Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai."— Előadás másolata:

1 A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai

2 A nyertes intézmények regionális megoszlása (2005.)

3 avagy megint a divatmajmolók diktatúrája?

4 Tudás és kompetencia tudás + képességek + attitűdök Kompetenciák pedig nincsenek. A kompetencia annyi mindent jelent, hogy már nem jelent semmit sem. A tudás átadása helyett kompetenciák fejlesztése? Ismeretek vagy kompetenciák?

5

6 Terjesztés, multiplikáció PÁLYÁZATOK 3.1.2. TIOK: 2005/2006. tesztelés 2006/2007. tesztelés (részleges) 2.1.6. inklúzió (adaptáció) 3.1.3. iskolák, óvodák: 2006/2007. programcsomagok bevezetése 3.1.4. szakmai szolgáltatók: 2006/2007. pedagógusok felkészítése 1243* 11307* * 2007 után (becsült érték) 88817*

7 Projekt hatásai Pályázatírás, projekt lebonyolítása A fejlesztés,eredmények szervezetbe ágyazása (Ped. Program) Pedagógusok szemléletváltása (legnagyobb feladat) Hálózatok kezdeti kialakulása Mentorálás 3.1.3-as pályázók segítése Képzővé válás (új dimenziók a pedagógusok előtt) Szülői kör alakulása Fenntartó – új, városi szintű pályázatok

8

9

10 NFT2 A közoktatás kapcsolódási pontjai az ÚMFT-hez TÁMOP – Társadalmi Megújulás Operatív Program - tartalmi fejlesztés TIOP - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program - központi infrastruktúra-fejlesztés ROP – 6 regionális operatív program és KMROP - regionális infrastruktúra-fejlesztés,

11


Letölteni ppt "A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések