Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Médiatámogatói ajánlat az IPM részére

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Médiatámogatói ajánlat az IPM részére"— Előadás másolata:

1 Médiatámogatói ajánlat az IPM részére
Balatoni Nyomozó Médiatámogatói ajánlat az IPM részére Kapja: Vajdics Enikő, IPM Magazin Küldi: Katona Renáta, DFT-Hungária Könyv- és Társasjátékkiadó Kft.,

2 Tartalom Mit keres a Nyomozó a Balatonon? (az ötletről) Kit keres a Nyomozó a Balatonon? (a célcsoportról) Együttműködik a hatóságokkal? (bemutatjuk szponzorációs ajánlatunkat) Nyomozó iskola felvételt hirdet (promóciós terv)

3 Mit jelent neked a Balaton?
Nyár és napsütés. Fagyi és lángos. Retro hangulat és parti diszkó. Szabadság, lazaság, kemping feeling. Vitorlázás, strandpapucs, gumimatrac és vízibicikli.

4 Balaton kultusz A Balatont mindenki ismeri, itt már mindenki járt
Nyári emlékek új és régi barátokkal A Balaton tipikusan „nyári” hely: fürdés, buli, napfény A fiatalok szüleinek is hasonló emlékei vannak a Balatonról (nem függ generációtól) Balatonhoz kötődő sztereotípiák és hagyományok: Fesztiválok (gasztronómiai, zenei, kulturális, sport stb.) Kulturális és szórakoztató centrumok (Siófok, Keszthely, Tihany, stb.) „Ide egy fürdőruhával is le lehet jönni”

5 A Balaton és a magyar film(színészek)
Kertmozi, kultúrház, (vad)kemping – igazi retro életérzés, amit bárki megengedhet magának Magyar filmekben visszatérő helyszín: 60-as évek: Tüskevár 80-as évek: Ötvös Csöpi filmek, Linda sorozat epizódjai 90-es évek: Zimmer Feri most: „Tibor vagyok, de hódítani akarok”, Tüskevár újra nyáron forgatják: Zsaruvér csigavér 3-at

6 Előzmények: Alapötlet: Nyomozó Budapesten c. társasjáték
- saját ötlet alapján a DFT-Hungária kiadásában jelent meg 2005-ben - 2-8 játékos, vagy játékos-csapatok részére kialakított, egyedi hangvételű rendhagyó logikai és krimitársasjáték - a játék során a szereplők híres nyomozók bőrébe bújva göngyölítenek fel 1-1 bűnesetet. A megoldáshoz vezető (vagy félrevezető) részleteket informátoraik segítségével, a táblán elhelyezett 22 helyszínen gyűjthetik be. A játék hangulata: Agatha Christie regényeitől egészen a Columbo filmekig széles spektrumot ölel fel, klasszikus nyomozó zsánerre építve (elgondolkodó, lírai hangvételű eszmefuttatások, vegyítve a gengszter filmekből ismert karakterekkel).

7 A Nyomozó Budapesten termékről
Megjelenés: november Példányszám: 8000 db Értékesítési csatornák: Pécsi Direkt Alexandra könyvesboltok (60 boltországosan) Libri könyvesboltok ( 40 bolt országosan) Líra és Lant bolthálózat (15 boltországosan) Gulliver játékboltok (20 bolt országosan) Régió bolthálózat (15 bolt országosan) FISZ Klubrendszer ( regisztrált fő) Online könyvesbolt rendszerek (6 hálózat) Értékesítet példányszám március 1-ig 5040 db

8 Játéktábla

9 Nyomozó Budapesten promóciója 1.
Elsősorban BTL aktivitásokra helyeztük a hangsúlyt Aktív kampányidőszak: 2 hónap (november-december) Teaser kampány célja: figyelemfelkeltés alternatív felületeken eszközök: outdoor matricák, indoor plakátok oktatási intézményekben (középiskolák, felsőoktatási intézmények), online flash hirdetések ( vírusmarketing eszközök) Online kampány célja: a brandoldalra vinni a látogatókat, közösségépítés a krimit és gengszter filmeket kedvelő felhasználók körében eszközök: önálló brandoldal létrehozása: bannerek ( ) linkajánlók,

10 Nyomozó Budapesten promóciója 2.
POS kampány célja: az eladáshelyi vásárlás ösztönzése eszközök: Könyvesboltokban plakát (52 Alexandra bolt, 167 nagyvárosi központi bolt) Print hirdetések célja: Imázs hirdetések eszközök: Egyenes út az egyetemre lapban, Aktív Szemeszter c. egyetemi lapban, Nyomozó Budapesten c. könyvben PR kampány célja: véleményformálók megszólítása és személyes találkozás élménye eszközök: Nyomozó délután az Alexandra könyvpalotában Sajtókampány I. Sugár IQ és Társasjáték Fesztivál ( ) Karrier Expo ( ) Nemzetközi Könyvfesztivál (április ) Promóció: Nyereményjáték: „Krimiszerzők kerestetnek!” (online)

11 A nagy sikerre való tekintettel a Kiadó úgy döntött, hogy társasjáték-sorozat formájában új kreatív ötletekre építve további 2 kiadását jelenteti meg 2007-ig a Nyomozó társasjátéknak: Balatoni Nyomozó (2006) Nyomozó Európában (2007)

12 Balatoni Nyomozó Kult helyszín: Balaton + kult film: Ötvös csöpi filmek + egy jó társaság = Balatoni Nyomozó társasjáték Alapötlet: - saját ötlet alapján a DFT-Hungária kiadásában jelenik meg 2006 augusztus végén - 2-8 játékos, vagy játékos-csapatok részére kialakított, egyedi hangvételű, retro hangulatú társasjáték - a történetekben a játék állandó szereplői Bujtor István és Kern András karakterei (Ötvös Csöpi és Kardos doktor, valamint 6 további, a filmből ismert állandó szereplő) segíti őket a rejtélyes esetek felgöngyölítésében - a játéktábla Balaton körüli „kulturális körút” is egyben 17 tipikus balatoni helyszínen A játék hangulata: teljes egészében az Ötvös Csöpi filmek és a nyári balatoni hangulatot idézi

13 Adatok a Balatoni Nyomozóhoz
Megjelenés: 2006 augusztus vége, expediálás: szeptember Példányszám: 8000 db Expediált példányok, helyük: Pécsi Direkt Kft. (Alexandra könyvesboltok) pld Gulliver játéknagyker: pld Régió játéknagyker ( a Pécsi Direkten keresztül): 500 pld FISZ Klubrendszer: pld

14 Kreatív anyagok: A vizuálé megtartja a Nyomozó logót, ami kiegészül az Ötvös Csöpi filmek szereplőinek rajzaival.

15 Balatoni Nyomozó promóciós terve 1.
Célcsoportok : Elsődleges: év közötti kamaszok év közötti egyetemisták közötti értelmiségi fiatalok Másodlagos: - A krimi és krimijátékok iránt érdeklődő éves korosztály Az erős BTL aktivitások mellett ATL elemekkel is kiegészül a kampány Aktív kampányidőszak: 2 hónap (szeptember-október) Teaser kampány célja: figyelemfelkeltés alternatív felületeken eszközök: online flash hirdetések ( vírusmarketing (a film és a játék közös alapötletéből humoros kreatív elemek kiemelésével) címoldalán saját flash játék futtatása legalább a kampányidőszakban

16 Balatoni Nyomozó promóciós terve 2.
Online kampány célja: a játék ismertségének növelése, online játékfelületen az alapötlet bemutatása, kipróbálási lehetőség és a brandoldal népszerűsítése eszközök: bannerek ( ) linkajánlók, hírlevelek (OOH- 119 ezer fő, Érettségiző- 84 ezer fő, Dint- 20 ezer fő) e-dm kampány a FISZ Klub tagjainak Játékoldalakon és közösségi oldalakon a termék futtatása ( tarsasjatek.lap.hu, jatek.lap.hu, stb.)

17 Balatoni Nyomozó promóciós terve 3.
POS kampány Könyvesboltokban: 52 Alexandra bolt, 230 nagyvárosi központi bolt Print hirdetések Egyenes út az egyetemre lapban IM Aktív Szemeszter Creative Magazin Felsőoktatási intézményi és kari lapok (min. 58 címben) Pesti Est IPM PR kampány Sajtókampány (terveink szerint az új, Zsaruvér Csigavér 3. bemutatójával egy időben és arra építve)

18 Javaslat közös játékra
Nyomozz az IPM-mel! Javaslat közös játékra 1. Az IPM hasábjain és weboldalán egy Nyomozó játék megjelentetése: 1-1 számban megjelentetünk egy-egy krimi feladványt, melyre az olvasók küldhetnek be megoldásokat. A nyereményük a Balatoni Nyomozó társasjáték. 2. Híres nyomozókról színes, érdekes anyag összeállítása az IPM-nek, utána 3 kérdés a cikkből, a helyes megfejtők Balatoni Nyomozó társasjátékot nyerhetnek.

19 Nyomozz az IPM-mel! 2. Az IPM-et megjelenítjük: - a játékban található történetekben (pl. A szerkesztőségben kezedbe akad az IPM aktuális száma, melyben arra leszel figyelmes, hogy… [ide jön az adott feladványhoz tartozó információ] ) - az IPM által átadott szórólapot, ismertetőt helyezünk el a társasjáték dobozában a magazinról

20 Bízunk benne, hogy játékötletünk elnyerte tetszését.
Véleményére számítva várjuk megtisztelő visszajelzését! Köszönettel: Katona Renáta (1)


Letölteni ppt "Médiatámogatói ajánlat az IPM részére"

Hasonló előadás


Google Hirdetések