Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)"— Előadás másolata:

1 Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)

2 Ha az alkalmazott teljesítménye nem megfelelő…
Egyéni szinten kezelni a problémát Hatékony és időben történő visszajelzések Előfeltételei a vezető részéről: Munkakör ismerete (specifikáció, nehézségek) Alkalmazottak ismerete (személyiség, motiváció)

3 Megválaszolandó kérdések
A teljesítményprobléma azonosítása tünetek, fontosság Ismeri-e a beosztott munkakörének valamennyi követelményét? Megfelelő-e a visszajelzés? Van-e valamilyen külső akadály, ami gátolja, fékezi a munkávégzést? A munkakörnek megfelelő képességekkel rendelkezik-e a beosztott? Megfelelő-e a beosztott motiváltság?

4 A személyes problémák leggyakoribb okai
családdal kapcsolatos problémák testi és érzelmi rendellenességek társadalmi hatások (alkalmazott értékszemléletének és a szervezet céljainak ütközése) munkával kapcsolatos problémák (beilleszkedés, karrier)

5 A vezetőnek a problémás alkalmazott esetében
fel kell hívnia a figyelmet a romló teljesítményre segítséget kell nyújtania a szakszerű ellátás igénybevételéhez fel kell vázolnia azokat a következményeket

6 A negatív visszajelzés
ezáltal derül fény arra, hogy min és hogyan kell javítani célja az alkalmazott teljesítményének javítása kell legyen Az alkalmazott jobban elviseli a negatív visszajelzést: ha megfelelően tudjuk dokumentálni a konkrét problémákat ha a teljesítmény a kritika célpontja, nem pedig a személy

7 Fegyelmi büntetés A progresszív fegyelmezés egymást követő fokozatokra épül: szóbeli megrovás írásbeli figyelmeztetés: az illető személyzeti anyagához célszerű csatolni felfüggesztés elbocsátás

8 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések