Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Coke Zero sampling 2008 1
2
Coca Cola – Coke Zero Promóció neve: Coca Cola Zero utcai termékminta osztás, magyarországi termékbevezetés kampány Helyszín: Magyarország Célcsoport: Fiatal, városban élő és aktív felnőttek, fókuszban a férfiak év között Promóció leírása: forgalmas útkereszteződések, koncertek, éjszakai partik, fesztiválok, egyetemi rendezvények országos promóció A terméket minden helyszínen 3-5oC között kellett kínálni
3
Ügynökségi részvétel a Coca Cola Zero kampányban
Termékbevezetés At work termék értékesítés a legfrekventáltabb éttermekben irodai dolgozó a célcsoport Pr és Média sampling több, mint 100 budapesti médium szerkesztőségében mintaosztás
4
Street Sampling
5
Mechanizmus A promócióban 3 fő vett részt, 1 hostess, 1 host és a csapat vezetője, egy fő supervisor. A supervisor feladata a busz vezetése és a munkavégzéshez szükséges mennyiségű termékminta biztosítása volt, aki aktívan részt vett a samplingben. A termékeket hűtve, a megadott hőmérsékleten adtuk át, felbontva. Az üdítő hidegen tartásához jeget használtunk. Az üdítő és a jég együttes tárolásához egy brandingelt jégtároló volt a segítségünkre. A csomópontokban az autósoknak és a járókelőknek adtuk a terméket; a többi promóciós helyszín esetében az érkezőknek és/vagy távozóknak, koncentrálva a célcsoportra. The creatures from the TVC presenting the countdown in 5 sec spots. 5
6
Kitelepülés
7
Zero Station Túra Feladataink voltak:
Brandingelt konténerrel kerestük fel Budapest kiemelt pontjait. A célcsoport elérésének érdekében a hétvégi időpontokban látogattunk el az adott helyszínekre. Feladataink voltak: Termékminta osztás Adott szolgáltatások elvégzése Coke Zero hangsúlyos megjelenése
8
Zero outfit team szolgáltatásai
Fodrászat Cipőpucolás Vasalás
9
Zero outfit team szolgáltatásai
Gombfelvarrás Termékminta osztás Információ közlés Innovatív megjelenések
10
A termékminta és a különböző szolgáltatásokon túl az érdeklődők még ajándékokat is kaphattak.
Autómatrica, Egyedi póló, Túlélő csomag: brandingelt alsónadrág, brandingelt zokni, brandingelt fogkefe, óvszer A kitelepülés sikerességét segítette a jeep, amit a szerencsések a kitelepülés alkalmával egy-egy éjszakára meg is nyerhettek
11
Fogyasztói vélemények
12
Minden fogyasztó dicsérte az új kellemes, telített ízt, többek szerint jobban hasonlít az íze a "valódi" Coca-Coláéhoz, mint a Coca-Cola light-é. Nagy előnyt jelent, hogy természetes színezőanyagokat tartalmaz valamint azt, hogy a cukorbetegek is biztonsággal fogyaszthatják, mivel édesítőszert tartalmaz. Nagyon ütős lett a termék csomagolása és megjelenése, igazán fiatalos a célcsoportnak megfelelő.
13
A sampling képekben
14
Street Sampling
15
Street Sampling
16
Street Sampling
17
Kitelepülés
18
Köszönjük a figyelmet! 18
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.