Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!"— Előadás másolata:

1 Hol a pénz?

2 A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!

3 MLM előtti időszak Amikor megalakult az MLM kereskedelmi forma Ma az MLM és egyéb kereskedelmi formák

4 Mindegyik kereskedelmi forma alapja az eladott termék és annak értéke mennyit adunk el egy időn belül minden esetben a forgalom nagysága a fontos és a megtermelt árrés forgalom = termék minőségétől és a hozzá adott értékétől a jól képzet értékesítőktől függ, hány értékesítő értékesít és milyen rendszerességgel és nem utolsó sorban, hogy egy értékesítő és szolgáltató mennyi vevővel rendelkezik. Forgalom növekedésének a dinamikája attól függ, hogy milyen ütemben növekszik az új szolgáltatók és értékesítők száma és azzal arányosan milyen ütemben növekszik az új vevők száma, mennyi vevő vásárol újra és rendszeresen.

5 Ma piaci kutatások bizonyítják, hogy minden terméknek van vevője nem az ár befolyásolja a forgalom nagyságát ha jó a termék, hanem a vevő hite a termékbe, melynek nagyságát nagyban az értékesítő határozza meg a vevőnél.

6 Mit díjaz? Saját rendszeres termék felhasználást ( kedvezmény, Hűség Pont program, plusz levásárolható pontok melyek Ft-ra válthatók vásárláskor) Terjeszkedést Új rendszeres termék felhasználók szerződtetését ( differenciál bónusz) Új ÜP behozatalát ( 9000 Ft szerződésenként) Stabil és növekvő forgalmat (ismétlő bónuszok – Rubin és Smaragd bónusz) Új üzleti partnerek kinevelését és sikeresé tételét (Szponzorálási bónusz -átlagban Ft- és Start bonusz –max Ft-) Biyovis kompenzációs terve

7 Mit díjaz? Nagytételes vásárlásokat ( ingyenes kiszállítás és kereskedelmi kiemelt kedvezményeket több termékes vásárlásnál) a termékes vásárlásnál újdonság. Dinamikus üzlet fejlesztést ( Új partnerek behozatala havi szinten, új vevői és értékesítői struktúra létrehozatala—értékes ajándékok és utazások) Több kereskedelmi formát magában foglal- Ötvözi az MLM, Direkt marketing, elektronikus és hagyományos kereskedelmet.

8 Biyovis Vállalkozás - vállalkozóknak 0- 12% kedvezményig nincsenek feltételek csak a forgalom % = 37% kedvezmény – bioboltok. kozmaetikai szalon, szolgáltatók átlagban 30-35% kedvezménnyel kapják a termékeket és ezen árrésért dolgoznak, más beszállítók részéről is. Forgalmazási jogosultság kiváltása szerződés, termék vásárlás, jogosultság díja ( 25% kedvezmény, további kedvezményekre jogosultság, termék csomag Ft - már kedvezménnyel jog díj Ft- mely feljogosít a további kedvezményekre, eszközök használatára, programokon levő részvételekre. Jövedelemre Elektronikus értékesítés és vállalkozás Központi weboldalon Saját weboldalon más web oldalán

9 Biyovis Vállalkozás – vállalkozóknak Vállalkozásod működtetése (növekedése, nagysága, stabilitása és jövedelmezősége) Manuális ( Személyes, nagy a személyi hatás. Hatékony, de lassú. Csak akkor válik gyorssá ha csapatban összefogással végezzük ) személyes megkeresés az érdeklődőknek és vevőknek Személyes tájékoztatása és képzése a vevőknek és ÜP partnereknek Automatizált Biyovis Karrier- automatizált, pontos és gyors Saját web oldal Online reklámok más oldalakon

10 Biyovis mint szolgáltatás BIP magán személyeknek BIP bio üzleteknek vásárlói közösségeknek BIP munkahelyi közösségeknek BIP különböző klubok és egyesületek részére BIP érdeklődés felkeltő kiállításokon.

11 Biyovisben vállalkozni jó Kiemelt jutalék a forgalomhoz mérten…… % Elérhető forgalmi jutalék…………..% Összes forgalomhoz mérten kifizetett jutalék………….% Kifizetett jövedelmek Folyamatos fejlesztések termékek támogatási rendszer Rendszeres hírlevelek heti szinten, akciók és automatizált rendszer ( minden regisztrált tag megkapja az információkat így időt nyer az ÜP a személyes kapcsolatok ápolására új partnerek megkeresésére) Szolgáltatás megelégedési garancia a termékekre 2015-ben 6 alkalommal reklamáció nem éri el a 0.7 %-ot éves szinten

12 Összegezve Biyovis kompenzációs terv tökéletesen lefed minden olyan területet mely szükséges a vállalkozás és jövedelmezőség működéshez és elérséhez. vevők felkutatását új partnerek felkutatását forgalom generálása új ÜP partnerek kinevelése és újabb értékesítési csoportok kinevelése vevői kapcsolat tartás automatizált háttér

13 Biyovis több mint vállalkozás Több mint 20 éves tapasztalat Több mint 100 termék Több mint 5000 regisztrált tag Több mint elégedett felhasználó Több mint eladott termék Biyovis, több mint gondolnád!

14 Biyovis hagyományos kereskedelemmel foglalkozik, amelyben kutatás-fejlesztés, gyártás, értékesítés adja a fő tevékenységet. Fejlesztésben és tanácsadásban természetgyógyászok, orvosok vesznek részt. Az előállított termékek, egészséges élelmiszerek, táplálék kiegészítők, valamint az egészséges élethez szükséges megoldásokat hozza el azoknak, akik számára fontos a tudatos megelőzés, amelyhez többféle szolgáltatás is elérhető. Termékeink magas ellenőrzéssel, alapanyagok klinikai teszteléssel készülnek, így maximalizált és standardizált hatóanyagokkal, a termékeink szinergén hatással többet nyújtanak az átlagos termékkel szemben. Az értékesítési csatornákban megtalálható a hagyományos bio boltok, kereskedelmi partnerek, direkt és hálózati értékesítés is. Ön milyen formában csatlakozik a Biyovis csapatához?

15 A jövőheti előadó: Szilágyiné Valika – Nyári egészség (praktikák, trükkök)


Letölteni ppt "Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések