Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDiána Dobosné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Gyermekek a művészetben és a médiában Diákköltők Pintér Karolina Nagyatád Siklós 2005. október 14-16.
2
Az irodalomtanítás sok tekintetben eltér más tantárgyaktól empátia empátia pszichológiai érzékenység pszichológiai érzékenység megélt lelki tartalmak megélt lelki tartalmak stb. stb.
3
Múltorientált iskola helyett JELEN ÉS JÖVŐ a felhalmozott kulturális tudás szelektálása a felhalmozott kulturális tudás szelektálása pénzügyi, pénzügyi, jogi, jogi, pszichológiai, pszichológiai, kommunikációs ismeretek kommunikációs ismeretek Módszerekben: passzív helyett AKTÍV
4
Általánosságok (igazságok és igazságtalanságok) Órán: rendetlenebbek rendetlenebbek fegyelmezetlenebbek fegyelmezetlenebbek motiváltalanabbak motiváltalanabbak figyelmetlenebbek figyelmetlenebbek stb. stb. A mai fiatalok önzőbbek önzőbbek öntörvényűbbek öntörvényűbbek züllöttebbek züllöttebbek felelőtlenebbek felelőtlenebbek kényelmesebbek kényelmesebbek szemtelenebbek szemtelenebbek MIÉRT?
5
A mai kor zaklatottabb zaklatottabb feszültebb feszültebb gyorsabb gyorsabb ziláltabb ziláltabb figyelmetlenebb figyelmetlenebb kényszerítőbb kényszerítőbb vakítóbb vakítóbb stb. stb. KIÉ A FELELŐSSÉG?
6
A fájdalom mintha mélyebb barázdát húzna
7
Mi nevezhető művészetnek? Minden ami kicsit SZEBB, SZEBB, MEGRENDÍTŐBB, MEGRENDÍTŐBB, mint az átlagos hétköznapi. mint az átlagos hétköznapi.
8
Az irodalomtanítás lehetőségei illusztráció illusztráció vélemény vélemény novella befejezése novella befejezése saját írások saját írások önismereti feladatok önismereti feladatok
17
Végkövetkeztetésem A mai gyerekek éppúgy vágynak a szeretetre, megértésre, mint bárki aki valaha élt és élni fog. Szenvedéseik és tévelygéseik enyhítésében nagy szerepünk van!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.