Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. A T5C5 hármas szerelvény melyik kocsiján kell üzembe helyezni az áramszedőt? a) A két szélső kocsin. b) A középső kocsin. c) Mindig a menetirány szerinti.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. A T5C5 hármas szerelvény melyik kocsiján kell üzembe helyezni az áramszedőt? a) A két szélső kocsin. b) A középső kocsin. c) Mindig a menetirány szerinti."— Előadás másolata:

1 1. A T5C5 hármas szerelvény melyik kocsiján kell üzembe helyezni az áramszedőt? a) A két szélső kocsin. b) A középső kocsin. c) Mindig a menetirány szerinti első kocsin.

2 2. Milyen hosszú a T5C5 hármas szerelvény? (homlokfaltól-homlokfalig) a) kb.: 46 méter. b) kb.: 50 méter. c) kb.: 55 méter.

3 3. Visszafogáskor a T5C5 hármas szerelvényen szükséges-e az áramszedők kezelése? a) Igen. b) Nem.

4 4. Vezérlőáramköri hiba miatt a T5C5 hármas szerelvény üzemképtelenné vált és önerejéből nem képes a továbbhaladásra. Összecsatolhat-e a követő szerelvénnyel tolás céljából? a) Igen. b) Nem, a csatolást ebben az esetben csak a vonalműszak végezheti el.

5 5. A T5C5 hármas szerelvényen megszakítja-e a váltóállító kapcsoló a szerelvény nagyfeszültségű berendezéseinek áramkörét, ha „váltó nem állítás” helyzetbe kapcsolja? a) Igen, mind a két szerelvényrészen. b) Csak az első (vezetett) szerelvényrészen. c) Csak a hátsó szerelvényrészen.

6 6. Meddig közlekedhet, ha a T5C5 hármas szerelvény egyik áramszedője megrongálódik, de biztonságosan leköthető és a biztonságos továbbközlekedést nem akadályozza? a) A másik két üzemképes áramszedő használatával – a főkapcsolók és segédhengerek beállítása után – a menetrendszerinti kiállásig. b) A másik két üzemképes áramszedő használatával – a főkapcsolók és segédhengerek beállítása után – legfeljebb a végállomásig. c) A másik két üzemképes áramszedő használatával – a főkapcsolók és segédhengerek beállítása után – a legközelebbi félreálló helyig, végállomásig vagy kocsiszínig.

7 7. Mit kell a T5C5 hármas szerelvény járműátvételekor ellenőriznie a középső kocsin is? a) Az akkumulátor töltöttségét. b) A pályacsengő működését. c) Az ablaktörlő működését.

8 8. Ha a T5C5 hármas szerelvény két üzemben lévő áramszedője között a felsővezetéken elhelyezett szakaszszigetelő van, az áramszedőkön keresztül elektromos összeköttetésbe kerül-e a felsővezeték két szakasza? a) Igen. b) Nem.

9 9. Meddig közlekedhet, ha a T5C5 hármas szerelvényen két áramszedő megrongálódik, de biztonságosan leköthető és a biztonságos továbbközlekedést nem akadályozza? a) Az üzemképesen maradt egy áramszedővel – a főkapcsolók és segédhengerek beállítása után – a szerelvény a végállomásig közlekedhet. b) Az üzemképesen maradt egy áramszedővel a szerelvény tovább nem közlekedhet, mert a nagy áramfelvétel miatt a munkavezeték meglágyulhat és leszakadhat. c) Az üzemképesen maradt egy áramszedővel – a főkapcsolók és segédhengerek beállítása után – a legközelebbi félreálló helyig, végállomásig vagy kocsiszínig.

10 10. A T5C5 hármas szerelvényen bekövetkező szerelvényszakadás esetén… a) a leszakadt szerelvényrészen működésbe lép a sínfék és a RET-fék. b) a leszakadt szerelvényrészen csak a sínfék lép működésbe. c) a leszakadt szerelvényrészen csak a RET-fék lép működésbe.

11 11. Mekkora távolság van a T5C5 hármas szerelvény két, üzemben lévő áramszedője között? (az első és hátsó kocsi áramszedői között) a) kb.: 30 méter. b) kb.: 38 méter. c) kb.: 44 méter.

12 12. Mit kell a T5C5 hármas szerelvény járműátvételekor ellenőriznie a középső kocsin is? a) A váltóállító kapcsoló kezelésének (váltóállítás – váltó nem állítás) hatását. b) Az áramszedő kezelhetőségét. c) Az ablakmosó feltöltöttségét és működőképességét.

13 13. Visszafogáskor a T5C5 hármas szerelvényen szükséges-e a főkapcsolók és a segédhengerek kezelése? a) Igen. b) Nem.

14 14. Hány tűzoltó készülék elhelyezése szükséges a T5C5 hármas szerelvényen? a) A három kocsiból álló szerelvényen is elegendő 1 db tűzoltó készülék. b) A középső kocsin nem szükséges a tűzoltó készülék elhelyezése. c) Mind a három kocsin szükséges a tűzoltó készülék elhelyezése.

15 15. Mit tesz, ha sík pályán a T5C5 hármas szerelvény menetirány szerinti első áramszedőjével megáll a szakaszszigetelő alatt? a) Ha a rögzítőfék oldása után a szerelvény nem gurul ki a szakaszszigetelő alól, műszaki mentést kér a helyszínre. b) Menetre kapcsol, mert a hátsó áramszedőről üzemelő szerelvényrészen a főáramkör záródik, így a szerelvény első áramszedője kihalad a szakaszszigetelő alól. c) A követő szerelvénnyel összecsatol, majd kitolja a szakaszszigetelő alól.

16 A gyakorlás véget ért!

17 Helytelen válasz!


Letölteni ppt "1. A T5C5 hármas szerelvény melyik kocsiján kell üzembe helyezni az áramszedőt? a) A két szélső kocsin. b) A középső kocsin. c) Mindig a menetirány szerinti."

Hasonló előadás


Google Hirdetések