Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A nevelő munka hatékonyságának mérése
Készítette: Baráth Péterné Veszprém 2012
2
A NEVELÉS Értékközvetítés Önfejlesztő és közösségfejlesztő
magatartásformák kialakítása Egész személyiséget átható értékrendszer
3
Nevelési cél Harmonikus személyiség Simonyi Zsigmond Ének-Zenei és
Testnevelési Általános Iskola nevelő munkájának hatékonyságvizsgálata Önmagával és környezetével szemben igényes Biztos értékrenddel rendelkező Kiegyensúlyozott, érzelmileg gazdag Kreatív, toleráns, nyitott Szilárd erkölcsi alapokkal rendelkező
4
Neveltségi szint mérése
Viselkedéskultúra Értékrend, motivációk Egészséges életmód
5
Tanulási motiváció Tanulási motiváció
6
Társakhoz fűződő viszony
7
Példaképválasztás Példaképválasztás
8
Vágyott „én”-jellemzők
Vágyott tulajdonságok
9
Értékrend Értékrend
10
Reakció különböző helyzetekben
Reakcióvizsgálat
11
Konfliktuskezelés Konfliktuskezelés
12
Szabadidős tevékenység
13
Ne beszéljünk túl sokat
Felkészít az életre Mire nevel az iskola? Döntésekre Önállóbbá tesz A tanároknak hála elérhetek valamit az életben Sikerek elérésére Hogy keresd meg a célod Türelmességre, udvariasságra; Megtanít, hogy mindig erősnek kell maradni Megváltozik a látásmódunk Hogy legyen kitartásunk Nyerni is tudni kell, veszíteni is tudni kell. Ne beszéljünk túl sokat fölöslegesen
14
Nevelési feladatok meghatározása
Elért neveltségi szint megállapítás A módszerek hatékonyságelemzése További teendők kijelölése
15
Köszönöm a figyelmet! „Ha valakit olyannak látsz, amilyen éppen most,
ezzel visszatartod őt a fejlődésben. De ha olyannak látod, amilyenné lehetne, ezzel előre segíted őt életútján.” (Goethe)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.