Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért 2011. március 30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért 2011. március 30."— Előadás másolata:

1 Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.

2 Google Confidential and Proprietary A magyar kisvállalkozások kihívásai Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-szegmensének vezetője

3 Google Confidential and Proprietary A vállalkozások piaci helyzetének megítélése* 10% 43% 0,4% 47% NövekszikStagnálHanyatlikNem tudja Mindössze a kisvállalkozások** 10%-a növekszik! *Forrás: TÁRKI kutatás október **Kisvállalkozás definíciója a kutatásban: 100 millió Ft árbevétel alatti kisvállalkozások,10 főnél kevesebb foglalkoztatottal

4 Google Confidential and Proprietary Tőkehiány

5 Google Confidential and Proprietary Kapcsolati tőke hiánya

6 Google Confidential and Proprietary Korszerűtlen technológia

7 Google Confidential and Proprietary Nem kellően tudatos működés

8 Google Confidential and Proprietary Gyenge marketing

9 Google Confidential and Proprietary Marketing-tudatosság A Budapest Bank megbízásából a TÁRKI kutatása (2010. október)

10 Google Confidential and Proprietary Hogyan tesz szert új megrendelésre? 80% 7% 23% 38% 35% 28% Egyéb módon Megjelenik szakmai rendezvényeken Hirdetés, reklám (sajtóban, TV-ben, rádióban) Internetes megjelenés (saját honlap, online hirdetés, közösségi média) Személyes ajánlás Ügyfelek ajánlása 4% 5% 63% 11% 10% 8% Megjelenik szakmai rendezvényeken Egyéb módon Hirdetés, reklám Internetes megjelenés Személyes ajánlás Ügyfelek ajánlása A fentiek közül melyik a legfontosabb?

11 Google Confidential and Proprietary A marketingkiadások értékelése Ön szerint megtérül a marketingre költött összeg? 9% 46% 28% 16% nem tudjanem térül megbehozza az árátnőtt az árbevétel

12 Google Confidential and Proprietary Vállalkozás honlapja igen 43% nem 57% 4% 99% 32% 49% 86% 97% 5% szavazás nyereményjáték regisztráció hírlevélre felület, melyen a vásárlók jelezhetik véleményüket, információt kérhetnek és/vagy fórum a vállalkozás története, profilja információk a termékekről, szolgáltatásokról a vállalkozás elérhetősége Mi szerepel a honlapon?

13 Google Confidential and Proprietary Milyen online marketingeszközöket használ? 28% 16% 24% 8% 9% 13% 16% Hirdetés, fizetett cikk újságban, Tv-ben, rádióban Online médiumban hirdet (banner) Linkcsere partneroldalakkal Hírlevél ben Jelen van közösségi oldalakon DM en Melyik közösségi portálon van jelen? (a jelenlévők között: N 115) 39% 32% 29% Iwiw Facebook Mindkettő Keresőmarketing (kereső optimalizálás, keresők oldalain hirdetés

14 Google Confidential and Proprietary Heal Edina, a Google Magyarország vezetője Tegyük sikeressé a magyar vállalkozásokat a Neten!

15 Google Confidential and Proprietary A vállalkozások online fejlődésének akadályai tévhitekre vezethetőek vissza “Nincs szükségem a termékeim, szolgáltatásaim kommunikálására.” “Túl drága!” “Nincs időm foglalkozni vele. Nem értek hozzá, túl bonyolult lenne megtanulni!”

16 Google Confidential and Proprietary...online jelenlét még ingyen sem?...online jelenlét még ingyen sem? Válaszok online megjelenéssel nem rendelkezők körében Ha lehetősége lenne egyszerűen és ingyen létrehozni egy honlapot cége számára, élne-e a lehetőséggel?

17 Google Confidential and Proprietary …mit veszítenek? …mit veszítenek? A magyar internetezők 88%-a az interneten tájékozódik vásárlás előtt ?

18 Google Confidential and Proprietary A Neten a Cégem program Ingyenes próbalehetőséget kínálunk minden vállalkozásnak

19 Google Confidential and Proprietary A program elemei gyors egyszerű „ Google barát ” ingyenes saját domain név 6 hónapig ingyenes Honlap- készítés egyszerűen Átlag 30 Ft-os kattintásonkénti költséggel 500 új potenciális vásárló Az internetes hirdetés költséghatékony Költség- csökkentés online bankolással

20 Google Confidential and Proprietary Nem engedjük el a kezüket: megtanítjuk, hogyan hozhatják ki a legtöbbet internetes jelenlétükből Ingyenes online szemináriumok Neten a Cégem kézikönyv Neten a Cégem napok Ügynökségek és vállalkozások egymásratalálásának megkönnyítése Telefonos segítség AdWords regisztrációhoz

21 Google Confidential and Proprietary Online tudatosság – a pénzügyekben is!

22 Google Confidential and Proprietary A sikeres vállalkozások internetbankot használnak… A kisvállalkozások kifejezetten elégedettek az elektronikus banki megoldásokkal, használatukat egyszerűnek találják *50 millió Ft árbevétel alatti cégek ** BellResearch kutatás Bázis: az adott elektronikus banki szolgáltatást igénybe vevő vállalatok [n=soronként eltérő] Mennyire elégedettek a leggyakrabban használt elektronikus banki szolgáltatás következő jellemzőivel… ** Kisvállalkozások* - BB adatok: Internetbank penetráció: 54% (aktív) Kimenő forgalom változás +10% 113 %-kal nagyobb átlagos havi forgalom 59%-kal nagyobb átlagos havi tranzakciószám

23 Google Confidential and Proprietary Ügyfélelőnyök az internetbank használatával És még: átláthatóság! 1. Költségmegtakarítás 2. Gyorsaság és kényelem 3. Biztonság *Giro utalások 62 db/év 42 %-kal alacsonyabb költségek (kimenő átutalások)** Bármikor és bárhol! forint és deviza utalások betétlekötés felhatalmazás csoportos beszedésre hiteles kivonatok letöltése mobiltelefon feltöltés bankkártyalimit beállítása egyenleg és számlamozgás folyamatos követése kétszintű ügyfélazonosítás jelszó tranzakciók végrehajtásához időzár felfüggesztés SME-sel

24 Google Confidential and Proprietary Neten a Cégem – a pénzügyekben is Díjmentes elektronikus átutalások az adóhatóság felé 24 hónapon keresztül Díjmentes a számlacsomag 12 hónapon keresztül Díjmentes bankon belüli elektronikus utalások Díjmentes Internetbank szolgáltatás Díjmentes Budapest Vállalati bankkártya Kedvezmények E-Bónusz Számlacsomag Részletes információk a

25 Google Confidential and Proprietary Hajrá, kisvállalkozások!


Letölteni ppt "Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért 2011. március 30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések