Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIlona Pásztorné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Munkakultúra Szakképzési modellek 19. Országos Konferencia Az Országos Képesítési Keretrendszer és a Központi Validációs Rendszer a TÁMOP 4.1.3-as projektben A Mindennapi Kultúráért Egyesület Hajdúszoboszló, Barátság Gyógyszálló 2010. február 4.
2
A TÁMOP 4.1.3. alprojektjei - Diplomás pályakövető rendszer (DPR); - Adattár-alapú vezetői információs rendszer (AVIR); - Központi validációs rendszer (KVR); - Országos Képesítési Keretrendszer (OKKR); - IKT szolgáltatások fejlesztése (IKT).
3
Előzmények I. Társadalmi Megújulás Operatív Program Az Európai Bizottság, 2007. 09. 13., B(2007) 4306. sz. határozata TÁMOP 4. prioritás A felsőoktatás tartalmi és szervezeti fejlesztése a tudásalapú gazdaság kiépítése érdekében Akcióterv 2007-2008. (2008. 02. 05.)
4
Előzmények II. TÁMOP 4.1.3. Tervezési felhívás (2008. március) TÁMOP 4.1.3. Tervezési útmutató (2008. május) TÁMOP 4.1.3. Megvalósíthatósági tanulmány 2008. június)
5
Előzmények III. 2069./2008.(VI.6.) Kormányhatározat Az Európai Képesítési Keretrendszerhez való csatlakozásról és az Országos Képesítési Keretrendszer létrehozásáról - előzmény: kétéves előkészítő munka két bizottságban; - egyik következmény: Tárcaközi Bizottság működtetése; - másik következmény: időkeretek és ajánlások
6
Országos Képesítési Keretrendszer Fő feladatok: 1. egyeztetett OKKR alapkoncepció létrehozása az egyes oktatási alágazatok és az érintett szakmai szervezetek szakértőinek széleskörű bevonásával; 2. az OKKR legfelső szintjeinek leírása; 3. javaslat kidolgozása az OKKR bevezetésének előkészítéséhez
7
Központi Validációs Rendszer Fő feladat: a nem formális és informális tanulási eredmények érvényesítésére alkalmas Felsőoktatási Validációs Rendszer kialakítása érdekében modellek és eljárásrendek kidolgozása.
8
Köszönöm figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.