Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel"— Előadás másolata:

1 Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel

2 Város szívében (Színház tér 2.)
Kávézó, söröző Kerthelyiség, dupla kapacitás Sportközvetítés Nyitvatartás:H-SZ: 9-01, V: (rugalmas)

3 Ingyenes helyi lapok (Pécsi Est, Drazsé)
Internetes HORECA listák (bama.hu, paryzoo.hu) Nincs saját weblap Word of mouth Irányítótáblák hiánya Cégér nem emelkedik ki a környezetből

4 Forgalmas sétálóutca közepén (Király utca)
Tömegközlekedés szempontjából előnyös Nehéz autóval megközelíteni (zsúfolt parkolók, legdrágább fizetős övezet) Közelben nagy konkurencia (kávézók, éttermek, pubok) Színház közvetlen szomszédságában

5 Fizikai környezet Hangulatos Régies bútorzat
Retro relikviák (kitüntetések, rádiók...) Falakon kortárs, művészi fotók

6 Fizikai környezet Akciós tábla Fal melletti székek és két „fülke”
Rusztikus bárpult Nem egységes Nincs nem dohányzó hely (egy légtér)

7 Fiatalos zene, alternatív irányzat (MR2)
Sejtelmes megvilágítás Pasztell árnyalatok Keserédes levegő (füstös) A képek nem illenek a helyiség hangulatához

8 Széles italválaszték (pálinka különlegességek)
Gazdag tea és kávékínálat Folyó és palackozott borok Koktélok Sörök: csapolt (csak Dreher), kevés üveges Ételelek: rágcsálnivalók (ropi)

9 Magas árkategóriába tartozik Okok:
Városközpont Minőségi választék Konkurencia nyomása Magas ár/értékarány

10 Megfelelő szakértelemmel rendelkezik a személyzet
Udvarias Megfelelő szakértelemmel rendelkezik a személyzet Hagy némi kínánnivalót maga után: Hosszú várakozási idő További rendeléseknél nem jön ki a pultos Az esti csúcsforgalmat nem bírja el egy csapos

11 Megközelítés: központi elhelyezkedés
Arculat: hangulatos, igényes Személyzet: udvarias, szakképzett Kínálat: Széles paletta Vendégek: Konszolidált vevőkör

12 Megközelítés: kevés, drága parkolóhely
Információszerzés: nincs saját honlap, nem észrevehető (nincs cégér) Arculat: nem egységes Kiszolgálás: túlterhelt személyzet Árak: ár/érték arány alacsony Konkurencia: nagy a verseny

13 A szolgáltatás minősége a kávézó/söröző kevert jelleg miatt elmarad a konkurenciától
Kevés előzetes információ Szinte észrevehetetlen A színház közönségének igényeit figyelmen kívül hagyja Környezet és a hely atmoszférája nem illeszkedik

14


Letölteni ppt "Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel"

Hasonló előadás


Google Hirdetések