek - Kulturális, természeti, vallási értékek - Élményre való koncentráltság: wellness, gasztronómia, borászat, hagyományőrzés tisztelete - Regenerálódás lehetősége – gyógy- és termálvizek, terápiák Reklámok, hirdetések Játékok, nyeremények: „Te mennyire vagy művelt?”

4  Gyermekbábosok XIX. Országos Fesztiválja Gyermekbábosok XIX. Országos Fesztiválja  Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok 2012  Állati jó nap! Állati jó nap! 2012  Adventi hangverseny Adventi hangverseny

5 További ötletek Nerpel Nikoletta szerint:  Eszközök, jövőkép  Facebook, Twitter,egyéb profil hozzárendelése honlapunkhoz  „tetszik”, „megosztás” és „küldés” gombok

6 További ötletek • Linkcsere: - ismert, látogatott turisztikai weboldalak üzemeltetőivel kapcsolatok létrehozása • Applikáció telefonra: - telefonos alkalmazások, pl. Ismeralda könnyű hozzáférhetőség, vezeték nélküli internet Ismeralda alkalmazás

7 Applikáció telefonra

8 További ötletek marketingtervünkhöz Szabó Dóra szerint:  legyen egyszerű, jól áttekinthető  régió márkaimázsát növelje  ajánlatok, kampányok, akciók, last minute utak Szerintem:  a honlapra látogatók számának megtekintése  más kapcsolódó turisztikai oldalakra linkelés  keresési lehetőségek – pl. szálláshelyek, éttermek, utazási irodák  naptár szerinti programajánló  régió márkaimázsát növelje – régió márkanevéhez hűséges turisták

9 További marketingterv-ötletek  Bende Orsolya szerint: - online foglalási és vásárlási lehetőség - bankkártyás és átutalásos fizetési lehetőség - ne csak a mai kor technikai vívmányaival gondolkodjunk – (pl. utazási irodák kínálata az idősebb korosztály részére) • Lenti Emese szerint: - fontos a folyamatos frissítés, design, újítások - regisztrációra való lehetőség - hírlevelekkel tájékoztatás - kisebbeknek ismeretfejlesztő játékok, nagyobbaknak kvízjátékok 5 nehézségi szinten - regisztrált játékosok között havonta sorsolás (pl. 2 személyes hétvége a Demjéni termálfürdőben)

10 További ötletek  Máté Barbara szerint: - a portál támaszkodjon a régió természeti értékeire, valamint designja is ezen alapuljon, pl. természeti háttérképek, natúr színek, látványos tájképek - kerüljön sor túra-és kerékpárútvonalak bemutatására - szálláshelyek és a környező természet képekkel való illusztrációja - reklám – leglátogatottabb oldalakon hirdetés egy szlogennel - a szlogen emelje ki a kedvező árakat, a régió látnivalóit, szépségeit legyen frappáns és maradjon meg a látogató emlékezetében  Csabai Réka szerint: - átfogó adatbázist nyújtson - információk szűrése, rendezett adatkeresés az egyszerűség érdekében

11 Talált adatok, rekordok számai  Szabó Mónika – fesztiválok, rendezvények – 57 rekord, képek  Lenti Emese – szálláshelyek - 50 rekord, képek  Bogár Anna – gyógy-és wellness-szállodák – 55 rekord  Bende Orsolya – gyógy-és wellness szállodák – 55 kép  Nerpel Nikoletta – Szállodák, szálláshelyek – 305 rekord  Máté Barbara – Éttermek, vendéglátóhelyek – 200 rekord  Csabai Réka – Szabadidő tevékenységek – 196 rekord  Szabó Dóra – Vonzerők/attrakciók – 50 rekord  Horváth Lídia – Borászatok/pincészetek – 110 rekord  Béres Petra - Múzeumok, emlékparkok, látnivalók – 233 kép

12 Források        magyarorszag-regio.html magyarorszag-regio.html


Letölteni ppt "I. Csoport. Marketingstratégia • Régiónk portáljának lényege: - Rekreáció és tematikus utak - Hasznos szabadidő eltöltés Tartalmazzon: - programcsomagokat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések