Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAdél Patakiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, 2009. szeptember 8.
2
Programot és feltételeket ad: aaz intézményhálózat szervezeti korszerűsítéséhez; aa szakképzés összehangolásához, rugalmasságához és eredményességéhez; aa gazdaság szereplőivel való hatékony együttműködéshez; aa diákok esélyegyenlőségét javító közösségi szolgáltatásokhoz; aa korszerű intézményszervezéshez és humánerőforrás-fejlesztéshez.
3
Általános célok A megye versenyképességének növelése Szervezeti és humán-erőforrás feltételek korszerűsítése Esélyteremtés a fiatalok számára A szakképzés presztízsének erősítése (PR, disszeminációs tevékenységek, nyilvánosság biztosítása) Pálya- és képzési orientáció Az eredményesség és hatékonyság vizsgálatok meghonosítása a pedagógiai kultúrában (mérések, nyomon követés, visszacsatolás )
4
Részcélok A munkaerő-piaci igényekhez igazodó, gyakorlat-centrikus képzés biztosítása Korszerű szakmaszerkezet kialakítása A felnőttképzési szerepvállalás fokozása Az IKT és csúcstechnológia képzésbe vonása Életpálya és karriertervezés az élethosszig tartó tanulás jegyében A szervezeti kultúra fejlesztése A pedagógusok szakmai-módszertani kompetenciáinak fejlesztése (továbbképzések, tréningek)
5
Képzés neve Képzésben résztvevők száma még teljesítendő képzések száma pályázatbanszeptember 1.-ig Képzés a digitális tananyag fejlesztése és használatára 5041 1 Képzés az adminisztrációs szoftverek és elektronikus napló használatára 5003 Hatékony pedagógiai módszertanok - kompetencia fejlesztés 6042 1 Hatékony pedagógiai módszertanok - kompetencia mérés eredmények értelmezése 150 1 Hatékony pedagógiai módszertanok - agresszió és konfliktuskezelés 1521 0 Hatékony pedagógiai módszertanok - stressz tűrés, harmonizálás 150 1
6
Képzés neve Képzésben résztvevők száma még teljesítendő képzések száma pályázatbanszeptember 1.-ig Bevezetés a felnőttképzés módszertanába 150 1 Szakoktatók felkészítése a csúcstechnológia eszközhasználatra 200 4 Képzés - Infokommunikációs technikák eredményes használatára 200 2 Interaktív tábla használata 6071 1 Képzés - Változásmenedzselés, új szerepek a TISZK-ben 180 1 Pedagógiai értékelés a gyakorlatban 180 1 Önismeret fejlesztés pedagógusok számára 150 1 Tanulás tanítása 3026 1 Csoportdinamikai ismeretek 200 2
7
Intézményrésztvevők száma Dráva Völgye Középiskola60 Baross Gábor Középiskola és Szakiskola22 Rudnay Gyula Középiskola és Szakiskola39 Krúdy Gyula Szakközépiskola és Szakiskola 27 Bacsák György Szakképző Iskola23 Nagyatádi Szakképző Iskola 5 Mathiász János Középiskola és Szakiskola27 Somogyi TISZK Központi Kollégiuma6 Nagyváthy János Középiskola és Szakiskola14
8
tevékenység megnevezéseszept.okt.nov.dec.jan.febr.márc.ápr. digitális tananyagok fejlesztése 311. -13. interaktív tábla használata 4 HPM Komp.alapú okt…..4 26.-27., 28. tanulási kpességek fejl…. HPM Kompmérés eredményei 5., 6., 7. moduláris rendszer 1-8 egységes szervezeti kultúra 19.-21. partnerségépítési tréning 2.-4. változásmenedzselés, új szerepek csapatépítés digitális TISZK 1, 2 adminisztrációs szoftverek…1, 2, 3 infokommunikáció SDT 1, 2 felnőttképzés módszertana pedagógiai értékelés a gyakorlatban önismeretfejlesztés tréning 8., 9.10. tanulás tanítása 2 csoportdinamikai ismeretek 1, 2
9
A menedzsment és döntéshozók továbbképzései Partnerségépítési tréning Célcsoport: a TISZK menedzsment és TISZK intézmények vezetői és/vagy intézményi koordinátorok 20 fő Időpont, helyszín: november 2.-4. Kaszó Vadászház és Üdülő Egységes szervezeti kultúra megteremtését segítő képzés Célcsoport: a TISZK menedzsment és TISZK intézmények vezetői és/vagy intézményi koordinátorok 30 fő Időpont, helyszín: október 19.- 21. Kaszó Vadászház és Üdülő
10
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Tóth Judit oktatási igazgató OKKER ZRt.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.