Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ
Legyen egészséges és gazdag! WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ Örömmel üdvözli Önt a Wellness-karrier útmutató! Az útmutató azt a célt szolgálja, hogy segítse Önt, mint Szépségtanácsadót abban, hogy a Wellness-termékeknek a jelenlegi hálózatában történő értékesítésével növelje a forgalmát, TOVÁBBÁ hogy új belépőket találhasson! Kezdje megmászni a Wellness-karrier lépcsőfokait, hogy sikeres karriert futhasson be az Oriflame-ben és a Wellnessben egyaránt! Legyen egészséges és gazdag!
2
A Wellness by Oriflame segít Önnek abban, hogy még magasabbra jusson!
Kozmetikumok + Wellness by Oriflame-termékek értékesítése Duplázza meg az értékesítését, és duplázza meg a keresetét is – érjen el új szinteket, feleannyi idő alatt! WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ Kozmetikumok + Wellness by Oriflame-termékek értékesítése Gyémánt-direktorból Executive-direktor Itt az idő, hogy még magasabbra jusson! Duplázza meg az értékesítéseit, és duplázza meg a jövedelmét is, most – érjen el magasabb szinteket, feleannyi idő alatt! Jelenleg Önnek már van egy hálózata, amelyik kozmetikai termékeket árul, miért nem árul egyúttal Wellness-termékeket is és duplázza meg ezzel az eladásait? A Wellness nemcsak az egészségének tesz jót, de abban is segíthet Önnek, hogy megduplázza az értékesítéseit. Direktorból Zafír-direktor
3
WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ
Tartalom – WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ 1. lépés: Értékesítse a Wellnesst! 2. lépés: Tartson Wellness-találkozókat! 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” klubot! 4. lépés: Ossza meg másokkal is Wellness- karrierjének történetét! Wellness Életmód Találkozó (OOM) WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ „Fogyni vágyók” klubja A Wellness nem pusztán befektetés a jobb egészségi állapot elérése érdekében, de egyben egy igen kedvező bevételnövelési lehetőség is, ami arra is módot ad, hogy minél gyorsabban elérhesse az újabb és újabb szinteket! Ha elsajátítja, hogy miként is kell értékesíteni a Wellness-termékeket, és ezt másoknak is megtanítja a hálózatában, akkor lényegesen megnövelheti a bevételét, és újabb szintet is könnyen elérhet. Kényelmi szempontokat figyelembe véve, úgy állítottuk össze ezt az anyagot, hogy három, különálló prezentációt tartalmaz, amelyek segítenek Önnek a Wellness-karrier felépítésében és a Wellness-értékesítés növelésében: 1. lépés: Értékesítse a Wellnesst: Használja a termékeket, figyelje és jegyezze meg az elért eredményeket, és ossza meg a saját történeteit másokkal! 2. lépés: Tartson Wellness Életmód Találkozót: A Wellness Életmód Találkozóra vonatkozó prezentáció elérhető CD-n vagy online, hogy felhasználhassa azt a Wellness Életmód Találkozóin. 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” csoportot: Hozza létre a saját „Fogyni vágyók” csoportját! CD-n vagy online szintén elérhető egy prezentáció, megtalálhatja továbbá az első „Fogyni vágyók” csoport találkozójára vonatkozó prezentációt, a további találkozók napirendjét és a következő 7 találkozó témáira vonatkozó tartalmat. 4. lépés: Ossza meg a Wellness-karrier útmutatásait: Tanítsa meg hálózatának tagjait, hogy miként építhetik fel saját Wellness-karrierjüket, növelhetik bevételüket és bővíthetik hálózatukat még hatékonyabban! Most nézzük meg, hogyan is működik ez a modell a Sarpio-rendszerben!
4
WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ
Wellness-karrier útmutató és SARPIO 3. SZINT: Toborozzon, oktasson, tűzzön ki célokat! 2. lépés: Wellness Életmód Modul a nagy Wellnes Életmód Találkozókon. 4. lépés: Oktassa hálózatának tagjait – karrier-útmutató. 2. SZINT: Toborozzon, oktasson, tűzzön ki célokat! 2. lépés: Wellness Életmód Modul a nagy Wellness Életmód Találkozókon. 3. lépés: „Fogyni vágyók” klubja 1. SZINT: Mutassa be, hívjon meg, vegyen részt! 1. lépés: Mindennap beszélgessen az emberekkel a Wellnessről, és hívja meg őket a Wellness Életmód Találkozókra. A Wellness-karrier útmutató lépcsőfokai tökéletesen illeszkednek a már létező Sarpio-rendszerhez. A Sarpio-modell segítségével jól látható, hogy miként kell használni a Wellness-karrier útmutatót a Sarpio-rendszer valamennyi szintjén. A „Fogyni vágyók” csoportja szintén egy lehetséges módszer (beszéljen az utca emberének erről a súlyvesztési lehetőségről). Egy másik módszer, hogy elmondja az embereknek, hogy olcsóbban vásárolhatnak súlycsökkentő termékeket, ha csatlakoznak az Oriflame-hez. Most már érti ennek a modellnek a hátterét, tehát lássuk, hogyan teheti sikeressé Wellness-karrierjét! OOM – Oriflame Lehetőség Találkozó • Középpontban a szépség • Középpontban az üzlet • Középpontban a Wellness
5
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST Tartalom – WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ 1. lépés: Értékesítse a Wellnesst! 2. lépés: Tartson Wellness-találkozókat! 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” csoportokat! 4. lépés: Ossza meg másokkal is Wellness- karrierjének történetét! Wellness Életmód Találkozó (OOM) „Fogyni vágyók” klubja A sikeres Wellness-karrier első lépése annak elsajátítása, hogyan is kell értékesíteni a Wellnesst.
6
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
LÉPÉS: Személyes Wellness-értékesítés ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST! ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST 1. LÉPÉS 2. LÉPÉS Használja a terméket mindennap! Ossza meg a saját és mások termékre vonatkozó sikertörténeteit! Mutassa meg az embereknek a termékek előnyeit és egyediségét! 3. LÉPÉS Mindennap használja a terméket, hogy megismerje annak előnyeit, és megoszthassa az eredményeket másokkal is. Ossza meg a saját és más termékhasználók termékekre vonatkozó ajánlásait testimonials. Biztasson arra másokat, hogy használják a Wellness-termékeket. Mondja el az embereknek a termékek előnyeit és egyediségét (kérem, tanulmányozza át figyelmesen a következő 4 oldalt). 4. LÉPÉS
7
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST 1. LÉPÉS: Wellness-csomagok Termékelőnyök Támogatja a szemek egészségét Támogatja az immunrendszert Fokozza a bőr nedvesség-tartalmát és csökkenti a finom vonalakat Fokozza az izmok teljesítményét Jó az ízületeknek és gyulladásgátló hatású Itt láthatók a Wellness-csomag legfontosabb termékelőnyei, tanulja meg kívülről, vagy nyomtassa ki ezt az oldalt, és ossza meg a többiekkel is. Fokozza a bőr nedvességtartalmát és rugalmasságát; csökkenti az UV-sugárzás okozta károsodásokat, a finom vonalakat és ráncokat. Támogatja az immunrendszert. Támogatja a látást és a szemek egészségét. Fokozza az izmok teljesítményét és állóképességét, csökkenti az edzések utáni izomlázat. Jó az ízületeknek és gyulladásgátló hatása van. Használati utasítás: Naponta egy tasak tartalmát vegye be étkezés közben. Folyamatos használatra kifejlesztve. Ki használhatja a Wellness-csomagot? Mindenki, aki már elmúlt 12 éves. Ha Ön receptre felírt gyógyszert szed vagy valamilyen krónikus betegsége van, akkor konzultáljon az orvosával, mielőtt elkezdi szedni a készítményeket.
8
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST 1. LÉPÉS: Wellness-csomagok EGYEDISÉG Világhírű svéd tudósok fejlesztése A svéd szigetvilágból származó, erőteljes antioxidáns és fekete áfonya A napi szükséglet egyetlen kényelmes tasakban Klinikai tanulmányok által bizonyított biztonságosság és hatékonyság Svédországban előállítva, a legszigorúbb gyógyszerészeti minőségi előírásoknak (GMP) megfelelően Nem tartalmaz sertésből vagy marhából készült zselatint és mesterséges színezékeket. Genetikailag módosított alkotóelemektől mentes. Itt találhatók a Wellness-csomag egyediségét bemutató tulajdonságok, amelyek megkülönböztetik a készítményt a versenytársaktól. Tanulja meg ezeket kívülről, vagy nyomtassa ki ezt az oldalt, és ossza meg a többiekkel is. 1. Világhírű svéd tudósok kutatták, fejlesztették és tesztelték. 2. A napi szükséglet egyetlen kényelmes tasakban. 3. Klinikai tanulmányok által bizonyított biztonságosság és hatékonyság. 4. A svéd szigetvilágból származó, erőteljes antioxidáns. 5. Nem tartalmaz sertésből vagy marhából készült zselatint és mesterséges színezékeket. Genetikailag módosított alkotóelemektől mentes. 6. Fenntartható forrásból származó, kiváló minőségű halolajat tartalmaz. 7. Svédországban előállítva, a legszigorúbb gyógyszerészeti minőségi előírásoknak (GMP) megfelelően. A napi szükségletet kielégítő tasak a következőket tartalmazza: 1 Multivitamin és ásványi anyagok tabletta 2 Omega 3-zsírsavtartalmú étrend-kiegészítő kapszula 1 Svéd antioxidáns étrend-kiegészítő kapszula – svéd algából származó, egyedülálló antioxidáns komplex (astaxanthin) Omega 3 Fenntartható forrásból származó, kiváló minőségű halolajat tartalmaz Antioxidáns astaxanthin Multivitaminok / ásványi anyagok
9
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST 1. LÉPÉS: Eper/vanília ízesítésű italporok ELŐNYÖK Segít megőrizni az energiáját egész nap Segít csökkenteni az éhségérzetet Ideális tápanyag, rendszeresen és naponta fogyasztható A tökéletes, egészséges snack Csökkenti a bevitt étel mennyiségét, biztosítja az optimális táplálkozást Klinikailag igazolt súlycsökkenés Itt láthatók az Eper/vanília ízesítésű italpor legfontosabb termékelőnyei, tanulja meg kívülről, vagy nyomtassa ki ezt az oldalt, és ossza meg a többiekkel is. 1. Segít Önnek abban, hogy csökkentse az elfogyasztott étel mennyiségét, anélkül, hogy veszélybe kerülne az optimális táplálékbevitel. 2. Optimális tápanyag (lassú felszívódású szénhidrátok, jó minőségű fehérjék, rostok és kiegyensúlyozott arányú, alacsony zsírtartalom), naponta fogyasztható, bármennyi ideig. 3. Segít csökkenteni az éhséget, az étvágyat és az édesség iránti vágyat. 4. A tökéletes, egészséges snack. 5. Segít Önnek egész nap energikusnak és koncentráltnak maradni. 6. Klinikailag igazolt súlycsökkenés és súlymegtartás. Használati utasítás: Súlycsökkenéshez: Fogyasszon el egy adagot a főétkezés előtt körülbelül 30 perccel, vagy igyon meg egy shake-et bármikor, amikor egészséges snackre vágyik. Ki ihatja az Eper/vanília ízesítésű italporból készült shake-et? Egy teljes adag a 12 éven felülieknek ajánlott. Fél adag a 6-12 éveseknek ajánlott. 1/3 adag a 3-6 éveseknek ajánlott. Ne fogyassza a készítményt, ha bármelyik összetevőjére allergiás (ugyanúgy, ahogy azt bármilyen más étel esetében is tenné).
10
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST 1. LÉPÉS: Eper/vanília ízesítésű italporok EGYEDISÉG Klinikai tanulmányok által bizonyított biztonságosság és hatékonyság Kizárólag természetes összetevők, genetikailag módosított alkotóelemektől mentes Világhírű svéd tudósok fejlesztése Optimális arányban tartalmaz Omega 3-at és Omega 6-ot A formula három természetes fehérjeforrást tartalmaz, amelyek biztosítják a szervezet számára nélkülözhetetlen aminosavakat Az élelmiszerekre vonatkozó, legszigorúbb előírásoknak megfelelően előállítva (HACCP) Itt találhatók az Eper/vanília ízesítésű italpor egyediségét bemutató tulajdonságok, amelyek megkülönböztetik a készítményt a versenytársaktól. Tanulja meg ezeket kívülről, vagy nyomtassa ki ezt az oldalt, és ossza meg a többiekkel is. Az Eper/vanília ízesítésű italpor optimális arányban tartalmaz tiszta és természetes tápanyag- összetevőket, így tartja stabilan a vércukorszintet, és ellátja a szervezetet az alapvető tápanyagokkal. Az Eper/vanília ízesítésű italpor világhírű svéd tudósok 8 évig tartó kutató- és fejlesztő munkájának eredményeként jött létre, amit 3 évig tartó klinikai tesztelés követett. A készítményt az élelmiszerekre vonatkozó, legszigorúbb előírásoknak (HACCP) megfelelően állítják elő, hatékonyságát és biztonságosságát klinikai tesztek bizonyítják. Három kiváló fehérjeforrást tartalmaz, és ennek a 3 fehérjének a kombinációja biztosítja a szervezet számára nélkülözhetetlen aminosavakat, amelyek testünk fontos építőelemei. Az Eper/vanília ízesítésű italpor tartalmaz továbbá almából és csipkebogyóból származó, komplex szénhidrátokat. Ez biztosítja az Eper/vanília ízesítésű italporok alacsony GI-értékét, ami jótékony hatást gyakorol a vércukorszintre és a jóllakottságra. Van benne továbbá cukorrépából, csipkebogyóból és almából származó rost. Az Eper/vanília ízesítésű italpor tartalmaz még tojásból kinyert Omega 3-at, amely egészséges zsírsavat biztosít a szervezet számára. Gazdag természetes rostokban és alacsony GI Tápanyag-összetevők: Borsófehérje Csipkebogyó Tejsavó-fehérje Alma Tojásból származó Omega 3 és Omega 6 Cukorréparost
11
ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST
1. LÉPÉS: Eredmény ÉRTÉKESÍTSE A WELLNESST 1. LÉPÉS Ha sikeresen túljutott az első lépcsőfokon, akkor minden bizonnyal eladott már néhány terméket és van néhány új belépője is! 2 Eper/vanília ízesítésű italpor + 2 Wellness-csomag = = 138 BP + 2 új belépő! 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS Ha sikeresen túljutott az első lépcsőfokon, akkor minden bizonnyal eladott már néhány terméket, és van néhány új belépője is! Tegyük fel, hogy (csupán azzal, hogy emberekkel beszélgetett) sikerült értékesítenie 2 Eper/vanília ízesítésű italport és 2 Wellness-csomagot és talált 2 új csatlakozót. (Forintban kell majd megadni az összegeket, most litván pénznemben szerepelnek): Wellness-csomag ára: 19,99 Ls Eper/vanília ízesítésű italpor ára: 22,99 Ls A termékek katalógusára: (19.99*2) + (22.99*2) = 86 Az Ön azonnali haszna: 18 Ls Személyes BV: 68 (- VAT 21%) = 53.72 BP: 53.72/0.36 = 150 BP + 2 új belépő! 4. LÉPÉS 150 BP
12
TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS Tartalom – WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ 1. lépés: Értékesítse a Wellnesst! 2. lépés: Tartson Wellness-találko zókat! 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” csoportokat! 4. lépés: Ossza meg másokkal is Wellness- karrierjének történetét! TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT Wellness Életmód Találkozó (OOM) „Fogyni vágyók” csoportja Most már ismeri a Wellness-termékek előnyeit, és megosztotta a saját történetét másokkal, Ön tehát készen áll arra, hogy fellépjen a második lépcsőfokra: tartson egy normál Oriflame Lehetőség Találkozót (OOM), amely a Wellness-szel foglalkozik, és amelynek a neve Wellness Életmód Találkozó legyen.
13
TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT 2. LÉPÉS: Wellness Életmód Találkozó Nyílt rendezvény ORIFLAME LEHETŐSÉG TALÁLKOZÓ (OOM) + Wellness Életmód Találkozó Új – Wellness- belépők Az Ön alsó vonalai Az 1-es szinttől A Wellness Életmód Találkozó a normál Oriflame Lehetőség Találkozó (OOM) része lehet. Ön a megszokott módon prezentálja az Oriflame jövedelemszerzési lehetőséget, majd bemutatja a Wellness Életmód Prezentációt, közvetlenül az Oriflame Lehetőség Találkozó „Első lépések” blokkja előtt. Az egyetlen különbség az, hogy mivel ez egy nyílt találkozó, Ön új embereket is meghívhat, nemcsak az 1-es és 2-es szinten részt vevőket. Azért lényeges, hogy ez a találkozó nyitott legyen, mert az a cél, hogy Ön minél több olyan embert vonzzon be, akik számára az Oriflame világa még ismeretlen, továbbá olyanokat tegyen érdekeltté, akik azt hiszik az Oriflame-ről, hogy az kizárólag kozmetikumokat forgalmazó vállalat. Meglévő alsó vonalait is meghívhatja a rendezvényre. Ennek a találkozónak az a célja, hogy a résztvevőket Wellness-termékek megvásárlására ösztönözze, hogy minél több regisztrált előfizetés szülessen, továbbá hogy a meghívottak Wellness-készítmények eladására specializálódott Szépségtanácsadókká váljanak. Ösztönözze az embereket Wellness-termékek megvásárlására, buzdítsa őket előfizetésekre, és kínálja fel az Oriflame Wellness-termékeire összpontosító üzleti lehetőséget!
14
TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT
2. LÉPÉS: Előkészületek a Wellness Életmód Találkozóra 1. LÉPÉS Készítse elő a rendezvényt az Oriflame Lehetőség Találkozóhoz hasonló módon, az alábbi kiegészítésekkel: TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT 2. LÉPÉS Termékkóstoltatások Termék kihelyezése bemutatóállványra 3. Termékismertetők 4. Wellness-kérdőív kinyomtatása 3. LÉPÉS Kezdje a munkát alapcsapata képzésével (oktassa a már meglévő alapcsapatát, vagy képezzen ki egy új csoportot). Vezesse őket végig ezen a bemutatón, és mutassa be nekik a Wellness Életmód Prezentációt is. Szervezzen egy találkozót az alapcsapatával, ahol megtervezik a Wellness Életmód Találkozót. Egy-két órával a tényleges Wellness Életmód Találkozó előtt kell Önnek és alapcsapatának megkezdenie az előkészületeket a rendezvény helyszínén. Ellenőrizze, hogy van-e Önnél elegendő mennyiségű italpor-csomag (italporok, víz, keverőpoharak, poharak). A keverőpoharakat és a kanalakat, a hozzávalókat, továbbá a hideg vizet / gyümölcslét / tejet tegye ki az asztalra, hogy gyorsan el tudja készíteni a shake-eket. Kínálja kis méretű műanyag poharakban. Helyezze a Wellness-készítményeket egy jól látható bemutatóállványra. A rendezvényre érkezők így közelről is megnézhetik, megfoghatják a termékeket. Termékismertető (megvásárlásra). Nyomtassa ki a Wellness-kérdőívet (a Wellness Életmód Találkozó anyagában ez rejtett diaként szerepel, de ebben az előadásanyagban is megtalálható (következő dia). Ne feledje, hogy akár Ön, akár valaki más a csapatából tartson személyes Wellness-beszámolót! 4. LÉPÉS
15
TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS Szeretne többet tudni arról, hogy miként befolyásolják a tápanyagok a megjelenését? IGEN NEM A Wellness-kérdőív NÉV: TELEFON SZÁM: Gyakran érzi magát fáradtnak? Nehézséget jelent, hogy mindennap egészségesen étkezzen? Szeretne lefogyni? Van rá példa, hogy kihagyja a reggelit vagy az ebédet? Érdekli Önt a Wellness nyújtotta üzleti lehetőség? Szeretné, ha több energiája lenne? Szeretne kedvezményes áron vásárolni Oriflame-termékeket? TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT A Wellness Életmód Találkozó megkezdése előtt nyomtassa ki a kérdőívet. Az összejövetel elején ossza ki azt a résztvevőknek. Azokkal, akik bármelyik kérdésre IGEN-nel feleltek, már a találkozó során beszéljen, vagy keresse fel őket egy későbbi időpontban. Ajánljon számukra egy testreszabott Wellness- terméket, és érdeklődjön, hogy szeretnének-e csatlakozni a fogyni vágyók csoportjához.
16
TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS MUTASSA BE A WELLNESS ÉLETMÓD TALÁLKOZÓ PREZENTÁCIÓJÁT! 1. lépés: Értékesítse a Wellness! 2. lépés: Tartson Wellness-találkozókat! 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” csoportokat! 4. lépés: Ossza meg másokkal is Wellness- karrierjének történetét! TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT Wellness Életmód Találkozó (OOM) „Fogyni vágyók” csoportja Alapcsapatával együtt feltétlenül menjen végig előzetesen a „Wellness Életmód Találkozó” bemutató anyagán, hogy biztosan tudja, milyen előkészületekre van szükség: személyes beszámoló, regisztráció a „Fogyni vágyók” csoportjába, az italporok kínálásának megfelelő időzítése. Nézze át a Termékismertetőt is, különös tekintettel a gyakori kérdésekre és az ezekre adott válaszokra.
17
TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT
2. LÉPÉS: Eredmény 1. LÉPÉS Ha teljesítette a 2. lépést, Ön bizonyára már jó pár terméket értékesített és több új munkatársat is szerzett! 3 Eper/vanília ízesítésű italpor + 3 Wellness-csomag + a 138 BP, amit Ön az első lépésben szerzett = 345 BP! Ön jogosult a 3%-os árengedményre! Önnek = 6 új belépője van! TARTSON WELLNESS-TALÁLKOZÓKAT 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS Ha teljesítette a 2. lépést, Ön bizonyára már jó pár terméket értékesített és több új munkatársat is szerzett! Tételezzük fel, hogy Ön 3 Eper/vanília ízesítésű italport és 3 Wellness-csomagot értékesített, továbbá 4 új Wellness-belépője van. (Forintban kell majd megadni az összegeket, most litván pénznemben szerepelnek): Wellness-csomag ára: 19,99 Ls Eper/vanília ízesítésű italpor ára : 22,99 Ls A termékek katalógusára: (19.99*3) + (22.99*3) = 129 Az Ön azonnali haszna: 27 Ls Személyes BV: 102 (- VAT 21%) = 81 BP: 81/0.36 = 224 BP + a 150 BP, amit Ön az első lépésben szerzett = 374 BP! Ön jogosult a 3%-os árengedményre! Önnek = 6 új belépője van! 4. LÉPÉS 0 BP 150 BP 374 BP
18
INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS Tartalom - WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ 1. lépés: Értékesítse a Wellnesst! 2. lépés: Tartson Wellness-találkozókat! 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” csoportokat! 4. lépés: Ossza meg másokkal is Wellness- karrierjének történetét! Wellness Életmód Találkozó (OOM) „Fogyni vágyók” csoportja INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT Amikor már túljutott a Wellness Életmód Találkozó megtartásán, Ön készen áll a 3. lépésre. A „Fogyni vágyók” csoportja egy nagyszerű eszköz arra, hogy a tagok biztassák, tanácsokkal lássák el egymást, és a csoport támogatásával sikerüljön a fogyókúra. Az érdeklődőket biztassa regisztrációra. Kérjük, további információért olvassa el a „Fogyni vágyók” csoportjához kapcsolódó prezentációt!
19
INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT
3. LÉPÉS: „Fogyni vágyók” csoportja Hívjon érdeklődőket az „Útmutató a sikeres fogyókúrához” találkozóra – a maximum létszám csoportonként 10 fő. Kérje meg a résztvevőket, hogy fizessenek elő az Eper/vanília ízesítésű italporra. Mutassa be az „Útmutató a természetes testsúlyvesztéshez” prezentációt. Hozzon magával termékismertetőket és ellenőrző listákat. Kérje meg a résztvevőket, hogy az útmutatót követve töltsék ki az ellenőrző listát. A találkozók között mindenkivel személyesen tartson kapcsolatot és biztassa őket. 1. LÉPÉS 2. LÉPÉS INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT 3. LÉPÉS Az 1. és 2. lépésnél kérdezze meg a résztvevőket, hogy szeretnének-e fogyni, és hívja meg az érintetteteket az „Útmutató a sikeres fogyókúrához” találkozóra – a maximum létszám csoportonként 10 fő. Kérje meg a résztvevőket, hogy fizessenek elő az Eper/vanília ízesítésű italporra, hogy megkaphassák a súlyvesztéshez kapcsolódó iránymutatást. Mutassa be az „Útmutató a természetes testsúlyvesztéshez” prezentációt. Ossza ki a termékismertetőket és az ellenőrző listát. Kérje meg a résztvevőket, hogy az útmutatót követve töltsék ki az ellenőrző listát. A találkozók között mindenkivel személyesen tartson kapcsolatot és biztassa őket. Az Ön csoportja számára javasolt időtartam 8 hét. Ebből 2 hét a „Turbó fogyókúra” és 6 hét a „Természetes testsúlyvesztés módja”, tehát összesen nyolc találkozó az indító találkozót is beleértve. Az Ön csoportja számára javasolt időtartam 8 hét. Ebből 2 hét a „Turbó fogyókúra” és 6 hét a „Természetes testsúlyvesztés módja”. 4. LÉPÉS
20
INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT
3. LÉPÉS: Útmutató a „Fogyni vágyók” csoportjának 1. LÉPÉS • Testsúly-, csípő- és derékmérés Sikertörténetek és elismerések átadása Ellenőrző lista Gyakorlat – könnyű fizikai aktivitás Eper/vanília ízesítésű italpor a szünetben A nap témája 2. LÉPÉS INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT 3. LÉPÉS Az Ön csoportja számára javasolt időtartam 8 hét. Ebből 2 hét a „Turbó fogyókúra” és 6 hét a „Természetes testsúlyvesztés módja”, tehát összesen nyolc találkozó az indító találkozót is beleértve. A következő találkozóra a résztvevők már elolvasták a Termékkalauzban szereplő útmutatásokat és instrukciókat, és tudják, hogy miként haladjanak tovább a testsúlyvesztés programban. Fontos, hogy valamennyi résztvevőnek legyen célkitűzése a fogyásra vonatkozóan, és hogy az egyes utak során reális elvárásokat támasszon magával szemben. Hívja meg az embereket a következő találkozóra, és folyamatosan kísérje őket figyelemmel. Kérje meg, hogy jegyzeteljenek, tájékoztatásul pedig mondja el, hogy a következő összejövetelen beszélnek majd a kihívásokról és az elért eredményekről. Testsúly-, csípő- és derékmérés: Ezt minden egyes találkozó alkalmával el kell végezni, hogy a fejlődés nyomon követhető legyen. Szükséges anyagok: személymérleg és mérőszalag. Jegyezze fel a mérési eredményeket. Sose kényszerítsen senkit, hogy ráálljon a mérlegre. Ha valaki inkább saját maga, otthon szeretné megmérni a súlyát, majd azt utólag közölni Önnel, akkor fogadja el. Előfordulhat, hogy lesz olyan, aki egyáltalán nem szeretné megosztani Önnel, hogy hány kilót nyom. Ez is rendben van, természetesen ez utóbbiak nem kaphatnak majd elismerést a legjobb eredmény eléréséért. Sikertörténetek és elismerések átadása: Az a személy, akinek a legtöbb kilót sikerült leadnia, elmeséli, hogy miként érte ezt el, és jutalmat kap. Adjon neki ajándékot (ez lehet például egy rúzs vagy akár egy papírból kivágott, aranyszínű csillag). Jó ötlet lehet, hogy az, aki a legtöbb csillagot gyűjti össze a végére, az a nyolchetes kúra után egy nagyobb értékű díjat kap. Menjenek végig az ellenőrző listán, és figyelje meg, hogy mely pontokon léptek túl a résztvevők. Adjon visszajelzést, és csoportosan beszéljék át a felmerült nehézségeket. Valamely ponton elakadt a kúra folytatása? Mi lehetett ennek az oka? Voltak esetleg olyan emberek a környezetében, akik „káros” ételeket fogyasztottak? Netán a napi séta maradt el valamilyen okból? Ügyeljen arra, hogy Ön semmilyen engedményt nem tehet, tehát nem engedheti meg több édesség, alkohol vagy cukor/méz stb. fogyasztását. Gyakorlat: Tegyen például a csoportjával egy 30–45 perces sétát. Egyéb javaslatok: bowling, tánc, tai chi vagy bármilyen egyéb fizikai aktivitás. A legjobb megoldás: hozzon magával egy CD-lejátszót, és végezzenek együtt aerobikgyakorlatokat, vagy táncoljanak egyet a közeli parkban! Ez egy kiváló alkalom arra, hogy olyan új emberek érdeklődését keltse fel, akik korábban még soha nem hallottak a Wellness by Oriflame-ről. Legyen Önnél a Wellness-anyag és a saját elérhetősége, hogy könnyen kapcsolatba léphessenek Önnel. Eper/vanília ízesítésű italpor a szünetben: A gyakorlat után tartson egy Eper/vanília ízesítésű italpor-szünetet. A nap témája: Ellenőrizze a súlyvesztés-modul végén található témaköröket. Mutassa be a témát, és vitassa meg a csoportjával. 4. LÉPÉS
21
INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT
3. LÉPÉS: Eredmény 1. LÉPÉS Ha a 3. lépést is teljesítette, biztosra veheti, hogy (az előfizetéseknek köszönhetően) minden hónapban stabil keresete és lehetséges, hogy 4 új sikeres belépője is lesz! 2 Eper/vanília ízesítésű italpor + 2 Wellness-csomag x 2 + a 345 BP, amit Ön a második lépésben szerzett = 621 BP! Ön jogosult a 6%-os árengedményre! Önnek új belépője van! 2. LÉPÉS INDÍTSON „FOGYNI VÁGYÓK” CSOPORTOKAT 3. LÉPÉS Ha a „Fogyni vágyók” csoportjából Ön havonta csupán 2 embert bír előfizetésre, biztosra veheti, hogy minden hónapban stabil keresete lesz. Azok, akik a fogyókúra-programban sikert aratnak, nagyszerű Szépségtanácsadókká is válhatnak, tehát Ön bízhat abban, hogy további 4 ember új Szépségtanácsadóként fog regisztrálni! A katalógusonkénti átlagos „felhasználás” 2 Eper/vanília ízesítésű italpor és 1 Wellness-csomag. (Forintban kell majd megadni az összegeket, most litván pénznemben szerepelnek.) Tételezzük fel, hogy Ön két olyan érdeklődőre lelt a „Fogyni vágyók” csoportjában, akik megvásárolják ezt a mennyiséget: Eper/vanília ízesítésű italpor ára: 22,99 Ls Wellness-csomag ára: 19,99 Ls A termékek katalógusára: (22.99* ) * 2 fő = 132 Ls Az Ön azonnali haszna: 28 Ls Személyes BV: 104 (- VAT 21%) = 82 BP: 82/0.36 = 228 BP + a 374 BP, amit Ön a második lépésben szerzett = 602 BP! Ön jogosult a 6%-os árengedményre! Önnek új belépője van! 4. LÉPÉS 0 BP 150 BP 374 BP 602 BP
22
Tartalom – WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ
1. LÉPÉS 2. LÉPÉS 3. LÉPÉS 4. LÉPÉS Tartalom – WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ 1. lépés: Értékesítse a Wellnesst! 2. lépés: Tartson Wellness-találkozókat! 3. lépés: Indítson „Fogyni vágyók” csoportokat! 4. lépés: Ossza meg másokkal is Wellness- karrierjének történetét! Wellness Életmód Találkozó (OOM) „Fogyni vágyók” csoportja OSSZA MEG MÁSOKKAL IS WELLNESS-KARRIERJE TÖRTÉNETÉT Ön most már megtette az összes lépést, hogy megnövelje saját, személyes keresetét. Elérkezett hát az idő, hogy alsó vonalai is ugyanezt tegyék!
23
4. LÉPÉS: Wellness-karrier útmutató
A 4. lépés a legutolsó, Ön ekkor kezdi el alsó vonalainak képzését. Azzal, hogy Ön prezentálja nekik a Wellness-karrier útmutatót, őket is elindítja a Wellness-karrier útján. Ne feledje, hogy a fogyni vágyók csoportjának sikeres résztvevői kiváló Wellness-értékesítőkké válhatnak, mivel saját sikertörténetüket nagyon jól tudják majd kamatoztatni a munkájuk során. OSSZA MEG MÁSOKKAL IS WELLNESS-KARRIERJE TÖRTÉNETÉT Amikor Ön már a 3. lépésen is túlvan, nagyon jó úton halad Wellness-karrierjében. A 4. lépés a legutolsó, Ön ekkor kezdi el alsó vonalainak képzését. Azzal, hogy Ön prezentálja nekik a Wellness-karrier útmutatót, őket is elindítja a Wellness-karrier útján. Ne feledje, hogy a fogyni vágyók csoportjának sikeres résztvevői kiváló Wellness-értékesítőkké válhatnak, mivel saját sikertörténetüket nagyon jól tudják majd kamatoztatni a munkájuk során.
24
4. LÉPÉS: Eredmény Ön elérte a 21%-os árengedményt!
Tanítson meg 4 főt az alsó vonalában a Wellness-karrier útmutató használatára. Ők egyenként további 4 alsó vonalat választanak ki majd a közös munkára. Az Ön saját BP-je (621) + az Ön alsó vonalainak BP-je (621x4) + az ő alsó vonalaiknak BP-je (621x4x4) = BP! Ön elérte a 21%-os árengedményt! És vajon mennyit fog még? 2. LÉPÉS OSSZA MEG MÁSOKKAL IS WELLNESS-KARRIERJE TÖRTÉNETÉT 3. LÉPÉS Tanítson meg 4 főt az alsó vonalában a Wellness-karrier útmutató használatára. Ők egyenként további 4 alsó vonalat választanak ki majd a közös munkára. Az Ön saját BP-je (602) + az Ön alsó vonalainak BP-je (602*4) + az ő alsó vonalaiknak BP-je (602*4*4) = BP! Ez azt jelenti, hogy Ön elérte a 21%-os árengedményt! Számolja csak össze azokat az új belépőket, akik az Ön alsó vonalain keresztül regisztrálnak a Wellness segítségével: … 4. LÉPÉS 0 BP 150 BP 374 BP 602 BP 12642 BP
25
WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ
Legyen egészséges és gazdag! WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ Vége.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.